Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Har havarert på Normandy. Ikke rart det kalles for D - Dagen. War is hell. (Iron Front Liberation 1944 D - Day DLC)

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør du ikke begynne på Original Sin 2 enhanced edition?

Hehe.. Har så vidt startet et spill på DOS2 tidligere, men virkelig ikke kommet langt.. Men, på tactical mode, så brukte jeg veldig lang tid på et slikt spill, så tror det blir godt med en pause også, få gjøre noe annet.. :)

Lenke til kommentar

Jeg blir grisepult av chained ogre. Hva i helvete.

 

Sleit masse med den selv.

Om du vil "juksa lite grandet" 

Drep først de to tullingene nede, løp opp og drep han med spydet. så løper du til ogre mister agro, så sniker du deg tilbake, han sto alltid i trappa for meg, ta en stealth kill på han, så behøver du bare få han på knæra en gang. 

Om du har bruk den "flamekaster" saken til armen din. 

Lenke til kommentar

Ja mangel på Flame Venten var problemet og så fort jeg fikk den så gikk chained ogre ned umiddelbart uten problem :p

 

Greide også forville meg langt inn i Estaten før jeg burde tror jeg og samtidig som jeg unlocka Flame Venten så fikk jeg den Loaded Axen som er rimelig kritisk for den plassen tror jeg.

Lenke til kommentar

Kjøpte AC odyssey og far cry 5, da de var på tilbud.

Odyssey er ikke installert fordi jeg sitter bare på en 500gb M2 sd.

Så har bare plass til noen få spill om gangen.

 

 

Så FC5 ble greia, bare spilt en times tid.

Konseptet er sprøt og syns settingen er kulere enn f.eks en tropisk øy.

 

Men det hele føles ekstremt klaustrofobisk.

Ting er bokstavlig rett oppå hverandre.

Du kan ha en 5 minutters firefight, også er det fiender 70 meter unna som tydeligvis er totalt uvitende at dette har skjedd.

 

Ser også drit teit å se disse machine gunners som man kan skytr 15 ganger i trynet uten at de dør. Og da mener jeg trynet. Hjelmen dekker bare toppen av hode. Men har vist magisk forcefield over ansiktet.

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke ferdig med Far Cry 3 og jeg blir vel heller ikke ferdig med det. FC-spillene blir så generiske og like, bare områdene blir endret. Det samme kan sies om Fallout 4 for min del, jeg syns kartet er veldig lite. Nå skal det sies at Fallout er et helt ok spill allikevel da.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Har bare fullført det første Far Cry, kom ett stykke på FC3 på PC for mange år siden.. en det er bare noe med Ubisoft sine spill som bare renner ut i sanden. Takler kun ett av de spillene pr. 3-4 år.

 

Jeg føler riktignok tiden snart er inne til å starte på FC5 som jeg har liggende. Forrige Ubisoft spill jeg spilte igjennom av dette kaliberet var vel Black Flag. FC4 begynte jeg vel på, men det var en meget, meget trist affære. Fikk det heldigvis gratis.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sweet, var innom Power her i Sarpsborg og de hadde liggende noen Wii U Nunchuks, Gamepad Cradle + Stand og Wii Remote Rapid Charging Set som bare lå dumpa under en benk langt unna spillavdelingen. Fikk Nunchukene til 49kr/stk, Cradle + Stand og Rapid Charging Settet til 129kr hver.

 

Det ligger fortsatt igjen et par av de sistnevnte og 1 Nunchuk om noen i området er ute etter noe slik

 

pMhaWPx.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sweet, var innom Power her i Sarpsborg og de hadde liggende noen Wii U Nunchuks, Gamepad Cradle + Stand og Wii Remote Rapid Charging Set som bare lå dumpa under en benk langt unna spillavdelingen. Fikk Nunchukene til 49kr/stk, Cradle + Stand og Rapid Charging Settet til 129kr hver.

 

Det ligger fortsatt igjen et par av de sistnevnte og 1 Nunchuk om noen i området er ute etter noe slik

 

 

Mulighet for å evt. plukke opp noe til meg om det er mer igjen og sende med posten? Handlet selv litt hos power for lenge siden når det var prisdump, men tror det er rimelig skrapet i min power butikk nå :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk både Mega SG og albumet av Remute på kassett i går. Absolutt elsker denne maskinen nå etter å ha prøvd den, virkelig full nostalgi tilbake til barndommen da jeg fikk min originale Mega Drive (har den fortsatt og den funker også). Har en god del flere spill, men det var de tre første jeg ville prøve på den. Remute kassetten har en full FMV til og med pakka inn på de 32Mbit det er plass til på den!

post-88276-0-39698500-1553772936_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk både Mega SG og albumet av Remute på kassett i går. Absolutt elsker denne maskinen nå etter å ha prøvd den, virkelig full nostalgi tilbake til barndommen da jeg fikk min originale Mega Drive (har den fortsatt og den funker også). Har en god del flere spill, men det var de tre første jeg ville prøve på den. Remute kassetten har en full FMV til og med pakka inn på de 32Mbit det er plass til på den!

 

Nei dæven, mygamingquest?  :ph34r:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...