Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Ugh. Nexus 6P blir garantert min neste telefon. Må bare skrape sammen litt penger først. Får ønske meg del-finansiering av den i julegave :p.

 

Bruker noen operatører å selge Nexus-telefonene sammen med et abonnement? Bytter sjeldent telefon-abonnement, så om jeg kan binde meg for å få gratis delbetaling/spare noen kroner på det så gjør jeg gjerne det. Lettere å betale høyere telefonregning enn å cashe ut alt med en gang. Gjort det i mange år.

 

Ja chess og onecall pleier det, men ikke denne gang. Har vært i kontakt med begge to og ingen ville få inn Nexus 6P. Derimot ville chess få inn Nexus 5x istedet.

 

Ble selv skuffet over dette, og derfor ser det ut som det blir google store kjøp denne gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuffende. Sjanse for at de ombestemmer seg om nok personer maser på de? Tviler, men hadde vært bra om de snudde. Bra for markedet om flere kjøper Nexus-telefoner også, kanskje andre telefon-leverandører forstår at man vil ha en telefon fri for bloatware. I alle fall et valg om det.

I verste fall så får jeg se om man kan selge noe for å finansiere den. Har vel nok av elektronikk liggende som ikke blir brukt. Baksiden med å være litt tech-geek. :p

 

edit: Sjekket Facebook-siden til Chess

 

pFnBrdb.png

 

edit: Fikk et nei fra Djuice. Har spurt både One Call og Telenor også. Siden sistnevnte er i grunn samme som Djuice forventer jeg nei der også.

Mulig man bytter til chess. Synd de ga opp Chess-Tirsdag. Kino-tilbudet var genialt.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Skuffende. Sjanse for at de ombestemmer seg om nok personer maser på de? Tviler, men hadde vært bra om de snudde. Bra for markedet om flere kjøper Nexus-telefoner også, kanskje andre telefon-leverandører forstår at man vil ha en telefon fri for bloatware. I alle fall et valg om det.

 

I verste fall så får jeg se om man kan selge noe for å finansiere den. Har vel nok av elektronikk liggende som ikke blir brukt. Baksiden med å være litt tech-geek. :p

 

edit: Sjekket Facebook-siden til Chess

 

pFnBrdb.png

 

edit: Fikk et nei fra Djuice. Har spurt både One Call og Telenor også. Siden sistnevnte er i grunn samme som Djuice forventer jeg nei der også.

 

Mulig man bytter til chess. Synd de ga opp Chess-Tirsdag. Kino-tilbudet var genialt.

Har allerede vært i kontakt med Djuice og Telenor, og begge sa nei.

Lenke til kommentar

Ny dato hos Elkjøp ang denne. 09.11.15 :)

 

Bare å smøre seg, blir nok ikke å få tak i før November.

Hvor fant du den datoen? Får ikke treff på elkjop.no.

 

Dustin oppgir for øvrig 6/11. Håper en av disse stemmer, trenger sårt ny telefon før jeg skal på reise 12/11.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

 

 

Ny dato hos Elkjøp ang denne. 09.11.15 :)

 

Bare å smøre seg, blir nok ikke å få tak i før November.

Hvor fant du den datoen? Får ikke treff på elkjop.no.

 

Dustin oppgir for øvrig 6/11. Håper en av disse stemmer, trenger sårt ny telefon før jeg skal på reise 12/11.

En ansatt fortalte meg.

Lenke til kommentar

Nytt svar fra Google: "Vi har dessverre ikke fått noe informasjon om hvilken dag Nexus 6P blir utgitt gjennom vår Norske Google Butikk enda, men vi vet at den kommer om ikke lenge.

 

Du har rett i det, bestiller du Nexus 6P gjennom oss, vil du kunne ha vår garanti på 3 år og det vil være lettere for oss å kunne hjelpe deg om du skulle trenge hjelpe med noen angående din Nexus 6P."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ny dato hos Elkjøp ang denne. 09.11.15 :)

 

Bare å smøre seg, blir nok ikke å få tak i før November.

Hvor fant du den datoen? Får ikke treff på elkjop.no.

 

Dustin oppgir for øvrig 6/11. Håper en av disse stemmer, trenger sårt ny telefon før jeg skal på reise 12/11.

Dustin har endra til 11.11

13.11 nå... :(

 

EDIT: Endret tilbake til 6.11!  :)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Er dette den dyreste Huawei-telefonen? Vet at til denne prisen så blir det ingen andre telefoner som er bedre, men hvordan er prisnivået her i forhold til andre Huawei-telefoner? Føler at prisen er presset litt opp fordi det er en Nexus-telefon.

Verdt pengene blir det uansett, men har aldri kjøpt en telefon for mer enn 6k tidligere. Synes prisene er blitt helt vanvittige nå. At noen kjøper telefon til over 9 000 er ikke annet enn sinnsykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...