Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Sotrapedo : "Skal du på skulen i morrå ?"

 

Gutt : "Ja , må nok det"

 

Spedo : "Ja , selvfølgelig"

 

1-0 til gutt :D

 

Ekke lett å ha sensitiv hu.....eh jeg mente ekke lett å være Sotrapedo *humrer*

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Se & Hør Quiz-kryss :

 

"Hivlken norsk artist gjør comeback i 2015 med Stella Mwangi ?"

 

En ting er sikkert : det er i hvertfall *ikke* Anders Breivik , ho ho ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nom nom nom....se på den røver'n :)

 

Otto Jespersen kaller seg selv en gammel gris.....grisen er strengt talt søtere enn Otto , ho ho ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

 

Nå skal det være godt å legge seg nedpå og sove en natt, før det er tidlig opp igjen i morgen.

Hvor mye for tidlig ble datteren din født? Gratulerer, forresten. Håper det står bra til med mor og barn :)
Hun ble født 14 uker for tidlig og er i kuvøse, stakkars :( Hun er så utrolig liten og vi bare håper på det beste for henne. Er ikke lett og er allerede helt utslitt. Blir å tilbringe hele sommeren på sykehuset og sørge for at hun får det best mulig. Går bra med oss utenom det, er bare så bekymra for hun lille :/

Kun 26 uker altså? Huff, det var tidlig. Men de har blitt veldig flinke med premature, så jeg krysser fingrene for at hun blir frisk og rask. Skjønner at dette er kjempetøft for dere. Lytt til personalet og sov når du kan. Når hun får komme ut av kuvøse så bruk masse hud mot hud-kontakt og gjerne kengurumetoden. Klem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kun 26 uker altså? Huff, det var tidlig. Men de har blitt veldig flinke med premature, så jeg krysser fingrene for at hun blir frisk og rask. Skjønner at dette er kjempetøft for dere. Lytt til personalet og sov når du kan. Når hun får komme ut av kuvøse så bruk masse hud mot hud-kontakt og gjerne kengurumetoden. Klem.

 

Kengurumetoden? Hva er det?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå skal det være godt å legge seg nedpå og sove en natt, før det er tidlig opp igjen i morgen.

Hvor mye for tidlig ble datteren din født? Gratulerer, forresten. Håper det står bra til med mor og barn :)
Hun ble født 14 uker for tidlig og er i kuvøse, stakkars :( Hun er så utrolig liten og vi bare håper på det beste for henne. Er ikke lett og er allerede helt utslitt. Blir å tilbringe hele sommeren på sykehuset og sørge for at hun får det best mulig. Går bra med oss utenom det, er bare så bekymra for hun lille :/
Kun 26 uker altså? Huff, det var tidlig. Men de har blitt veldig flinke med premature, så jeg krysser fingrene for at hun blir frisk og rask. Skjønner at dette er kjempetøft for dere. Lytt til personalet og sov når du kan. Når hun får komme ut av kuvøse så bruk masse hud mot hud-kontakt og gjerne kengurumetoden. Klem.
Er borte ved henne nesten hele tiden, og holder over henne og pleier noe. Men hun kan ikke tas ut fra kuvøsen enda. Men vi skal begynne med å ta henne ut i 3-4 timer av gangen og holde henne mot brystet (bytte på, jeg og mor) to ganger dagen. Hun er så bitteliten nå.
Lenke til kommentar

 

 

Kun 26 uker altså? Huff, det var tidlig. Men de har blitt veldig flinke med premature, så jeg krysser fingrene for at hun blir frisk og rask. Skjønner at dette er kjempetøft for dere. Lytt til personalet og sov når du kan. Når hun får komme ut av kuvøse så bruk masse hud mot hud-kontakt og gjerne kengurumetoden. Klem.

Kengurumetoden? Hva er det?

http://m.db.no/2010/11/05/nyheter/barnedodelighet/redd_barna/utenriks/kuvose/14127487/?www=1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kun 26 uker altså? Huff, det var tidlig. Men de har blitt veldig flinke med premature, så jeg krysser fingrene for at hun blir frisk og rask. Skjønner at dette er kjempetøft for dere. Lytt til personalet og sov når du kan. Når hun får komme ut av kuvøse så bruk masse hud mot hud-kontakt og gjerne kengurumetoden. Klem.

Kengurumetoden? Hva er det?
http://m.db.no/2010/11/05/nyheter/barnedodelighet/redd_barna/utenriks/kuvose/14127487/?www=1
Vi skal delvis benytte kengurumetoden når barnet blir mer stabilt. Mange timer med å ligge på bryst, på både mor og meg. Vi er allerede inne og koser/holder henne inni kuvøsen i mange timer hver dag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...