Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Blir litt påvirket men samtidig er det litt kult at noen gidder å bruke tid på å analysere alt jeg sier og gjør, finne pp usannheter og sende det til meg eh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eg kunne leve ein film på ekte, hadde eg gått for Breakfast Club. Sjølv om dei har det pyton i starten klarer dei å finne på litt av nokre spillopper og kose seg i løpet av dagen. Dessutan dansar dei så tøft, og sidan eg ikkje er nerden i gruppa hadde eg sikkert fått kysse med søte jenter også. Så kunne eg gått over fotballbana og reist ein knytta neve i lufta medan Simple Minds - Don't You gikk i bakgrunnen og rulleteksten kom snikande.

Endret av Teitgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg bør nevne at det heile starta med at /r/fatpeoplehate doxxa nokre admins frå imgur som førte til banninga originalt. Såg kun starten av videoen der og fekk ikkje med meg at det blei nevnt. 

Det blei ikke nevnt, nei. Videoen bare dukka opp i YT-feeden min. Har ikke satt meg mer inn i saken for  å være ærlig.

Lenke til kommentar

Sit her på arbeid og kom til å tenke på ein eldre herremann eg brukte å sjå rundtom på Nordnes i Bergen då eg budde der. Mangla lepper, så ein såg jo rett inn til tanngarden. Litt som i zombiefilm. Brukte å dekke det til med eit skjerf, men det ramla jo ned i blant. Lurer på korleis ein ender opp slik. Er det ein leppesjukdom eller noko som har gått meg hus forbi? Fæle greier..

Lenke til kommentar

kanskje han hadde tatt ei saks og klipt av seg leppene. Snakka med vener om det seinast i går kveld. Korleis det ville blitt om ein berre amputerte ein finger eller noko. Men så tenker eg at eg sikkert kjem til å angre etterpå, og det tenkte nok denne gamle herremand også om han har klipt av leppene sine sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...