Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Delvis; den signaturen din passet så godt inn i diskusjonen akkurat nå, haha. "Hvor alle tenker likt tenker ingen meget". Selv om jeg både tenker at folk som er mainstream både tenker veldig mye over ting for å være lik andre, samtidig som jeg også tror en del stopper å tenke sjæl og følge strømmen. 

 

Jeg har begynt å våkne av meg selv tidlig (dvs mellom 5-7), så arbeidet mitt med å snu døgnet har i alle fall virket i den retningen. Det som er litt synd er at jeg fortsatt sovner seint. Blir søvnig om kvelden, men det er alltid noe som plager meg (fysisk) i det jeg skal sovne. I går kveld var det at jeg hadde  vondt i hodet,  samt vondt i beina (hadde bare gjort veldig mye) . En annen gang føles det som at brystene sprenger på. Eller nakken som gjør vondt. Men endelig fikk jeg fart på meg og bestilte ny pute. 

Ny pute (Downfeel Høie) er forresten kommet frem , så gledet jeg til å hente den idag:D Den puta (helt annen pute) jeg har nå i flere år er så slapp og forferdelig å sove på  :thumbdown:

Byttet madrass for noen uker siden, og har i det minste ikke vondt i korsryggen lengre og trenger ikke å ha pute mellom beina. 

 Veldig viktig å investere i seg selv, så fremover med ny pute, min gode madrass, komme seg ut og trene igjen, det skal bli bra. Gleder meg til å ha skogen som nærmeste nabo og løpe rundt der og gå turer på ujevnt underlag osv :D 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags madrasser er bra?

Madrasstype etter kroppsvekt. Dess tyngre man er, dess hardere madrass, fordi man synker ned i madrassen. Mens lettere mennesker kan godt sove godt i myke. I tillegg må man ta sovestilling i betraktning (på magen, sideliggende, på ryggen) På magen, og på ryggen, da passer hardere madrasser best, mens ved ryggliggende, er myke madrasser bedre/OK. Sovestilling og vekt må jo da beregnes sammen i vurdering av hvilken madrass man bør ha :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har sagt opp et telefonnummer og fjernet resten fra nummeropplysningen. Men det jeg har sagt opp er fortsatt oppført.. Hvordan skal jeg få det fjernet når jeg ikke lenger eier det? :p

 

Det tar tid før de oppdateres.. Om jeg ikke husker feil blir dette oppdatert en eller to ganger i månen. 

Lenke til kommentar

Jeg hadde totalt tre telefonnummer i mitt navn. To av de sa jeg opp, og skjulte det tredje som jeg fortsatt bruker. 1881 og 180 har fjernet de gamle og skjult det siste. Gulesider derimot har skjult nummeret jeg per dags dato bruker, men bare fjernet et av de gamle.

 

Jeg har tatt kontakt med de for å rette opp i det =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...