Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?


Anbefalte innlegg

Hvorfor er du interessert? Hadde vel vært kjekkere å finne en på mer din egen alder, som ikke er opptatt og som du vet hvem er, men men.

 

spenning?

 

Jeg forstår henne fullt ut. Kom igjen da, folkens. Er dere så kjedelige og gjør aldri noe vilt?

 

 

 

Go for it, sug ham og opplev noen nye, merkelige opplevelser. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Vet ikke om du har dame (lite sannsynlig), men hadde du sagt det samme til henne?

 

 

 

Saklig?

 

Jeg har dame, jeg er trofast og lojal mot henne. Atterpå jeg er ganske gammel nå, men da jeg var yngre gjorde jeg endel dumme ting som jeg ikke skulle ha gjort. Men jeg har lært av mine tabber, nå ser jeg tilbake med mange gode minner som jeg ler av meg selv for å ha gjort disse handlingene. Men hei! Erfaringene og opplevelsene i livet har formet meg til den jeg er.

 

Hun har jo lyst, hvorfor skal vi hindre henne?

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg støtter i at dette ikke er noe rart, kom igjen, gjør litt sprø ting. Jeg elsker sånt. Kjør på jente!

Men er litt rart at han ikke vil vise ansiktet sitt....

 

har opplevd det samme fra en manns ståsted og det er bare moro og spennende.... ser ikke hvorfor det er så farlig....

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lev livet og ha det gøy med å gjøre spennende ting - helt enig. Men her er det faktisk en del varsellamper som en skal være ytterst forsiktig med.

 

Han sier han har dame og bruker det som forklaring for å ikke vise seg. Ok, men han viser allerede her at han ikke er til å stole på. Hadde han vært til å stole på så hadde han enten ikke vært utro eller så hadde ikke det å vise deg bilde av ansiktet sitt vært ett problem.

 

Så han har allerede bevist at du ikke skal ha tillit til han.

 

Om du fortsatt ønsker å gå videre med han så sørg for å ta sikkerhetstiltak:

- ikke ha med deg verdisaker

- om en skal sjekke kjemi - sørg for å være blandt folk

- gi beskjed til noen hvor du er, hvem du er med og når du SKAL være tilbake

- ha med overfallsalarm og spray

 

Risikoen du tar er overfall, overgrep, voldtekt, tyveri, sykdommer og ødelagt rykte. Ta egne vurderinger for å sørge for å redusere risikoen så mye som overhode mulig på alt dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg er en jente på 17, har komt i kontakt med en fyr på 28 over nettet, vi bor i samme by, og han sier han vil møte meg så jeg kan gi han en blowjob. Han har sett bilder av meg, litt lettkledd, og han har vist meg diverse saker også på bilder, men han vil ikke vise ansiktet sitt sier han, noe jeg har gjort... Han vil altså nå møtes så jeg kan gi han en BJ, og ved senere møte noe mer. Jeg syns selv det frister, og vurderer sterkt om jeg skal bli med på det. (Dette bare mellom oss to, ingen andre skal finne ut av at vi holder på).

 

Blir dette feil siden han er nærmest 10 år eldre enn meg, og bare vil ha det litt gøy? Har selvfølgelig ikke noen planer om å være i noe forhold med han, romantisk, da han er alt for gammel for meg + han har dame... Skal jeg gå med på å være den han er utro med? Og i værstefall risikere å møte på en voldtekts-kidnapper-creepy-ekkel-fyr?

 

 

 

Anonymous poster hash: 4e7b4...f55

 

 

Hvis du har så lyst til å gi noen en BJ, så er jeg helt sikker på at 98% av guttene du veit om hadde blitt med på det. Ikke dra å møt noen fra nettet sånn, det er kjempefarlig. Også med tanke på sykdommer osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tror en grei regel må være å alltid få vite navn og telefonnummer (sjekk at disse hører sammen) og få se ansikt. Har du dette burde det være forholdsvis trygt.

Men da er mannen utrygg i forhold til at jenta kan sladre til damen.

 

Jepp, som igjen kalles gjensidig sikkerhet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...