Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig min 6P på døra i går kveld! Veldig fornøyd med telefonen. Når det er stille og jeg filmer så merker jeg dog videosusingen det er snakk om. Satser på at det bare er software iom at det funker med andre apper ifølge borchgrevink. 

Nå mangler jeg bare å få spigen-glass og så vurderer jeg å bestille Toasted design for å beskytte den litt. Har forsikring så trenger ikke overdrive med beskyttelsen heller. Enten Toast eller Dbrand, får se hva jeg ender opp med. 

 

Deilig å ha en stock Android som er rask, og fungerer perfekt sammen med Nova Launcher. Har smått begynt å sette sammen designet på telefonen. Klarer sjeldent å bestemme meg så blir nok å bytte alt ut om en uke igjen, men liker det litt slik det er nå.

 

 

vVSe5Fp.png

 

 

Merker forresten at blitsen på 6P er utrolig dårlig i forhold til 5X. Hva er greia med det?

 

Du har kjørt samme taktikk som meg, bruker Spigen tempered glass og har en Toast på vei i posten :) Veldig fornøyd med Spigen ihvertfall. Grepet på 6P er kokdårlig kontra 5X synes jeg også, har faktisk mistet 6P et par ganger allerede... har hjertet i halsen noen sekunder da.

 

Ellers lite å utsette på telefonen her også bortsett fra problemer med doze som ikke alltid slår inn og susing på video. Selve batteriet er jeg fornøyd med, varer fint en dag til til mitt moderate bruk med wifi, 4g og bt aktivert (med smartklokke og bil tilkoblet).

Lenke til kommentar

Nexus 6p Vant kamra-duellen vertfall :)

 

 

 

Sterkt fra Nexus 6p, i så god konkurranse fra andre meget oppgående mobiler! Så med stor interesse videoen.

 

Jeg har en Nexus 5x og en Samsung Galaxy S6 Edge+.  Har prøvd å sammenligne kamerabilder fra de to, og Nexus 5x klarer seg veldig bra, i konkurranse med en på papiret klart sterkere motstander. Dessuten koster Edge+ mye mer. I noen tilfeller er Samsungen bedre, men i forhold til pris, vinner Nexusen. 6p tar i alle fall ikke dårligere bilder enn 5x.

 

Har ikke testet videofunksjonen med Nexus 5x særlig, men Edge+ tar knallsterke videoer, som familiemedlemmene Note 3, og Note 4 også gjorde.

 

En vrien test, som de nevnte Samsungene også kommer godt fra, er å zoome på TV-skjermen, ca 5 meter unna. Her har Samsungene tatt meget gode bilder, mens konkurrentene har ikke vært i nærheten.

 

Likevel betyr dette at de nye Nexus-telefonene har et meget godt kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...