Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?


Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17, har komt i kontakt med en fyr på 28 over nettet, vi bor i samme by, og han sier han vil møte meg så jeg kan gi han en blowjob. Han har sett bilder av meg, litt lettkledd, og han har vist meg diverse saker også på bilder, men han vil ikke vise ansiktet sitt sier han, noe jeg har gjort... Han vil altså nå møtes så jeg kan gi han en BJ, og ved senere møte noe mer. Jeg syns selv det frister, og vurderer sterkt om jeg skal bli med på det. (Dette bare mellom oss to, ingen andre skal finne ut av at vi holder på).

 

Blir dette feil siden han er nærmest 10 år eldre enn meg, og bare vil ha det litt gøy? Har selvfølgelig ikke noen planer om å være i noe forhold med han, romantisk, da han er alt for gammel for meg + han har dame... Skal jeg gå med på å være den han er utro med? Og i værstefall risikere å møte på en voldtekts-kidnapper-creepy-ekkel-fyr?

 

 



Anonymous poster hash: 4e7b4...f55
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om TS synes dette virker spennende er det vel ingenting galt i det. Det eneste jeg reagerer på er at han ikke vil vise ansiktet sitt. Jeg tror en grei regel må være å alltid få vite navn og telefonnummer (sjekk at disse hører sammen) og få se ansikt. Har du dette burde det være forholdsvis trygt.

Ellers er det da ingenting galt med litt spenning, men personlig synes jeg du burde fått noe mer ut av det enn å bare gi en blowjob, men det er nå bare min mening om saken :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

TS her. Han vil ikke vise ansikt pga, han er redd jeg skal legge bilde ut på nettet eller noe, han har en ganske viktig jobb og sier han vil ikke risikere å få noe sånn rykte på seg, da han attpåtil har dame. Glemte å si at jeg skal ikke sikkert gi BJ første gang vi møtes, men bare møtes og se om vi har kjemien som trengs. Skal bare være på gøy, for spenningens skyld...

 

Men skjønner at det er freaky og creepy- og veldig alarm alarm++ at han ikke ønsker å vise ansikt ja, jeg er klar over det.



Anonymous poster hash: 4e7b4...f55
Lenke til kommentar

Han vil altså nå møtes så jeg kan gi han en BJ, og ved senere møte noe mer. Jeg syns selv det frister

 

Herregud ... Dette må jo være en form for trolling. Er det unge jenter som har såpass lite mellom ørene? Hvorfor skulle det "friste" å suge av en random kar møtt på internett - som har dame attpåtil?

Endret av Kyrre S.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

TS her. Han vil ikke vise ansikt pga, han er redd jeg skal legge bilde ut på nettet eller noe, han har en ganske viktig jobb og sier han vil ikke risikere å få noe sånn rykte på seg, da han attpåtil har dame. Glemte å si at jeg skal ikke sikkert gi BJ første gang vi møtes, men bare møtes og se om vi har kjemien som trengs. Skal bare være på gøy, for spenningens skyld... Men skjønner at det er freaky og creepy- og veldig alarm alarm++ at han ikke ønsker å vise ansikt ja, jeg er klar over det. Anonymous poster hash: 4e7b4...f55

For en latterlig unnskyldning.

 

Hvordan kan ett bildet av ett ansikt ødelegge hans "viktige" jobb?

 

Krev bildet, regner med han har facebook. Aå kan du samenligne det der.

 

Fortsatt en dum ide spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan få 200kr av meg til å kjøpe bananer på Kiwi som du kan suge på istedenfor :)

1) Du får ikke sykdom av han (som jeg regner med han har).

2) Du risikerer ikke stempel som løs tøs hvor du bor (han kommer garantert til å nevne dette til kompiser. Tviler på moralen er så sterk, han har allerede kjerring).

3) Øvelse gjør mester

 

:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...