Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg tror en grei regel må være å alltid få vite navn og telefonnummer (sjekk at disse hører sammen) og få se ansikt. Har du dette burde det være forholdsvis trygt.

Men da er mannen utrygg i forhold til at jenta kan sladre til damen.

 

Jepp, som igjen kalles gjensidig sikkerhet.

 

 

I realiteten så skal man møte noen hundre, kanskje tusener, mennesker via internett, før man møter den ene spesielle som tar livet av deg.

Tenk alle Tinder og Hot/Not folkene som møtes. Har enda ikke lest en artikkel om at noen har dødd av et slikt møte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Jeg tror en grei regel må være å alltid få vite navn og telefonnummer (sjekk at disse hører sammen) og få se ansikt. Har du dette burde det være forholdsvis trygt.

 

Men da er mannen utrygg i forhold til at jenta kan sladre til damen.

Jepp, som igjen kalles gjensidig sikkerhet.

I realiteten så skal man møte noen hundre, kanskje tusener, mennesker via internett, før man møter den ene spesielle som tar livet av deg.

Tenk alle Tinder og Hot/Not folkene som møtes. Har enda ikke lest en artikkel om at noen har dødd av et slikt møte.

Kilder på det?

 

Uansett: Tinder,match etc etc.. så får man alltid vite navn, får som regel facebook profilen + telefonnummeret.

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Kilder på det?

.

 

Det var 45 drap i Norge i 2013.

Norske kvinner var offer i 12 av 45 tilfeller, utenlandske kvinner i 7 til.

Av de 19 kvinnene, var 5 gift, 2 skilt, og 5 samboere - altså var det totalt 7 av de kvinnelige ofrene som ikke var (eks-)partnere.

 

Hvis du er ordentlig pessimistisk kan det være alle 7 ble drept etter nettmøter.

I 2014 bodde nesten en million mennesker alene i Norge. Mange av dem har trolig forsøkt seg på nettdating i løpet av året - men la oss være pessimistiske og si det var 100 000 nettdates i fjor, og at halvparten av disse igjen var jenter.

 

I så fall er vi på ett drap per ~7000 dates, med ekstremt pessimistiske anslag.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

Det var nytt for meg.

 

Hva med voldtekter osv fra folk man møter på nettet, noen statistikk på det?

 

Risken er stor når en person ikke vil vise fjeset sitt

 

Det er svært få drap i norge, de fleste er i familien, og antallet er synkende. Ikke at man skulle tro det ved å lese nyhetene.

 

Voldtekter er det veldig dårlig statistikk rundt, men jeg har ikke gravd i det; jeg er enig i at det er en større risiko.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

Derfor er det greit og få tlf nummerer og facebooken/bilder av personen så er man sikker.

 

Enig. Det hadde kanskje ikke skadet om noen visste hvor man dro heller, men jeg ser at "jeg skal til X, tlf Y, for å suge han og dra igjen" kan bli litt ... vanskelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kilder på det?

.

 

Det var 45 drap i Norge i 2013.

Norske kvinner var offer i 12 av 45 tilfeller, utenlandske kvinner i 7 til.

Av de 19 kvinnene, var 5 gift, 2 skilt, og 5 samboere - altså var det totalt 7 av de kvinnelige ofrene som ikke var (eks-)partnere.

 

Hvis du er ordentlig pessimistisk kan det være alle 7 ble drept etter nettmøter.

I 2014 bodde nesten en million mennesker alene i Norge. Mange av dem har trolig forsøkt seg på nettdating i løpet av året - men la oss være pessimistiske og si det var 100 000 nettdates i fjor, og at halvparten av disse igjen var jenter.

 

I så fall er vi på ett drap per ~7000 dates, med ekstremt pessimistiske anslag.

 

Basert på den statistikken der så er det farligere å være mann enn å treffe noen på nettdating.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om du er interessert i en gutt som er kun et par år eldre, og attpåtil ser bra ut, kan du sende meg en melding :p heh

Godt selvbildet, det skal du ha :p

 

Greit og få bildet av ansiktet hennes å da ;)

 

 

Du er inne på noe der, men hun har ikke hørt fra seg :( Om du er minimum 7 av 10 på en skala over hvor pen du er, kan du ta kontakt :p Lover at jeg ikke er farlig, noe jeg tror denne mannen du vurderer å treffe er.

Endret av anonym321
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Kilder på det?

 

.

 

Det var 45 drap i Norge i 2013.

Norske kvinner var offer i 12 av 45 tilfeller, utenlandske kvinner i 7 til.

Av de 19 kvinnene, var 5 gift, 2 skilt, og 5 samboere - altså var det totalt 7 av de kvinnelige ofrene som ikke var (eks-)partnere.

 

Hvis du er ordentlig pessimistisk kan det være alle 7 ble drept etter nettmøter.

I 2014 bodde nesten en million mennesker alene i Norge. Mange av dem har trolig forsøkt seg på nettdating i løpet av året - men la oss være pessimistiske og si det var 100 000 nettdates i fjor, og at halvparten av disse igjen var jenter.

 

I så fall er vi på ett drap per ~7000 dates, med ekstremt pessimistiske anslag.

Basert på den statistikken der så er det farligere å være mann enn å treffe noen på nettdating.

På hvilken måte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Om du er interessert i en gutt som er kun et par år eldre, og attpåtil ser bra ut, kan du sende meg en melding :p heh

 

Godt selvbildet, det skal du ha :p

Greit og få bildet av ansiktet hennes å da ;)

Du er inne på noe der, men hun har ikke hørt fra seg :( Om du er minimum 7 av 10 på en skala over hvor pen du er, kan du ta kontakt :p Lover at jeg ikke er farlig, noe jeg tror denne mannen du vurderer å treffe er.

Den skalaen din, er den bassert på modeller? :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Om du er interessert i en gutt som er kun et par år eldre, og attpåtil ser bra ut, kan du sende meg en melding :p heh

Godt selvbildet, det skal du ha :p

Greit og få bildet av ansiktet hennes å da ;)

Du er inne på noe der, men hun har ikke hørt fra seg :( Om du er minimum 7 av 10 på en skala over hvor pen du er, kan du ta kontakt :p Lover at jeg ikke er farlig, noe jeg tror denne mannen du vurderer å treffe er.

Den skalaen din, er den bassert på modeller? :p

 

Ja, det er en modellskala. Hun blondinen i big bang er en 7, personlig mening :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...