Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere hvor volumknappene og pauseknappen på headset ikke funker? Veldig med fornøyd med telefonen, men dette er ganske irriterende da disse knappene brukes mye under trening. Volumet er heller ikke det beste etter min smak.

Lenke til kommentar

 

 

Flere enn meg som har problemer med at det ikke kommer noe varsel lyd når man mottar snap? Men om man har skjermen på når man får snap så kommer det lyd..

Har du endra innstillingene riktig?

 

Screenshot_20151216-235530.png

Hmm, hvordan får du opp den menyen? Jeg kjører engelsk språk, finner den ikke.. Får heller ikke lyd på snap eller tinder..
Åpner Snapchat --> Trykker på Snapchat ikonet --> Trykker på tannhjulet --> "Varslingsinnstillinger" (under "Avansert"). Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan har dere 100% når dere legger dere? Lader dere telefonen på kvelden først da eller?

Jeg har hatt det nå når jeg har testa for å ha et mest mulig likt utgangspunkt hver gang. I tillegg resettes batteri-statsa når den når 100% slik at jeg enklere kan se hva som har brukt strøm i løpet av natta.

 

 

charge.png

100% på indikatoren betyr dessverre ikke at telefonen er fulladet. Den fortsetter å lade i nesten en time til, j.f. Anandtech 

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan har dere 100% når dere legger dere? Lader dere telefonen på kvelden først da eller?

Jeg har hatt det nå når jeg har testa for å ha et mest mulig likt utgangspunkt hver gang. I tillegg resettes batteri-statsa når den når 100% slik at jeg enklere kan se hva som har brukt strøm i løpet av natta.

 

 

charge.png

100% på indikatoren betyr dessverre ikke at telefonen er fulladet. Den fortsetter å lade i nesten en time til, j.f. Anandtech 

 

 

Interessant

 

Jeg er ingen ekspert på dette, men utifra det jeg har lest, så går mobilen over i en slags tomgangsprosess når batteriet er fulladet, hvor den veklser mellom å lade opp, og lade ut batteriet, for å forhindre at batteriet blir skadet

 

Denne prosessen vil jo også dra en del watt, noen som kan forklare hvorfor det er opplagt her at det ikke er dette som skjer på grafen der når den er på 100% og trekker 2W?

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan har dere 100% når dere legger dere? Lader dere telefonen på kvelden først da eller?

Jeg har hatt det nå når jeg har testa for å ha et mest mulig likt utgangspunkt hver gang. I tillegg resettes batteri-statsa når den når 100% slik at jeg enklere kan se hva som har brukt strøm i løpet av natta.

 

 

 

charge.png

 

100% på indikatoren betyr dessverre ikke at telefonen er fulladet. Den fortsetter å lade i nesten en time til, j.f. Anandtech 

 

 

Interessant

 

Jeg er ingen ekspert på dette, men utifra det jeg har lest, så går mobilen over i en slags tomgangsprosess når batteriet er fulladet, hvor den veklser mellom å lade opp, og lade ut batteriet, for å forhindre at batteriet blir skadet

 

Denne prosessen vil jo også dra en del watt, noen som kan forklare hvorfor det er opplagt her at det ikke er dette som skjer på grafen der når den er på 100% og trekker 2W?

 

Hvis det var vedlikeholdslading, så burde vel både den røde og blå linjen flate ut på samme tidspunkt. Ladningen som overføres etter at indikatoren først viste 100% er ca. 250mAh, eller 7% av batteriets totale kapasitet.

 

Dette medfører ikke noen praktiske ulemper eller endring i bruksmønster for min del, siden jeg nesten alltid lader om natten (og lengre enn 150 minutter). Men jeg liker ikke at indikatoren er unøyaktig på høye batterinivåer.

 

Det føyer seg inn i den lille rekken av ting jeg har å utsette på telefonen:

  • Problemer med autofokus på nært hold (makro)
  • Det lagger når man tilter telefonen til høyre (antar det er pga. skifte av kanaler for stereo-høytalerne)
  • Det tar lang tid å lagre videoopptak fra kameraet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...