Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

Noen som har tips til beslutningsproblem for Apple i Norge?

Altså en problemstilling (f.eks. hvorfor synker markedsandelene for Apple i tredje kvartal).

 

Kliss umulig å komme på en problemstilling som kan undersøkes  :p Apple tjener jo allerede fett og storparten i Norge dominerer Apple blant telefoner. To good  :hmm:

hvorfor er spotify mer populært enn apple music?

 

spotify dominerer jo musikkstreaming om jeg ikke tar feil

 

Takk!

 

Tenker kanskje problemet der blir at Apple Music ikke har vært ute så lenge i gamet :/

 

Apple Music , Er noe med etter gratis perioden på 3 måneder etter det gikk over spotify, leste det i appel avisen sorry der Lami

Hør her  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash: hedebanger ikoner ha ha :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har slitt litt med en innlevering i et kurs i makroøkonomi i det siste. Men i går snakket jeg med fire jenter som har jobbet sammen med innleveringen og de hadde samlet klart mindre enn meg alene. Det er alltid deilig å se at noen andre sliter mer enn en selv.

 

Jeg forklarte hun ene fremgangsmåten min i oppgavene og hun spurte hvilken hovedprofil jeg har valgt. Economics, svarte jeg, men det skjønte hun egentlig da jeg kunne så mye (selv om jeg ikke ser det slik selv). Så spurte jeg hva hennes hovedprofil er. Hun har også Economics, selv om det i følge henne ikke er like åpenbart.

 

Vel, jeg jobber jo hardt og veldig disiplinert for tida, så jeg er glad det gir uttelling når jeg diskuterer oppgaver med andre. Men jeg blir mest fornøyd hvis det reflekteres i karakteren jeg får. På bachelor for halvannet år siden var jeg også alltid et skritt foran alle andre i makroøkonomi, men fikk likevel bare C på eksamen.

 

Eller kanskje hun egentlig ikke synes jeg er god, men

71cdba2ea5f2ba67e5eb35e44241cfed.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...