Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

En oppdatering siden sist

 

Skjer litt på Threadrippersiden. Sikkert ikke tilfeldig at det kommer samtidig med lanseringen av Zen 2.

 

Threadripper 1920X - 4280,-  Ingen endring pr nå.

Threadripper 1950X - 6183,- kun få små bevegelser siden påske men ingen endring som de andre.

Threadripper 2920X - fra 6490,- til 4339,-

Threadripper 2950X - fra 9349,- til 8159,-

Threadripper 2970WX - fra 13290,- til 10590,-

Threadripper 2990WX - 18490,-  Ingen endring pr nå.

 

Threadripper 1920X - 4280,-  Ingen endring pr nå. Ned til 4214,-

Threadripper 1950X - 6183,- kun få små bevegelser siden påske men ingen endring som de andre. Opp  til 7738,-

Threadripper 2920X - fra 6490,- til 4339,- Ned til 3999,-

Threadripper 2950X - fra 9349,- til 8159,- Ned til 7390,-

Threadripper 2970WX - fra 13290,- til 10590,- Ned til 9999,-

Threadripper 2990WX - 18490,-  Ingen endring pr nå. Ned til 18388,-

 

 

Threadripper 1920X - 4214,-  Ned til 2871,-

Threadripper 1950X - 7738,-  Ned  til 5616,-

Threadripper 2920X - 3999,-  Ingen endring

Threadripper 2950X - 7390,- Ingen endring

Threadripper 2970WX - 9999,- Ingen endring

Threadripper 2990WX - 18388,-  Opp til 18490,-

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kl.ink lar meg ikke se produktet en gang...  :xmas:

tror ikke de kommer til å legge ut produktet før de har overskudd som ikke er forhåndsbestilt på lager. Tipper mesteparten av det de venter inn allerede har eiere som venter på de.

 

Multicom, komplett og proshop tipper jeg får inn omtrent samtidig som kl.ink om jeg skal gjette.

 

Ingen av butikkene får leveringsdatoer lengre hos leverandør siden alt er så forbanna usikkert, eller så får de ca. datoer men stoler ikke på leverandør til å kunne levere da og vil ikke ergre flere kunder ved å gi noen bekreftet dato for 7. gang.

Lenke til kommentar

19 august her. Nesten så det frister å likegreit vente på Threadripper 3, Lian Li "Dynamic" XL ser også ut til å komme nå uti august, mulig RAM-prisene også har gått litt ned da.

 

Og en fugl tok en skikkelig dump på en de mest utilgjengelige nye sofauteputene igår også som ble tatt ut ca 3 dager siden. Pokker heller. Tøffe dager!

Lenke til kommentar

19 august her. Nesten så det frister å likegreit vente på Threadripper 3, Lian Li "Dynamic" XL ser også ut til å komme nå uti august, mulig RAM-prisene også har gått litt ned da.

 

Og en fugl tok en skikkelig dump på en de mest utilgjengelige nye sofauteputene igår også som ble tatt ut ca 3 dager siden. Pokker heller. Tøffe dager!

Fuglebajs er jo veldig enkelt å vaske bort da ?

 

Ja det er noe dritt å vente. Jeg fikk 3600 igår da, så imorgen skal det settes sammen så har jeg noe bedre å leke med til i august en eller annen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg har gått på en smell. Bestilte en M.2 til Ryzenbygget fra deal.no på lørdag som var. Det var lagervare, men den er fortsatt ikke sendt ¯\_(ツ)_/¯

 

edit: Under to timer etter jeg sendte purremail ble den sendt. Sammentreff? Kanskje.

Endret av Sydvest
Lenke til kommentar

Du er ikke alene. De få gangene jeg har brukt deal.no har jeg måttet sende mail og purre/spørre om status. De har for dårlig tilbakemeldinger/ordrestatus på sidene sine.

 

Tror jeg må notere meg bak øret at jeg unngår de neste gang. Har fått en pakke fra en annen websjappe før deal klarte å sende sin (varen var på lager hos deal).

Endret av uGn
Lenke til kommentar

Tror jeg må notere meg bak øret at jeg unngår de neste gang. Har fått en pakke fra en annen websjappe før deal klarte å sende sin (varen var på lager hos deal).

Det skal et godt tilbud til før jeg handler hos dem igjen =) I tillegg til treg levering blir man faktisk lagt på av kundesupport-telefon om det ikke er noen ledige konsulenter. Mindre å gjøre for kundesupport om kundene ikke kommer gjennom ;)

Lenke til kommentar

Er greit å vente til alle barnesykdommene er borte. Jeg skal ha 3950X så regner med at de fleste feilene er utryddet innen da. 

Er enda litt på gjerde for hvilket skjermkort jeg skal gå for. 5700XT er et greit kort til prisen, men vil gjerne ha noe kraftigere. Jeg synes Nvidia er alt for overpriset enda. samt at det har funskjoner jeg aldri kommer til å benytte meg av, så skal man vente å se om AMD kommer med storebror til 5700XT?

Lenke til kommentar

Jeg er også den som venter på 3950X, sitter nå på en 4770K xD

Ang skjermkort er det også vanskelig å velge i!
Hadde håpt å havne under 15k på oppgraderingen, men viss ryktene stemmer så må man ut med 7000kr for cpu, 3400kr for hk og 16-2000kr for ram. Så da sliter man litt på GPU fronten!

Lenke til kommentar

Er greit å vente til alle barnesykdommene er borte. Jeg skal ha 3950X så regner med at de fleste feilene er utryddet innen da. 

Er enda litt på gjerde for hvilket skjermkort jeg skal gå for. 5700XT er et greit kort til prisen, men vil gjerne ha noe kraftigere. Jeg synes Nvidia er alt for overpriset enda. samt at det har funskjoner jeg aldri kommer til å benytte meg av, så skal man vente å se om AMD kommer med storebror til 5700XT?

Jeg regner med at de fleste barnesykdommer er borte når jeg en dag får ny CPU og hovedkort i posten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...