Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Da var Ghost Recon: Breakpoint offisielt kunngjort, komplett med gameplay video. Ser ut til å bli mye i stil med Wildlands, men med en øy styrt av slemme ex-Ghosts, og med AI-styrte droner. Kan bli interessant. :) Likte Wildlands ganske bra, så tar gjerne mer av det. Men jeg håper virkelig vi ikke får flere store avsløringer før E3. Husker hvor kjedelig E3 var i fjor, fordi de avslørte jo det aller meste flere uker i forveien. Da ble E3 ganske meningsløst. "Dette er det du får på julaften." Geez, takk for den, du. Spoiler alert?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Ghost Recon: Breakpoint offisielt kunngjort, komplett med gameplay video. Ser ut til å bli mye i stil med Wildlands, men med en øy styrt av slemme ex-Ghosts, og med AI-styrte droner. Kan bli interessant. :) Likte Wildlands ganske bra, så tar gjerne mer av det. Men jeg håper virkelig vi ikke får flere store avsløringer før E3. Husker hvor kjedelig E3 var i fjor, fordi de avslørte jo det aller meste flere uker i forveien. Da ble E3 ganske meningsløst. "Dette er det du får på julaften." Geez, takk for den, du. Spoiler alert?

Enig i at det ser interessant ut. Likte det vi så, ser ut som det forbedrer på wildlands. 

Lenke til kommentar

Da var Ghost Recon: Breakpoint offisielt kunngjort, komplett med gameplay video. Ser ut til å bli mye i stil med Wildlands, men med en øy styrt av slemme ex-Ghosts, og med AI-styrte droner. Kan bli interessant. :) Likte Wildlands ganske bra, så tar gjerne mer av det. Men jeg håper virkelig vi ikke får flere store avsløringer før E3. Husker hvor kjedelig E3 var i fjor, fordi de avslørte jo det aller meste flere uker i forveien. Da ble E3 ganske meningsløst. "Dette er det du får på julaften." Geez, takk for den, du. Spoiler alert?

 

Det spørs jo litt hva slags format E3 kan overleve i. Før var det en stor presse event der spill selskaper kunne få masse gratis reklame med en god presentasjon. I dag risikerer selv de største selskapene å bli helt druknet ut av et par store nyheter fra andre. Da gir det nok mening å ikke gamble på å knapt bli nevnt i forbindelse med E3, og heller annonsere rett før, mens folk fremdeles er sultne på nyheter...

Lenke til kommentar

E3 blir da vel bare større og større for hvert år, å spesielt etter at de åpnet det for offentligheten - eller er det noe jeg har gått glipp av? Pre-E3 lekkasjer er vel det største problemet nå i dag siden mye dukker opp på diverse forums, men det ser da ikke ut til å knekke hypen for E3 fordi og snarere tvert i mot siden folk blir hyped enda tidligere enn før å øker forventningene til selve showet enda mer.

 

E3 er kanskje ikke like interessant for presse på samme måte lenger, men det er da fortsatt den største eventen for spill som alle gamere lengter etter å få med seg hele året å det har fortsatt en stor reklamekraft siden spillnyhetsmedia går totalt av skaftet opp til i flere uker etter det er ferdig. Jeg er i alle fall ekstremt hyped på årets E3 :D

 

Sony har hatt så elendige E3 fremvisninger de siste 5ish årene at de burde gitt opp for lenge siden, og spesielt de 3 siste årene var det jo bare ren reprise av året før med de samme spillene og masse rot ellers så det var jo bare ren lidelse å tvinge seg igjennom showet deres.

 

Nøyaktig en mnd igjen til Microsoft sitt show i dag!  :w00t:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Vi fikk endelig offiselt kunngjort Ghost Recon: Breakpoint i dag, men selve tittelen ble lekket i går. Det sier jo sitt. Er klin umulig å holde på hemmeligheter lengre, og da er jo E3 i seg selv ganske meningsløst. For meg har det alltid vært et av årets høydepunkter, der vi får se nye spill, første gameplay fra spill, og så videre. Nå er jo det meste gammelt nytt. Er ikke uten grunn jeg ofte sammenligner E3 med julaften. Da jeg var barn var julaften veeeeeldig lang, og jeg gledet meg sykt til å åpne gavene. I voksen alder er E3 det nærmeste jeg kommer, siden vi får nye spill på rekke og rad. Selve konferansene er en ting, men elsket å bla i diverse spillmagasiner for å få med meg alle nyhetene fra E3 vi ikke fikk i selve konferansene. Nå får vi bare avsløringer på rekke og rad i flere uker i forveien. Blir ikke akkurat det samme. :(

Lenke til kommentar

Har fortsatt kommet mange bomber på E3 alle hvert eneste år som har blåst sokkene av mange, å selv lekkasjene er og forblir rykter til de er offentlig bekreftet og flertallet av "lekkasjene" er vanligvis fake.

 

Foreløpig vet vi faktisk mer om PS5 enn om Nextboxen, å vi vet nesten ingenting om PS5. Om ikke alt lekker ut dagene før E3 så blir det en heftig event.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Har alltid storkost meg med E3, men er mange som tyr til egne måter å gi ut oppdateringer i den digitale verdenen nå. Sony har nå State of Play, så selv om di ikkje er på E3, blir det garantert ein ekstra god og lang episode rundt E3 tiden. Detter er nesten delvist bekreftet av Kojima som sa på Tribeca festivalen for 2 veker sida at vi kunne forvente ein ny trailer av spillet innne 1 - 2 måner. 

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Er stor fan av ProJared, og synes hele greia er latterlig. Fyren var utro mot kjerringa, og kan ha sendt nakenbilder til en og annem 16-åring. Kanskje visste han at hun var 16, kanskje ikke. Men hva så? Folk elsker å hate, og fryder seg når det går dårlig for andre. Er en av grunnene til hvorfor jeg hater sosiale medier. Er bare bullshit der. Uansett er det videoene hans jeg liker. Jeg sitter ikke og ser en video, og irriterer meg grønn over at han har vært utro. Det påvirker jo ikke videoen på noe som helst vis, og hva han gjør privat gir jeg blanke i.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Helt likegyldig til om ProJared er en såkalt moralsk person. Jeg er interessert i det han legger ut på Youtube og hvis det fortsetter å holde høy kvalitet så fortsetter jeg å følge ham. Om han er utro eller glad i tenåringsjenter påvirker ikke kvaliteten på videoene. På samme måte driter jeg i om rørleggeren min er utro så lenge han gjør en god jobb.

 

"However, some of those fans are now expressing regret about how the photo exchanges occurred and pointing out the imbalanced power dynamics between fan and celebrity. Earlier this year, Kotaku reported on the easily-exploitable power imbalances between top Twitch and YouTube personalities and their fans."

 

For noe fjas. Sender du et nakenbilde av deg selv til noen er det du selv som står ansvarlig, uansett hvem du sender det til. Ikke at det spiller noen rolle.

Lenke til kommentar

For noe fjas. Sender du et nakenbilde av deg selv til noen er det du selv som står ansvarlig, uansett hvem du sender det til. Ikke at det spiller noen rolle.

 

Enig. Folk greier faen ikke ta ansvar lengre selv å alle skal spille offer, pluss verden har jo forverret seg kraftig de siste årene å folk blir bare mer å mer hysteriske og alt skal blåses ut av proposjoner. Kan jo nesten ikke spandere en øl på en dame på fest å flørte 5 minutter lengre uten av hun joiner #metoo dagen etterpå.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Enig. Folk greier faen ikke ta ansvar lengre selv å alle skal spille offer, pluss verden har jo forverret seg kraftig de siste årene å folk blir bare mer å mer hysteriske og alt skal blåses ut av proposjoner. Kan jo nesten ikke spandere en øl på en dame på fest å flørte 5 minutter lengre uten av hun joiner #metoo dagen etterpå.

 

Å, det kan du.  :p

Lenke til kommentar

Enig. Folk greier faen ikke ta ansvar lengre selv å alle skal spille offer, pluss verden har jo forverret seg kraftig de siste årene å folk blir bare mer å mer hysteriske og alt skal blåses ut av proposjoner. Kan jo nesten ikke spandere en øl på en dame på fest å flørte 5 minutter lengre uten av hun joiner #metoo dagen etterpå.

 

Leste på FB om en dame i USA (hvor ellers...) som var på en bar, og en fyr kløp henne i ræva. Problemet er at hun kan selvforsvar, så hun dro ham ut, banket han opp og tilkalte politiet og fikk ham i arresten over natten. Folk flest synes det var rimelig bra gjort av henne. Jeg spurte hva reaksjonen ville vært hvis det var andre veien, og en mann gjorde det samme mot en innpåsliten dame. Da ble det fort stille. Har opplevd litt av hvert fra damer, for å si det sånn. De kan være minst like innpåslitne som menn, spesielt med litt alkohol innabords.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...