Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Kan hende det er tatt opp før men fant ikke via søk;

 

Hvis noen ringer meg mens jeg spiller musikk eller ett spill, så spilles lyden fra musikken/spillet av samtidig som samtalen pågår. Dette er jo et software-problem og da regner jeg med at det ikke bare er jeg som opplever det, eller? Veldig irriterende, og får jo ikke lukka spill eller pauset musikken når anropsskjermen kommer opp (før jeg har svart)...

Endret av baguett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var akkurat i kontakt med Google for å spørre om hvorfor problemet er så stort med akkurat disse enhetene og at jeg også har det på min enhet. Spurte også om jeg burde returnere den, og hun sa bare at jeg kan returnere den siden den fortsatt er dekket av garantien. Sa at jeg var usikker på om jeg ville det, men så gjorde jeg likevel det siden jeg ikke trenger å sende denne tilbake før jeg har fått den nye. Kommer til å sammenligne skjermen for å se hvilken jeg vil beholde. Hvis også den har samme problemer så beholder jeg den det forekommer minst på.

Hvilken lenke brukte du for å starte returprosessen som du gjorde? Tenkte å gjóre samme opplegg der jeg kan velge

Lenke til kommentar

Kan hende det er tatt opp før men fant ikke via søk;

 

Hvis noen ringer meg mens jeg spiller musikk eller ett spill, så spilles lyden fra musikken/spillet av samtidig som samtalen pågår. Dette er jo et software-problem og da regner jeg med at det ikke bare er jeg som opplever det, eller? Veldig irriterende, og får jo ikke lukka spill eller pauset musikken når anropsskjermen kommer opp (før jeg har svart)...

 

Jeg har også dette problemet som er mildt sagt frustrerende når man får en telefon.

 

Har også problemet med at f.eks spotify ved bluetooth streaming fortsetter på full styrke på telefonens høyttaler når jeg skrur av tenninga på bilen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har også problemet med at f.eks spotify ved bluetooth streaming fortsetter på full styrke på telefonens høyttaler når jeg skrur av tenninga på bilen....

 

Hmm, jeg har streamet masse via BT i bilen min uten at mobilen har fortsatt å spille musikk, etter at tenningen er slått av. Prøvd restart av telefon?

samme her. Null stress, både med spotify og podkicker.
Lenke til kommentar

Nå kan jeg også kalle meg stolt eier av en Nexus 6P.  :w00t:

 

Men jeg lurte på om dere har tips til gode flip covere, noe i denne stilen? https://www.komplett.no/product/845879/telefoni/mobiltelefon-tilbehr/deksel/krusell-malm-flipwallet 

 

Har Nilkin flip wallet case i lys brun pu leather, meget fornøyd med kvalitet til prisen.

http://www.ebay.co.uk/itm/For-Huawei-Nexus-6P-Nillkin-Qin-PU-Leather-Flip-Wallet-Cover-Case-w-Card-Slot-/151884845367?var=&hash=item235d0ad137:m:m-GewvnoxpvB7P972QGWGFA

Lenke til kommentar

Har denne støtte for 4g+ ?

 

Ja, det har den. Se link til Telenors sider om 4G+

 

http://www.telenor.no/privat/dekning/4g-pluss.jsp

 

På siden står det også en link til telefoner som støtter 4G+  Der står Nexus 6p oppført. Har fått opplyst av Telenor på mail at både 6p og 5x skal ha støtte for 4G+. Man må ha sim-kort som støtter 4G., noe rimelig mange skulle ha etter hvert.

Lenke til kommentar

 

Har denne støtte for 4g+ ?

 

Ja, det har den. Se link til Telenors sider om 4G+

 

http://www.telenor.no/privat/dekning/4g-pluss.jsp

 

På siden står det også en link til telefoner som støtter 4G+  Der står Nexus 6p oppført. Har fått opplyst av Telenor på mail at både 6p og 5x skal ha støtte for 4G+. Man må ha sim-kort som støtter 4G., noe rimelig mange skulle ha etter hvert.

 

 

 

På siden du referer til er jo ikke Huawei sin Nexus oppført??

 

 

Huawei sine modeller er kun oppført med 4G

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...