Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen sier vel at vi neppe får se denne før slutten av November eventuelt rundt juletider.

Eller er vi prioritert før Kanada :), noe som gjør at Huawei produserer telefoner for det Europeiske markedet..

 

http://www.phonearena.com/news/Supply-issues-seemingly-forcing-Google-to-delay-the-launch-of-Nexus-6P-in-Canada_id74719

Det er ulike modeller for Europa og Nord-Amerika, så en forsinkelse der trenger ikke å bety noe for oss. Blir mer bekymret hvis det er forsinkelser i UK.

 

Har vært i kontakt med Google Store igjen, og fikk følgende svar: "Alt jeg kan si er at Nexus 6P er veldig snart tilgjengelig for salg på Google Store." Ser ut til at salget bare er ett par dager unna! :w00t:

18. okt, kanskje? ;)
Lenke til kommentar

Har vært i kontakt med Google Store igjen, og fikk følgende svar: "Alt jeg kan si er at Nexus 6P er veldig snart tilgjengelig for salg på Google Store." Ser ut til at salget bare er ett par dager unna! :w00t:

18. okt, kanskje? ;)

 

 

Virker ikke usannsynlig det nei. Kanskje før også!  :wee:

Lenke til kommentar

Veldig snart kan vel også bety 1 eller 2 måneder....

Selvsagt kan det være tilfellet, men i og med at Lefdal har sagt at de skal ha den på lager 21. oktober og flere her har fått 18. oktober opplyst fra flere hold pluss at Google Store nå svarte med "veldig snart" når jeg ba vedkommende gi et hint om salgsstart, så virker det sannsynlig at det vil skje innen ett par dager, maks 1 uke.  :)

Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

...pluss at Google Store nå svarte med "veldig snart" når jeg ba vedkommende gi et hint om salgsstart, så virker det sannsynlig at det vil skje innen ett par dager, maks 1 uke.  :)

Nå er det vel ikke nødvendigvis slik at salgsstart og tidligst mulige leveringstidtspunkt alltid ligger nærme hverandre i tid.
Lenke til kommentar

 

...pluss at Google Store nå svarte med "veldig snart" når jeg ba vedkommende gi et hint om salgsstart, så virker det sannsynlig at det vil skje innen ett par dager, maks 1 uke. :)

Nå er det vel ikke nødvendigvis slik at salgsstart og tidligst mulige leveringstidtspunkt alltid ligger nærme hverandre i tid.
Har kanskje misforstått hverandre, men det jeg har spurt Google Store om er når de vil gjøre Nexus 6P tilgjengelig for kjøp i Google Store. Nå står det jo bare "Kommer snart" i nettbutikken. Er jo forøvrig fornuftig å anta at Google Store vil være en av de første som sender ut telefonen i og med at det er de som står bak telefonen. Og når Lefdal skal ha telefonen på lager 21. oktober så er nok heller ikke sendingen til forbruker langt unna heller. Bare antagelser, men er jo lov å håpe... ;) Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...