Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Sotrapedoen : "Det e maaaange som lika guta på din alder , lærara....."

 

"Men det må du'kje sei til noken , ingen må få veta......det e KOLLOSALT viktig"

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Noe sier meg at vi kommer til å få et annerledes valgresultatet i år enn forrige valg. jeg gjetter at SV, Rødt og MDG kommer nok til å styrke sin posisjon i flere kommuner svært så mye, også kommuner de vanligvis ikke står sterkt, mens jeg tror at både Høyre og FrP vil bli svært svekket, også i kommuner de vanligvis gjør det bra.

Ellers tror jeg at KrF og FNB vil gå tilbake, men ikke like mye som FrP. SP, V og Liberalistene står på stedet hvil. AP er ikke godt å si, har egentlig ikke noen særlig fornemmelse der.

 

En statsviter kan nok komme med mer kvalifisert synsing, men dette er altså det jeg tror kommer til å skje. Vi får nå se om noen dager hva det faktisk blir til. Skal bli morro å sammenligne mine fornemmelser med faktisk resultat, men aller mest spennende blir det med hvordan Oslo blir seende ut, samt min fødekommune på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir spennende. Jeg håper Rødt gjør det bra. Blir spennende om de kan gjøre noe når de først har litt flere inne i kommune og fylket. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Haha, jeg har ikke peiling, ante egentlig ikke at vi hadde et parti som heter FNB før i årets valg. Da står de heller på stedet hvil tenker jeg

 

Tror ikke de kommer til å gjøre et så bra valg, jeg håper ihvertfall ikke det. Med tanke på at FNB nå saksøker Oslo FNB så vet jeg ikke helt hvordan noen kan tenke å stemme på dem. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sto mellom Venstre og Rødt for min del. Endte opp på Rødt. De økte fra to til tre representanter. Sier meg fornøyd med det.

Deilig. Det ser ut som de faktisk må bli tatt med i beslutninger nå da det er et knapt flertall i kommunen. FNB får 11 stemmer men de tviler jeg å noe særlig innflytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...