Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jenta ble for tidlig født, men alt ser ut til å gå bra. Vi ligger på sykehuset og tar kvelden etter en slitsom dag og natt med hast-keisersnitt og etter å ha sett vår nydelige datter. God natt :)

Aw gratulerer!!
Lenke til kommentar

Gratulerer med datter BananLaks!

 

Jeg sitter i nye leiligheten, vært her noen dager nå, men har ikke nett som er ganske kjipt, får nok merke det på tlfregninga. Jaja. Vi klarer å more oss likevel, siden jeg gravde frem gamle Nintendo 64 og Mario Kart :D fuck yeah!!

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Gratulerer BananLaks, men misunner deg ikke :p

Gratulerer med datter BananLaks!

 

Jeg sitter i nye leiligheten, vært her noen dager nå, men har ikke nett som er ganske kjipt, får nok merke det på tlfregninga. Jaja. Vi klarer å more oss likevel, siden jeg grav frem gamle Nintendo 64 og Mario Kart :D fuck yeah!!

gratulerer med det ;) kjøpte meg selv leilighet i dag, (forbehold: forkjøpsrett)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med datter BananLaks!

 

Jeg sitter i nye leiligheten, vært her noen dager nå, men har ikke nett som er ganske kjipt, får nok merke det på tlfregninga. Jaja. Vi klarer å more oss likevel, siden jeg gravde frem gamle Nintendo 64 og Mario Kart :D fuck yeah!!

Da jeg flyttet i ny leilighet måtte jeg klare meg 3-4 uker uten internett. Alltid lurt å ha en konsoll i bakhånd!

Lenke til kommentar

 

Nå skal det være godt å legge seg nedpå og sove en natt, før det er tidlig opp igjen i morgen.

Hvor mye for tidlig ble datteren din født? Gratulerer, forresten. Håper det står bra til med mor og barn :)
Hun ble født 14 uker for tidlig og er i kuvøse, stakkars :( Hun er så utrolig liten og vi bare håper på det beste for henne. Er ikke lett og er allerede helt utslitt. Blir å tilbringe hele sommeren på sykehuset og sørge for at hun får det best mulig. Går bra med oss utenom det, er bare så bekymra for hun lille :/
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tatt en Zopiklone for å få rette opp litt. Men nå ble det så artig å se på forumet som bøyer og tøyer seg

 og ser ut som 100 år gammel avis som rnærmer seg opp løsnaree

 

Gooa nigk gons ut nå ^~¨

Hahaha. Skulle nesten ønske jeg blei sånn av Zopiklone.

Neste gang så prøver du å spille et bilspill etter å ha tatt en. Det går rett i grøfta. Jeg satte meg ned og spilte Need for Speed mens jeg venta på at den skulle funke en gang. Glemte fort at jeg hadde tatt den og skjønte lite av hvorfor jeg kjørte så dårlig.

Lenke til kommentar

Fuck Bring, pakken min har sittet en uke på tollen, og alt de kunne si var at den hadde ikke kommet så lengt i prosessen, men ville bli sendt så fort den var ferdig.... holy fuck.

Tre dager fra tyskland til norge, bare for å sitte fast på et lager i over en uke.

 

Har posten og bring forskjellige tollagre eller? Har aldri vært borti så langt ventetid når ting har dukket opp med posten.

Lenke til kommentar

Yes! Kontoret for meg sjølv i dag. Då slepper eg å ta av headset og spør "sa du noko?" kvar gong min kollega, som sit til sida for meg og bak ei hylle, begynner ein samtale heilt ut av det blå om meget og mangt.

For min del var det enkelt sånn sett. Jeg satt med hodetelefonene og skrev og var i min egen verden, og kollegene mine gikk bort og prikka meg på skulderen, dro stolen min bakover (slik at jeg skvatt som et uvær) eller vinka nok i synsranden min til at jeg oppfatta det. Trengte aldri egentlig aldri å ta av meg hodetelefonene. Kunne bare sitte og høre på musikk / konse om filmklipp fra 9 til 16.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...