Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Sjekker innom og alt jeg ser er slitsom matte.

Hvordan går det med dere?
Går fint nå. Hun begynner å se mer og mer ut som en nyfødt og ikke prematur, bare at hun fortsatt er liten. Hun har begynt å innta noe morsmelk selv og har tatt ut en av slangene som gikk inn i navlen. Går veldig bra akkurat nå :)

 

Fikk sove bedre i natt, begge to. 6 timer :)

Så bra! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som tar selvmord er faen meg rasshøl..skyldte på at ingen brydde seg og at han skulle "vise" alle at han har problemer så han gikk for å hoppe foran toget kl 22 igår kveld i en tirade på facebook...så sitter alle som kjente han og lurer på hva vi kunne gjort annerledes..for en idiot.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Folk som tar selvmord er faen meg rasshøl..skyldte på at ingen brydde seg og at han skulle "vise" alle at han har problemer så han gikk for å hoppe foran toget kl 22 igår kveld i en tirade på facebook...så sitter alle som kjente han og lurer på hva vi kunne gjort annerledes..for en idiot.

 

Hørt sånn?, stakkar deg.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest et intervju med en som overlevde selvmordforsøk på Golden Gate Bridge hvor det ble sagt noe som "idet jeg hoppet, skjønte jeg at problemet mitt ikke var umulig å løse likevel, men nå var det for sent" eller noe i den dur.

 

Det å faktisk klare å overvinne det innebygde overlevelsesinnstinktet krever ekstrem makt. Og folk som forsøker å ta selvmord, har faktisk "gravd" seg så langt ned at de ikke ser noen annen utvei. Tanken på å leve er verre enn tanken på å dø. Det er også derfor folk hopper fra brennende hus, selv om det er 10 etasjer over bakken. Frykten for å hoppe er mindre enn frykten for å bli brent levende.

 

Så drittsekker? Tja... Vil nå ikke si meg helt enig på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg alltid tenkt når folk sier at det er feigt å begå selvmord, er at de tar veldig feil. For å kunne gå imot det ekstremt sterke overlevelsesinnstinktet vi har, kreves det veldig mye mot. I seg selv er det å begå selvmord alt annet enn feigt.

Lenke til kommentar

 

Svigermor er så irritererende...!

Pust med magen!
Prøver. Men hun er helt udugelig.

 

Skulle ha med to ting til dama. En bh og et brett paracet. Hun glemte bh. Glemte å ta med paracet. Kjøpte da ibux på butikken, noe hun vet at dama ikke kan ta så mye av...

 

Ga henne kortet for å hente noe på rommet mens vi var nede med baby. Kom aldri tilbake, og måtte gå i resepsjon og forklare situasjonen og få nye kort...Hun svarte ikke på tlf og sendte "jeg har visst med kortet jeg, Ups" når hun kom hjem.

 

For ikke snakke om at hun legger igjen søppel og tok halve kveldsmaten mens hun var oppe slik at vi må ned igjen for å hente mer...

 

Og mye mer, ikke lett å bare puste med magen og få det kvitt :|

Lenke til kommentar

 

 

Svigermor er så irritererende...!

Pust med magen!
Prøver. Men hun er helt udugelig.

 

Skulle ha med to ting til dama. En bh og et brett paracet. Hun glemte bh. Glemte å ta med paracet. Kjøpte da ibux på butikken, noe hun vet at dama ikke kan ta så mye av...

 

Ga henne kortet for å hente noe på rommet mens vi var nede med baby. Kom aldri tilbake, og måtte gå i resepsjon og forklare situasjonen og få nye kort...Hun svarte ikke på tlf og sendte "jeg har visst med kortet jeg, Ups" når hun kom hjem.

 

For ikke snakke om at hun legger igjen søppel og tok halve kveldsmaten mens hun var oppe slik at vi må ned igjen for å hente mer...

 

Og mye mer, ikke lett å bare puste med magen og få det kvitt :|

Hun høres ut som en mann :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...