Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

kanskje han hadde tatt ei saks og klipt av seg leppene. Snakka med vener om det seinast i går kveld. Korleis det ville blitt om ein berre amputerte ein finger eller noko. Men så tenker eg at eg sikkert kjem til å angre etterpå, og det tenkte nok denne gamle herremand også om han har klipt av leppene sine sjølv.

Transabled

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg bør nevne at det heile starta med at /r/fatpeoplehate doxxa nokre admins frå imgur som førte til banninga originalt. Såg kun starten av videoen der og fekk ikkje med meg at det blei nevnt.

Reglene på fatpeoplehate var ganske enkelt at man ikke skulle ha personlig info der.

Det de hadde gjort, var å legge ut bilde av alle ansatte på imgur på sidebaren deres, for å vise at de var "feite og svake mennesker". Bildene var tatt direkte fra Imgurs "team"-side.

 

Så ja... Ikke tro helt på hva som blir sagt av adminsa der. Det finnes uttallige verre subreddits på Reddit (shitredditsays er den mest nevnte), men det er tydelig at fatpeoplehate klarte å hisse på seg riktig person.

 

Er gøy å følge med på da. Minusen er at Voat.co er ufattelig treig siden tusenvis av folk prøver å stikke dit :(

Lenke til kommentar

 

 

Det eneste som holder meg oppe er kaffe og ren viljestyrke.

 

Hva gjør dere? Sitter og venter. Føles som en evighet.

Hva venter du på? Prøv å få deg nok søvn, dere trenger ikke å sitte med henne samtidig. Husk at du skal klare å være sterk for henne lenge.

Samtale med sosionom og litt diverse. Ja, prøver å få hvilt så mye som mulig, men ikke lett når det er vanskelig å sove for begge, og må opp en gang hver natt.
Lenke til kommentar

Forklar meg hvorfor Isp måles i sekunder.

Jeg har skjønt hvordan jeg bruker ligningen i praksis, men det bakenforliggende var verre.

 

edit: Nei, forresten. Ikke forklar meg. Det holder for meg å klare å bruke den.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...