Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du?

Altså, hva kan sendes som typisk veier under eller over 350 gram. 1 kg kan jeg jo sammenligne med alt annet jeg har som er 1 kg. Noen som er rutinerte selgere og vet f.eks hva en BH, en bukse, en genser, sko osv veier? Jeg sender lite men skulle gjerne visst det på forhånd når folk spør om vi mye frakt de skal betale

Lenke til kommentar

Kom fram til det jeg også. Vet bare ikke om det er noe galt jeg gjør eller om det bare er tilfeldigheter, men alle jeg har nesten kommet meg på dating stadiet med er ikke helt der "mentalt"(?). Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare...

Vil du si at du går etter den samme type kvinne om og om igjen? Er det noe spesifikt ved dem som tiltrekker deg? 

Lenke til kommentar

Ville investert i noe bedre og nøyere enn en vanlig matvekt. De er fine for å gå ned i vekt men er ikke helt nøyaktige. Also: husk å kjøpe lodd til vekten så du kan kalibrere innimellom.

Ikke for å gå ned i vekt,men for å veie innhold i brev, men om brevvekt er mer nøyaktig enn en matvekt vet jeg ikke :) produkttips anyone?

Lenke til kommentar

Prøv å gå ut av din komfortsone kanskje? Date utenfor de vanlige kriteriene du har, har du noen du kan komme på forresten? For jeg er ganske ærlig, direkte og åpen mot dudes som er interessert i meg som jeg er interessert i og forventer det samme tilbake og da er det som regel lite rom for å bli overrasket senere. 

Men så har du også de som virkelig står på den første tiden og så fort de vet at de ''har deg'' så kan de begynne å vise sitt ekte jeg. Ugh...kan vi ikke bare være helt ærlige?? Gjør ting så mye enklere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...