Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått med meg det ble fortalt at Nvidia egentlig kun støtter 2-way SLI med 1080. Hva får man da med 3-way.

 

Å bytte skjermkort hvert år er kostbart. Man kan jo selge de man har, men avskrivningen er vel kanskje 40-60%.

Legg til at de fleste i tillegg bytter ut mobiltelefon hvert år (det er 6000kr).

 

Er kostbart ja, men lar man være å kjøpe potetgull, sjokolade og brus et helt år er det kjapt spart inn. :)

Når det gjelder mobiltelefoner så kan det hende jeg er en av de som henger langt etter siden min mobil er fra 2005. Er fargeskjerm da i det minste.

Lenke til kommentar

 

Har fått med meg det ble fortalt at Nvidia egentlig kun støtter 2-way SLI med 1080. Hva får man da med 3-way.

 

Å bytte skjermkort hvert år er kostbart. Man kan jo selge de man har, men avskrivningen er vel kanskje 40-60%.

Legg til at de fleste i tillegg bytter ut mobiltelefon hvert år (det er 6000kr).

 

Er kostbart ja, men lar man være å kjøpe potetgull, sjokolade og brus et helt år er det kjapt spart inn. :)

Når det gjelder mobiltelefoner så kan det hende jeg er en av de som henger langt etter siden min mobil er fra 2005. Er fargeskjerm da i det minste.

 

Eventuelt slutte å røyke hvis man har den uvanen. Jeg røyka to pakker om dagen, og det kostet 6000+ i måneden, og det blir jo en del i løpet av året. Har heldigvis klart å slutte nå. To pakker om dagen er jo ganske mye, men mange røyker én pakke om dagen, og det er jo fortsatt 3000 på en måned.

 

Bytter mobil annenhvert år ca, men hadde ikke byttet så ofte hvis det ikke hadde vært for at det er jobben som betaler for mobilen.

Lenke til kommentar

 

Kan de ikke komme med kort uten kjølere?

Føles bare så bortkasta å kjøpe kort med kjøler

 

99% av dem som vil kjøpe skjermkort brukt på finn.no vil ha luftkjøler. Sikkert fordi det bare er noobs der :p

 

Det er eneste grunnen for å ha luftkjøler, fordi det er lettere å bli kvitt dritten etterpå :D

 

Meh, aldri solgt noe på finn eller ebay

Alt som blir kjøpt blir brukt til det er utslitt og/eller er verdiløst

Lenke til kommentar

Blir nok 4000,- eller deromkring for 1070. 1080 kan vise seg å være en "paper launch" (slik jeg har forstått det), da referanseversjonen (også kjent som "Founders Edition") vil være den eneste tilgjengelige versjonen, og i tillegg koste 1000,- mer enn aftermarket-versjoner av kortet i ettertid ($699 for Founders Ed. mot $599 for andre 1080).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...