Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å bestille fra CDON? 64 GB er billigere på Google Store enn det 32 GB er på CDON.

Vurderer å kjøpe Chromecast 2 sammen med Nexusen fra Google Store. Går det an å speile skjermen?

Ikke når CDON hadde tilbud, da var den 100 kr billigere enn hos Google Store (5 690,-). Speile skjermen går helt fint på Chromecast ja.

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

 

Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺

Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. :)

 

 

Kjøpte dere 32GB utgaven? 

Jeg valgte å gå for 128, da 32GB blir alt for lite, men kunne egentlig klart meg med 64GB, men den har jo ikke CDON.

 

Ser ut som CDON har gått ned i pris på Nexus 6P https://cdon.no/search?q=nexus+6p

Lenke til kommentar

 

 

 

Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺

Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. :)

Kjøpte dere 32GB utgaven?

Jeg valgte å gå for 128, da 32GB blir alt for lite, men kunne egentlig klart meg med 64GB, men den har jo ikke CDON.

 

Ser ut som CDON har gått ned i pris på Nexus 6P https://cdon.no/search?q=nexus+6p

Hvorfor ikke vente til Google Store åpner opp for bestilling?
Lenke til kommentar

Bestilte en fra Elkjøp. Kommer nok til å avbestille ordren etterhvert og kjøpe den hos Google Store når den blir tilgjengelig der, men det avhenger av leveringstiden. Har mest lyst på 64GB, selv om jeg mest sannsynlig aldri kommer til å bruke mer enn 32GB. Nå slipper jeg hvertfall å tenke på å være tidlig ute med å bestille den fra Google Store.

Endret av bruvs
Lenke til kommentar

 

 

 

Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺

Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. :)

Kjøpte dere 32GB utgaven?

Jeg valgte å gå for 128, da 32GB blir alt for lite, men kunne egentlig klart meg med 64GB, men den har jo ikke CDON.

 

Ser ut som CDON har gått ned i pris på Nexus 6P https://cdon.no/search?q=nexus+6p

Hvorfor ikke vente til Google Store åpner opp for bestilling?

 

 

Jeg bestilte på cdon ettersom de hadde mulighet for reservering samt at prisen var faktisk litt mindre enn google store. Har egentlig mest lyst på 64gb så kansellerer nok cdon ordren vis google store kommer med 64gb snart

Lenke til kommentar

Hvor er egentlig best å bestille med hensyn på garanti , kundeservice (jeg ser bort i fra pris)? Google store eller elkjøp? Noen som har erfaring? 

På kundeservice utover det man har etter loven tror jeg Google Store er en del bedre, de har i hvert fall veldig bra rykte i USA. Tror de godkjenner en del tvilstilfeller. Samtidig er det mye lettere å ha en fysisk butikk å levere den til, så for min del tenker jeg 50/50 der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...