Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er av interesse for noen, men Toys'R'Us i Sarpsborg har plutselig blitt forvandet til Extra Leker, å i den sammenhengen dumper de ALT av Skylanders og Lego Dimension produkter til spotpris med opp til 90% avslag. Vil tro det samme gjelder andre steder i Norge også hvis noen av butikkene der har blitt konvertert.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt feil sted å poste, men siden denne melodien garantert er fra et rollespill tenker jeg kanskje at noen her vet hvor denne kommer fra? Har kunnet denne melodien på gitar i ihvertfall 10 år om ikke 15, men aner ikke hvor den kommer fra. Noen som har peiling på hvilket spill det er fra? Eneste jeg husker er at jeg hørte den i et RPG Maker 2000 spill en gang og da lærte jeg meg den bare utifra det jeg hørte.

Lenke til kommentar

Kanskje litt feil sted å poste, men siden denne melodien garantert er fra et rollespill tenker jeg kanskje at noen her vet hvor denne kommer fra? Har kunnet denne melodien på gitar i ihvertfall 10 år om ikke 15, men aner ikke hvor den kommer fra. Noen som har peiling på hvilket spill det er fra? Eneste jeg husker er at jeg hørte den i et RPG Maker 2000 spill en gang og da lærte jeg meg den bare utifra det jeg hørte.

 

 

Hører at en god måte å finne ut sånt er å laste opp på youtube og se hva de demonetizer deg for. 

Lenke til kommentar

Du såg hele videon håper jeg?

 

Det må være en av de mest ærlige videoene av dene typen jeg har sett hvor de går ut og faktisk fraråder oss i å bli med på alpha stadiet og heller vente osv. Syns det virket som en gjeng som la alle kortene på bordet ganske greit. 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du såg hele videon håper jeg?

 

Det må være en av de mest ærlige videoene av dene typen jeg har sett hvor de går ut og faktisk fraråder oss i å bli med på alpha stadiet og heller vente osv. Syns det virket som en gjeng som la alle kortene på bordet ganske greit.

Jeg må innrømme at jeg ikke så hele fordi jeg pleier ikke se på gameplay trailers :p Men tidsepoken er meget interessant

Lenke til kommentar

Haha, nei da så :p Det er vel langt mer enn en lang trailer egentlig De tar for seg litt av backing prosessen, og hvorfor de hadde utsatt en tidligere testfase fra i fjor sommer (?) osv. Virker som en gjeng som hører veldig på backerne og ønsker å levere når det gjelder.

 

Skal holde dette i kikkerten i hvert fall, så hvordan det utvikler seg :)

Lenke til kommentar

Siden Unity fikk oppmerksomhet tenkte jeg å reinstallere det og gi det en ny sjangse,(var ikke kjempe imponert når jeg prøvde det i fjor) 

 

post-34516-0-22529300-1556023587_thumb.jpg

 

Jeg prøvde å lage meg en hussar, den teite "Assassins Creed" hetta ødlegger.

 

Jeg fant ingen farge kombo som var korrekt for Franske hussarer for perioden.

Epelettene ødlegger også en del, og får det mer til å se ut som en amerikansk skole korps uniform enn en hussar uniform. Buksa er også "litt gammal" dette type bukse Hvor du ser flere lag virker mer 1750-1760 enn 1790, hvor de heller ville gå med med en hel ride bukse og mindre hussar støvler. 

Men det var så nærme jeg kom, den mest korrekte kavaleri sabelen jeg har sett så langt i spillet er også det sverdet med dårligst stats, så det er jo kjipt, det sverdet ser også ekstremt likt ut det britiske 1796 kavaleri sabelen, men den er jo igjen basert på ungarske hussar sabler, men franskmennene ser ut til å foretrekke mer komplekse garder på sverdet, mens dette sverdet har en veldig enkel stang som gard.

 

Fremdeles sur på spillet at de gjorde at det er NULL forskjell på en muskett og pistol, samme skade og range, dette er så latskap, hadde hvert en kjempe enkel måte å lage litt variasjon på, musketter gjør mye skade på nært og medium distanse, mens pistoler bare er brukbare på nært hold, så kan rifler ha enda lengre rekkevidde, men nei da, de er klin like når det kommer til rekkevidde.

 

Men Paris ser fantastisk ut, og ja selv om det er AC combat har jeg funnet ut at jeg foretrekker denne klassiske men litt forbedra AC combaten over den nye kvasi halvgjorde RPG combaten i de nye spillene.

Det er bare mye mer tilferdstillene og få inn en god blokk og et brutalt stikk feller finden, i motsetting til å drive å poke finden  en drøss med ganger med spyd eller sverd i Oddessy. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor er Unity relevant igjen, noe jeg ikke har fått med meg?

 

Ubisoft ga det ut gratis.

 

Funker det bra på PC nå da? Husker det var et helvete når det ble utgitt, ikke at jeg kjøpte det da. 

 

Dette har da potensiale til åbli en liten BR-slager ?  :)

 

Virker kult, men markedet begynner å bli overfylt med slike spill nå. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...