Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt?

Njæsh. Du har de som går bort og sier hei, også, og forventer at jeg skal vite hvem de er, men det gjør jeg jo aldri. :p

 

For øvrig forfriskende å skrive Vær-Sjur i avisa igjen. Har jo skrevet det på hobbybasis og publisert på mi ega hjemmeside, men fikk et par treff mer ved å legge det på forsida til lokalavisa, merker jeg.

Oppsiktsvekkende nok fikk den flere treff på en halvtime enn boligsakene jeg la ut (på oppfordring fra redaktøren, fordi han er fast overbevist om at det er det mest populære folk vet av) fikk på en uke. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å skrive Vær-Sjur på fast basis igjen.

Lenke til kommentar

 

Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt?

Njæsh. Du har de som går bort og sier hei, også, og forventer at jeg skal vite hvem de er, men det gjør jeg jo aldri. :p

 

For øvrig forfriskende å skrive Vær-Sjur i avisa igjen. Har jo skrevet det på hobbybasis og publisert på mi ega hjemmeside, men fikk et par treff mer ved å legge det på forsida til lokalavisa, merker jeg.

Oppsiktsvekkende nok fikk den flere treff på en halvtime enn boligsakene jeg la ut (på oppfordring fra redaktøren, fordi han er fast overbevist om at det er det mest populære folk vet av) fikk på en uke. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å skrive Vær-Sjur på fast basis igjen.

 

Betyr det at du er tilbake på video også?

Lenke til kommentar

 

 

Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt?

Njæsh. Du har de som går bort og sier hei, også, og forventer at jeg skal vite hvem de er, men det gjør jeg jo aldri. :p

 

For øvrig forfriskende å skrive Vær-Sjur i avisa igjen. Har jo skrevet det på hobbybasis og publisert på mi ega hjemmeside, men fikk et par treff mer ved å legge det på forsida til lokalavisa, merker jeg.

Oppsiktsvekkende nok fikk den flere treff på en halvtime enn boligsakene jeg la ut (på oppfordring fra redaktøren, fordi han er fast overbevist om at det er det mest populære folk vet av) fikk på en uke. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å skrive Vær-Sjur på fast basis igjen.

 

Betyr det at du er tilbake på video også?

 

 

Ikke for øyeblikket. Vi får se om jeg vekker Jabb-Sjur til live. Foreslo frokost-TV, men jeg vet ikke om jeg ble tatt seriøst.

 

Lenke til kommentar

Noen som skal sitte oppe kl 3 i natt da, og se på circus?

Nei jeg venter på att spillet Forza Horizon 3 på Xbox One, begynte å installere spillet klokken 14:00 er på 90% nå klokken 20:52 er nok mange som installerer spillet, gikk til helvtee med pc versjonen i går da.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...