Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri si aldri..

 

Er nok folk som har/kunne ha funnet på og dra til en random kar dem bare har snakket med over nettet.

 

Jeg har gjort det med hell selv, men da hadde jeg mobilnummer først. Det hjelper trolig også å være mann og litt eldre. :)

 

 

 

Basert på den statistikken der så er det farligere å være mann enn å treffe noen på nettdating.

 

 

Du vet ikke hvor mange av mennene som ble drept av noen de møtte på nettet. ;)

Endret av Djn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Aldri si aldri..

Er nok folk som har/kunne ha funnet på og dra til en random kar dem bare har snakket med over nettet.

 

Jeg har gjort det med hell selv, men da hadde jeg mobilnummer først. Det hjelper trolig også å være mann og litt eldre. :)

Greit og ha mobilnummer først, kunne ha vært en mann/menner som skulle robbe deg :p

 

Ja det er stor fordel og være mann i slike situasjoner! :)

 

 

Endret av Grievdus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Aldri si aldri..

 

Er nok folk som har/kunne ha funnet på og dra til en random kar dem bare har snakket med over nettet.

 

Jeg har gjort det med hell selv, men da hadde jeg mobilnummer først. Det hjelper trolig også å være mann og litt eldre. :)

 

 

 

Basert på den statistikken der så er det farligere å være mann enn å treffe noen på nettdating.

 

 

Du vet ikke hvor mange av mennene som ble drept av noen de møtte på nettet. ;)

 

Det vet man heller ikke om damene.... point made.

Lenke til kommentar

Hva feiler det folk i denne tråden?

 

Det er ingenting i veien med dette, gitt at du tar noen forholdsregler:

 

1) Avtal et møte på et offentlig sted først, og gjør det klart at det ikke skjer noenting første gang dere møtes. En cafe eller noe slikt, midt på dagen. Så ser dere om dere har kjemi. Her vil du bedre kunne fange opp om det er noen alvorlige faresignaler - det er ikke slik at alle menn på nettet er voldtektsmenn.

 

2) Bruk beskyttelse, selv om det kun er oralsex. Så unngår du eventuelle kjønnssykdommer.

 

Det eneste reelle motargumentet noen har her er det faktum at han har ei dame. Det blir opp til din egen moral å avgjøre om er greit for deg. Er det det, så er det ingenting i veien for å ha det litt moro her.



Anonymous poster hash: 1fd98...561
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Blir dette feil siden han er nærmest 10 år eldre enn meg, og bare vil ha det litt gøy? Har selvfølgelig ikke noen planer om å være i noe forhold med han, romantisk, da han er alt for gammel for meg + han har dame... Skal jeg gå med på å være den han er utro med? Og i værstefall risikere å møte på en voldtekts-kidnapper-creepy-ekkel-fyr?

 

 

 

Anonymous poster hash: 4e7b4...f55

 

Ingen ting er feil, så lenge du gjør det frivillig. Hva moralister måtte si, skal du ikke bry deg om. Har du lyst til å suge litt kukk, så gjør det. Det er kun deg som kan bestemme dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

TS her!

 

Etter å ha lest hva alle syns og mener om dette, bestemte jeg meg for å ta til fornuft og møtte altså ikke denne fyren. Planen var å møte han først, en helt offentlig plass som i en butikk ellns, bare for å sjekke om vi har kjemien som trengs, og om vi likte hverandre så skulle vi møtes en annen gang for noe mer. Kan jo være forhåndsvis trygt? Ser jo den at selv om jeg har møtt han en gang så kan han fortsatt kidnappe meg, voldta meg etc. ved et nytt møte.

 

Det skulle bare være på gøy, for spenningens skyld, oppleve noe nytt og ta litt sjangser- noe jeg liker. Skjønner at å utsette seg selv for et eventuelt overgrep kan være litt ekstremt bare for å få litt spenning i hverdagen... Tenkte litt grundig over det, og skjønte at jeg kanskje kom til å føle meg litt dårlig etter på. Så det ble altså ikke noe av :(:)



Anonymous poster hash: 4e7b4...f55
  • Liker 4
Lenke til kommentar

TS her! Etter å ha lest hva alle syns og mener om dette, bestemte jeg meg for å ta til fornuft og møtte altså ikke denne fyren. Planen var å møte han først, en helt offentlig plass som i en butikk ellns, bare for å sjekke om vi har kjemien som trengs, og om vi likte hverandre så skulle vi møtes en annen gang for noe mer. Kan jo være forhåndsvis trygt? Ser jo den at selv om jeg har møtt han en gang så kan han fortsatt kidnappe meg, voldta meg etc. ved et nytt møte. Det skulle bare være på gøy, for spenningens skyld, oppleve noe nytt og ta litt sjangser- noe jeg liker. Skjønner at å utsette seg selv for et eventuelt overgrep kan være litt ekstremt bare for å få litt spenning i hverdagen... Tenkte litt grundig over det, og skjønte at jeg kanskje kom til å føle meg litt dårlig etter på. Så det ble altså ikke noe av :(:)Anonymous poster hash: 4e7b4...f55

Ja lurt av deg. Er du virkelig så desperat at du kunne gjort noe sånt?

Finn heller noen du liker først...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...