Gå til innhold

Sossen er blitt beriket, kan det skje noe nå?


Ateist

Anbefalte innlegg

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2016/01/24/Kvinne-overfalt-p%C3%A5-Frogner-i-Oslo-12066002.ece

 

http://www.tv2.no/a/7973240

 

"Kvinne overfalt på Frogner i Oslo

Oslo (NTB): En kvinne i begynnelsen av 20-årene ble overfalt, slått i ansikt og hode og befølt av to menn på Frogner i Oslo natt til søndag, ifølge politiet."

 

Det står ikke noe om bakgrunn så da er det jo en god mulighet det er våre "nye nordmenn" som står bak det, derimot så ble hun ikke voldtatt eller drept så da kan det jo hende de var norsk, time might tell. Får håpe de var utlendinger og at hun er datter til noen rikfolk eller politikere, det at det står "Frogner" er jo et godt tegn på det siste.

 

EDIT: Merk hvordan adressa skjuler identiteten til overgriperne mens TV2 opplyser om det. Tommelen ned til adressa.

Endret av Ateist
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2016/01/24/Kvinne-overfalt-p%C3%A5-Frogner-i-Oslo-12066002.ece

 

"Kvinne overfalt på Frogner i Oslo

Oslo (NTB): En kvinne i begynnelsen av 20-årene ble overfalt, slått i ansikt og hode og befølt av to menn på Frogner i Oslo natt til søndag, ifølge politiet."

 

Det står ikke noe om bakgrunn så da er det jo en god mulighet det er våre "nye nordmenn" som står bak det, derimot så ble hun ikke voldtatt eller drept så da kan det jo hende de var norsk, time might tell. Får håpe de var utlendinger og at hun er datter til noen rikfolk eller politikere, det at det står "Frogner" er jo et godt tegn på det siste.

 

Så du godter deg på en tragisk hendelse og håper det ikke var Nordmenn? Galskap. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Det står ikke noe om bakgrunn så da er det jo en god mulighet det er våre "nye nordmenn" som står bak det, derimot så ble hun ikke voldtatt eller drept så da kan det jo hende de var norsk, time might tell.

Noe merkelig utsagn, så om de var norske så var det OK, i og med at de ikke gjorde det du ville ha forventet fra utlendinger?

 

Du burde tatt deg litt mer tid, så kunne du utvilsomt funnet mer info som ville latt deg slippe deg mer løs med din xenophobi.

 

Gjerningsmennene skal være rundt 25 år gamle. De hadde sort hår og var litt mørke i huden. Begge hadde svarte jakker, en av dem med hettegenser under og en refleks på armen. Sistnevnte skal være mellom 185 og 190 centimeter høy.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2016/01/24/195195668/ung-kvinne-overfalt-pa-frogner-i-oslo

 

Må nesten bare spørre hvorfor i all verden disse ikke voldtok og drepte henne ettersom de tydeligvis er "nye nordmenn".

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo klassisk eksempel på rasisme da det sikkert var hun selv som var den aggressive part i denne konfrontasjonen.

 

Det er mange ting norske jenter kan gjøre for å ikke provosere våre nye landsmenn som for eksempel å farge håret mørkt, ikke bruke visse typer klær som gir forvirrende signaler samt aldri gå uten mannlig eskorte når dem er ute.

 

Kansje hun til og med ga øyekontakt og prøvde å vise seg likeverdig som våre nye landsmenn, tsk tsk.

 

Bra dem tok ansvar og gjekket henne ned der hun og andre kvinner hører hjemme.

Endret av geita_
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Dette er jo klassisk eksempel på rasisme da det sikkert var hun selv som var den aggressive part i denne konfrontasjonen.

 

Det er mange ting norske jenter kan gjøre for å ikke provosere våre nye landsmenn som for eksempel å farge håret mørkt, ikke bruke visse typer klær som gir forvirrende signaler samt aldri gå uten mannlig eskorte når dem er ute.

 

Kansje hun til og med ga øyekontakt og prøvde å vise seg likeverdig som våre nye landsmenn, tsk tsk.

 

Bra dem tok ansvar og gjekket henne ned der hun og andre kvinner hører hjemme.

 

Selvsagt, hun kledde seg for provoserende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det står ikke noe om bakgrunn så da er det jo en god mulighet det er våre "nye nordmenn" som står bak det, derimot så ble hun ikke voldtatt eller drept så da kan det jo hende de var norsk, time might tell.

Noe merkelig utsagn, så om de var norske så var det OK, i og med at de ikke gjorde det du ville ha forventet fra utlendinger?

 

Du burde tatt deg litt mer tid, så kunne du utvilsomt funnet mer info som ville latt deg slippe deg mer løs med din xenophobi.

 

Gjerningsmennene skal være rundt 25 år gamle. De hadde sort hår og var litt mørke i huden. Begge hadde svarte jakker, en av dem med hettegenser under og en refleks på armen. Sistnevnte skal være mellom 185 og 190 centimeter høy.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2016/01/24/195195668/ung-kvinne-overfalt-pa-frogner-i-oslo

 

Må nesten bare spørre hvorfor i all verden disse ikke voldtok og drepte henne ettersom de tydeligvis er "nye nordmenn".

 

 

Nei, jeg godter meg ikke. Jeg bare håper hun var rikmannsdatter så det kanskje blir tatt seriøst. Hvis ikke går vel saken i glemmeboksen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det har kommet til et punkt hvor avisene ikke engang trenger oppgi etnisitet, vi alle vet hva slags folk som står bak uansett.

 

Mhm, sant. Har dog vært sånn lenge. Kriminalstatistikken i følge SSB gir et ganske godt grunnlag for å tippe, i alle fall:

72bbf5bc81e3268cc969ccc054fc389d.png

 

 

Edit: Forøvrig; tommel opp til Adressa! Må ikke alltid gjøre jobben til evneveike kommentarfeltryttere så vanvittig enkel, hver eneste dag.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Denne tråden her er bare for god til å være sann. Jeg blåser egentlig i om dere hadde rett eller ikke, for uansett så gjør det dere til fordomsfulle rasister.

 

Jeg skal ikke ta meg nær fordi dette viste seg å være en person av utenlandsk opprinnelse, og jeg ville heller ikke smurt en "I told you so" i trynet deres om det viste seg å være en nordmann norskere enn brunost på ski. Faktumet er at de som antok at dette var en innvandrer, er rasister.

 

Peace out!

 

Edit: Er, var.

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og der fikk vi svaret fra TV2, Adressa turte visst ikke komme med svaret.

 

http://www.tv2.no/a/7973240

 

"Den fornærmede kvinnen beskriver de to gjerningsmennene som over 190 centimeter høye rundt 25 år, litt mørk i huden og med mørkt hår.

Begge snakket gebrokkent norsk og kan være fra Nord-Afrika eller Midtøsten. Den ene mannen hadde på seg en grå hettegenser med mørk jakke utenpå med en refleks på høyre arm. Den andre mannen, som var litt mer passiv, hadde også mørk jakke."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du virker veldig tilfreds. Oppvigler kaller man det. Godter seg over andres elendighet. Du blir vel han sinte gamle mannen som sitter i vinduet og brøler DET VAR DET JEG SA helt til noen kommer og henter deg.

 

Du virker veldig barnslig så det gidder jeg ikke diskutere med deg mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor de viktige statistikkene som drap, vold og voldtekter på den lista?

 

Merk også "Statsborgerskap". Mange muslimer med norsk statsborgerskap.

 

Så lenge en liste ikke oppgir prosenter av total befolkning så bør man nesten forvente at nordmenn topper den da vi fortsatt er majoriteten i landet. Hvis ikke hadde situasjonen fort vært mer skremmende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du virker veldig tilfreds. Oppvigler kaller man det. Godter seg over andres elendighet. Du blir vel han sinte gamle mannen som sitter i vinduet og brøler DET VAR DET JEG SA helt til noen kommer og henter deg.

 

Hvis dette var rettet mot meg, så er jeg overrasket over hvor mye bedre du kjenner meg enn det jeg gjør selv.

 

Der kom den obligatoriske rasismeanklagen ja, gratulerer.

 

 

...Og når hadde det ikke vært mer aktuelt enn når vi har ordbok-definisjonen av fordommer her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...