Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?


Anbefalte innlegg

Hun har det ikke bra med seg selv, hun sier at hun har dårlig samvittighet for det hun gjør. Hun vet altså at det vil påføre andre smerte, men gjør det likevel for sin egen tilfredstillelse. Har vi et ord for sånt?

Selvopptatt og egoistisk er vel nærliggende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hun har det ikke bra med seg selv, hun sier at hun har dårlig samvittighet for det hun gjør. Hun vet altså at det vil påføre andre smerte, men gjør det likevel for sin egen tilfredstillelse. Har vi et ord for sånt?

Selvopptatt og egoistisk er vel nærliggende?

 

AKA "Kåt som ei Hell-Whore"?

 

(refererer til avatar)

 

Til TS vil jeg bare si, stå på du, det er helg, Sug & Svelg!

 

https://www.youtube.com/watch?v=2YTJDcR8CC0

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar

Jeg har kjæreste. før jeg fikk kjæreste var interessen min for jenter liten og det samme gjaldt andre veien. Men nå som jeg er i ett forhold og er 11110% trofast. Så plutselig komdet faktisk en jente som rett og slett prøver å beføle meg seksuelt offentlig. Der snakker vi prøver å ta meg på penis under timene på skolen (vgs), har også hatt andre som har lagt ann på meg. Og jeg tror selv at dette er kun fordi de vet jeg er i ett forhold og jeg finner det forkastelig. At de driter i det faktum at jeg har en person som er glad i meg og investerer tid i meg. De er villige til å prøve å ødelegge dette for litt spenning? Om jeg hadde latt en jente runke meg på skolen mens jeg har kjæreste, da er jeg et rasshøl, det stemmer, men syntes ikke det er noe bedre å ikke respektere at noen har kjæreste. Det er så egoistisk og fælt og jeg får ikke utrrykt det på noen bedre måte enn at det rett og slett ikke er greit. 

 

Såklart er det greit å være litt gal og ha det gøy, men det er for faen meg nok måter å gjøre det på, slik at du kan la være å gjøre det på noen andres bekostning? Å velge å utføre oralsex på akkurat det svinet som har kjæreste er så dumt. Syntes ikke folk her inne burde oppfordre til det, da det muligens sitter en dame og får livet sitt ødelagt as we speak på grunna av nettopp dette. Dette er ikke noe folk burde eller skal gjøre. Kan heller suge noen som er single eller suge noen på en offentlig do om man krever spenning. Bare ikke knus en jentes hjerte for det. 

 

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min hadde gjort slike ting eller blitt gjort slike ting på så hadde det fått katastrofale følger for min del.. Så TS, ikke møt han her mer, innse at han er et svin. Få seksuell stimuli fra et annet sted, finn en annen måte å få utløp for behovet for litt "galskap". 

 

PS: Dere som har sagt dette er en god idé, kan svare hva dere vil til meg, men at dere oppfrodrer til det her gjør dere så utrolig dumme i mitt hode at jeg gidder nok ikke respondere. 



Anonymous poster hash: eaeff...a20
  • Liker 5
Lenke til kommentar

PS: Dere som har sagt dette er en god idé, kan svare hva dere vil til meg, men at dere oppfrodrer til det her gjør dere så utrolig dumme i mitt hode at jeg gidder nok ikke respondere.

Tja.

 

Nå er det noe som heter "åpent forhold" da, og så er det noe som heter "gi faen".

 

Det er faktisk en himmelvid forskjell på å bo isammen, og å motta en blowjob. Og det er ikke alle som tilter så totalt i vinkel som du gjør nå, og nærmest legger beslag på hele kroppen til et annet menneske, og skal ha kontrollen over deres seksualitet etc..

 

I gamle dager mente enkelte moralister at man skulle ikke engang danse med ei dame som ikke var kona.

Vi erkjenner i vår tid, at det er for dumt.

 

La jenta få smatte litt på kjepp, og la det bli et trygt og greit sidesprang som kanskje til og med kan friske opp forholdet mellom de to faste innvolverte, for hallo, å gå og lure på om man kanskje hadde hatt det bedre sammen med andre, er ikke noe som gjør et forhold stabilt.

 

Vi mennesker er ikke utviklet for å være monogame, det er en helt kunstig ting, sjekk bare fasongen på penis som er evolusjonært utviklet til å pumpe andre menn sin sæd ut av fitta.

Lenke til kommentar

 

Tja.

 

Nå er det noe som heter "åpent forhold" da, og så er det noe som heter "gi faen".

 

Det er faktisk en himmelvid forskjell på å bo isammen, og å motta en blowjob. Og det er ikke alle som tilter så totalt i vinkel som du gjør nå, og nærmest legger beslag på hele kroppen til et annet menneske, og skal ha kontrollen over deres seksualitet etc..

 

I gamle dager mente enkelte moralister at man skulle ikke engang danse med ei dame som ikke var kona.

Vi erkjenner i vår tid, at det er for dumt.

 

La jenta få smatte litt på kjepp, og la det bli et trygt og greit sidesprang som kanskje til og med kan friske opp forholdet mellom de to faste innvolverte, for hallo, å gå og lure på om man kanskje hadde hatt det bedre sammen med andre, er ikke noe som gjør et forhold stabilt.

 

Vi mennesker er ikke utviklet for å være monogame, det er en helt kunstig ting, sjekk bare fasongen på penis som er evolusjonært utviklet til å pumpe andre menn sin sæd ut av fitta.

 

Er det åpent forhold så er det en annen sak. Men det vet ikke vi, eller henne? Om de kommer som et par og syntes det er flott at noen andre tar hånd om han så kjør på, men når man kan risikere å ødelegge noen som har det slikt så er saken en annen. Det med dansing og sånn har du helt rett i, men du må da selv skjønne at mesteparten av jenter i et forhold idag vil ikke at kjæresten skal bli sugd av noen andre? 

 

Anonymous poster hash: eaeff...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det åpent forhold så er det en annen sak. Men det vet ikke vi, eller henne? Om de kommer som et par og syntes det er flott at noen andre tar hånd om han så kjør på, men når man kan risikere å ødelegge noen som har det slikt så er saken en annen. Det med dansing og sånn har du helt rett i, men du må da selv skjønne at mesteparten av jenter i et forhold idag vil ikke at kjæresten skal bli sugd av noen andre?

Mja, men vil og vil fru Blom.

 

Dette med åpent forhold er vel noe jeg vil mistenke at de fleste ikke snakker om først, men kommer mer frem til ettersom et sidesprang (eller to) blir avslørt.

 

Det er faktisk ganske mange mennesker som i etterkant av et samlivsbrudd, angrer på at de reagerte så sterkt som de gjorde, på et lite sidesprang.

 

For all del, døm gjerne greia nedenom og hjem og kjør flat pedal på skyhøy moral, men ta også i betraktning at vi er kun mennesker.

 

Og du? Det kunne faktisk ha vært verre. Mye, mye verre. Jeg tror du fatter hva jeg hinter til. ;)

Lenke til kommentar

 

Mja, men vil og vil fru Blom.

 

Dette med åpent forhold er vel noe jeg vil mistenke at de fleste ikke snakker om først, men kommer mer frem til ettersom et sidesprang (eller to) blir avslørt.

 

Det er faktisk ganske mange mennesker som i etterkant av et samlivsbrudd, angrer på at de reagerte så sterkt som de gjorde, på et lite sidesprang.

 

For all del, døm gjerne greia nedenom og hjem og kjør flat pedal på skyhøy moral, men ta også i betraktning at vi er kun mennesker.

 

Og du? Det kunne faktisk ha vært verre. Mye, mye verre. Jeg tror du fatter hva jeg hinter til. ;)

 

Kunne absolutt vært verre, mener bare det er lurt å passe på at alle er med på saken først, mener det er et enkelt krav å oppfylle

 

Anonymous poster hash: eaeff...a20

Lenke til kommentar

 

Kunne absolutt vært verre, mener bare det er lurt å passe på at alle er med på saken først, mener det er et enkelt krav å oppfylle

Joa, men så er det også lettere å få tilgivelse enn tillatelse. :p

 

 

Ikke her i gården :)

Endret av Fysjogfy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Joa, men så er det også lettere å få tilgivelse enn tillatelse. :p

 

Ikke her i gården :)

 

Det velger du selvsagt selv.

 

Ett stalltips, da: Etter som jo eldre man blir, jo mer forståelse - og aksept - får man for menneskelig svakhet.

 

Livet er ikke en konkurranse om hvem som er "best", mest moralsk, smartest, eller "vellykket".

 

Vel. Jeg krever ikke at du er enig, eller engang at du forstår.

 

Nå skal jeg ta en prat med en journalist på tirsdag, og det blir antagelig en artikkel eller to ut av det.

 

Tsubasa wo Kudasai

 

If I can get one wish

To come true right now, I want a pair of wings

Please grant me white wings

On my back like a bird

 

In this huge sky I wanna

Spread my wings and fly

Towards the free sky without any sadness

I wanna flap my wings

And go

 

I still dream of those things

That I've dreamed about when I was little

 

In this huge sky I wanna

Spread my wings and fly

Towards the free sky without any sadness

I wanna flap my wings

 

In this huge sky I wanna

Spread my wings and fly

Towards the free sky without any sadness

I wanna flap my wings

And go

God helg, med eller uten aksept og tilgivelse.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Hryga7GrKBA

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar

 

 

Joa, men så er det også lettere å få tilgivelse enn tillatelse. :p

 

Ikke her i gården :)

 

Det velger du selvsagt selv.

 

Ett stalltips, da: Etter som jo eldre man blir, jo mer forståelse - og aksept - får man for menneskelig svakhet.

 

Livet er ikke en konkurranse om hvem som er "best", mest moralsk, smartest, eller "vellykket".

 

Vel. Jeg krever ikke at du er enig, eller engang at du forstår.

 

Nå skal jeg ta en prat med en journalist på tirsdag, og det blir antagelig en artikkel eller to ut av det.

 

 

Jeg har litt problemer med å se hvordan forståelse og aksept skal lede til at det er mer greit å gjøre ting uten å kommunisere disse ønskene innad i forholdet, kontra det å ha en åpen dialog. Det at vi alle har svakheter og lyster er ingen hemmelighet. Er det da ikke mer naturlig for et sunt forhold å snakke sammen slik at man sammen kan finne løsninger på problemene? For meg blir hele "lettere å få tilgivelse enn tillatelse"-mentaliteten malplassert i et forhold som bygger på gjensidig respekt.

 

Jeg er helt enig i at livet ikke er en konkurranse, men det må da være lov å sette rammer og regler for hva som er akseptabel oppførsel i et forhold?

 

I mine relasjoner står jeg hardt på at alt er lov å ta opp til diskusjon uten at noen parter skal bære nag av den grunn. Hvis du da går bak ryggen på partner/venn (som å gi fremmede div. seksuelle tjenester uten å klarere dette med partner) så er det for meg et enormt tillitsbrudd og mangel på respekt. Klarer du ikke å bry deg nok om partneren til å respektere hans/hennes ønsker, så fortjener du ikke partneren i min bok.

 

Jeg kan vel heller ikke kreve at du skal være enig med meg, selv om jeg etter å ha lest denne tråden sitter igjen med håpet om at vanlig folkeskikk skal bli litt mer vanlig.

Endret av Fysjogfy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med å se hvordan forståelse og aksept skal lede til at det er mer greit å gjøre ting uten å kommunisere disse ønskene innad i forholdet, kontra det å ha en åpen dialog.

Tjo tjah.

 

Nå er jo jeg litt "spesiell" da, siden jeg er hebefil, og jeg liksom har kommet ut av den kommoden der - vi må vel kalle det en kommode fordi det er så lite, eller hva? *rimshot*

 

Anyway, "forståelse og aksept", eh jo, det hadde vært fint om man kunne ha kommunisert seg frem til det i alle sammenhenger.

 

Meeeeen det kan man ikke alltid. Av og til så er det slik - og jeg beklager å måtte si det - men av og til så er det slik at den forståelsen og aksepten, må fremtvinges. Man kan ikke be om den. Fordi hvis man ber om den, så får man den ikke, men hvis det blir klart at enten så går hele forholdet til helvetet eller så aksepterer du virkeligheten, da er det større sjangse for at motparten bøyer seg for realitetene.

 

Sorry mac, men nå må jeg bare spille ut kortet "jeg er kanskje litt eldre enn deg og har mer livserfaring".

 

"vanlig folkeskikk" er ikke et godt argument, fordi folk er så forskjellige, livssituasjoner er så varierende, og så lenge det er snakk om samtykke-kompetente voksne så skader det da ingen.

Lenke til kommentar

Hvorfor har utroskap så mange tilhengere? Hva faen er galt med dere? Dere er hva som er galt i verden.

"Hva som er galt i verden" er nok et ganske så sammensatt bilde, og jeg personlig ville ha satt "kuk-smatting og utroskap" temmelig langt nede på skalaen.

 

Sånn omtrent på punkt ni hundre og sytti-sju, for å ta et grovt overslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg argumenterer ikke for utroskap. Kun for at den parten som ikke er i et forhold strengt tatt ikke er 'skyldig'.

 

Nei, mener ikke jeg heller. Men syns da heller ikke vi skal ha mentalitet til at "det er greit fordi det ikke er din skyld", hvis du er førstemann på en bilulykke så stopper du og hjelper til, du kjører ikke forbi og sier til deg selv nestemann vil stoppe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men syns da heller ikke vi skal ha mentalitet til at "det er greit fordi det ikke er din skyld", hvis du er førstemann på en bilulykke så stopper du og hjelper til, du kjører ikke forbi og sier til deg selv nestemann vil stoppe.

Du argumenterer for at å gi folk som har opplevd en bilulykke, en blowjob, er gode greier fordi da kommer neste bil til å stoppe opp og hjælpe til?

 

Eller kanskje jeg misforstår deg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...