Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hobby er bra greier. Og den Jellybean Melkesjokoladen som ser ut til å forsvinne fra markedet.

 

Pro tip: Ikke prøv Hobby med Cola-skum. Den er rar.

 

Edit: Jeg er nok litt rar når det gjelder sjokoladepreferanse.

Hobby er god, men ikke i lengden. Skal jeg kjøpe sjokolade, går det alltid i firkløver. I noen tilfeller kvikklunch melkesjokolade. Ikke den vanlige kvikk-lunsj-pakka.
Lenke til kommentar

Google Drive er også grei siden man kan bestemme hvem som får tilgang til mappa di. Vet ikke om dropbox har det. Men dropbox har mye større plass, da.

kjøpte en chromebook, og da fikk jeg plutselig 1TB hos Google Drive. Sikkert tidsbegrensa, men er jo åkei.
Lenke til kommentar

 

Google Drive er også grei siden man kan bestemme hvem som får tilgang til mappa di. Vet ikke om dropbox har det. Men dropbox har mye større plass, da.

kjøpte en chromebook, og da fikk jeg plutselig 1TB hos Google Drive. Sikkert tidsbegrensa, men er jo åkei.

 

Det er nok tidsbegrensa ja. Fikk et lignende tilbud hos dropbox da jeg kjøpte telefon for 2 år siden, men det går ut snart. Hva skjer med det man har over den grensa? Blir det bare sletta, eller får man bare ikke lagt inn noe mer før det er under grensa igjen?

Lenke til kommentar

 

Oh yes I am :fun:

Jøss. Jeg trodde ikke noen på forumet hadde finni noen av de profilene mine. Hvilken av de fant du?
Den med profilbilde av deg i froskekostyme, og i Rune Rudberg-posisjon. Flotte greier! Endret av j--
Lenke til kommentar

 

Den med profilbilde av deg i froskekostyme, og i Rune Rudberg-posisjon. Flotte greier!

Akkurat den tror jeg var noen andre sin profil. Men kjekt å vite hva slags sider du henger på. Er denne fetisjen din noe a la furry?
Ah, bummer. Trodde det var deg. Er ikke furrie, men froggie. Er jo tross alt superhipster, og furries er blitt for mainstream.
Lenke til kommentar

Det er stille i huset når hun kommer inn. Alle pærene er slukket. Det er stearinlys over alt. Foran peisen ligger j-- iført et froskekostyme.

Han går bort til henne og hvisker i sin mest sensuelle stemme: "Kvakk til meg."

 

To be continued.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er _____ stille i det ______ huset når hun kommer inn. Alle pærene er slukket. Det er ______ stearinlys over alt. Foran peisen ligger en _______ j-- iført et ________ froskekostyme.

Han går bort til henne og hvisker i sin mest sensuelle og ______ stemme: "Kvakk til meg."

 

To be continued.

Vær så snill, fortsett med den. Fyll inn adjektiver. Jeg sitter på toget og kjeder meg.
Lenke til kommentar

Noen andre får overta froskesexnovelleskrivingen (ja, det er nå et ord). Føler meg ikke så inspirert i dag. Det må da være noen her inne som er bedre enn meg på å skrive sære sexnoveller. Ser av en eller annen grunn for meg dette er en nisje Datasmurf har erfaring fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...