Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Som nevnt ga Ubisoft det ut gratis, men anledningen her er selvfølgelig brannen i Notre Dame. Modellen fra spillet er såpass detaljert at den vil bli brukt i restaureringen.

Ubisoft har endel bilder som de har sagt seg villige til å dele med myndighetene om det er nødvendig. Tviler på at de bruker modeller fra spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette viser hvor bra spillemediet faktisk er. Har ikke alltid hatt et så godt syn på Ubisoft, men å stå fremfor Sphinxen i ACO ga meg heftig ståpels.

 

Tidsepoker, verdens underverker og mye mer blir foreviget i spill, og det er ekstremt fint og viktig at det skjer. Kan bare drømme om hvordan dette blir om en par tre-fire konsollgenerasjoner med fotorealistisk grafikk.

Lenke til kommentar

Bioshock spillene er alle middelmådige FPS men utrolig gode historier. 

Som viser at ikke alle spill må ha fantastisk gameplay så lenge historien driver deg videre. men på andre siden ikke alle spill må ha en fantastisk historie om gameplay er bra nok. Det er ingen magisk fasit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bioshock spillene er alle middelmådige FPS men utrolig gode historier. 

Som viser at ikke alle spill må ha fantastisk gameplay så lenge historien driver deg videre. men på andre siden ikke alle spill må ha en fantastisk historie om gameplay er bra nok. Det er ingen magisk fasit. 

 

BioShock er bare spirituelle oppfølgere til System Shock, og gjør svært lite nytt av interesse. Har du muligheten bør du absolutt spille System Shock 2. Det spillet hadde alt. Bra historie, bra gameplay, bra områder å utforske, og en svært bra villain. Gleder meg sykt til System Shock 3 kommer - hvis de har lært av Ultima Ascendant. Ble skuffet der. :( Men vi har jo også en System Shock remake å se frem til fra noen andre. Kan bli knall. :)

Lenke til kommentar

Fullførte historien i Anthem i går kveld. Ganske bra historie, om enn litt forutsigbar. Fikk åpnet en god del annet etterpå, som to nye strongholds, contracts, legendary challenges og så videre. Er blitt level 25, og har fått mitt første Mastercraft weapon, eller hva det nå heter. Har løpt gjennom hele spillet med assault rifle, light machinegun og shotgun, så fikk... heavy pistol. WTF? :p Men er ikke lenge til jeg får den siste javelinen, så skal begynne å pusle med å lage alle fire så bra som mulig. Pistolen har for øvrig +200% når man svever, noe som passer perfekt for Storm'en min. Men spiller bare Ranger langt. Valgte Colossus som tredje javelin.

 

Si hva dere vil om Anthem, men jeg er blitt helt hekta. :D Vi trenger mer content osv, men det er knallbra for hva det er.

Lenke til kommentar

RAGE!!!

Hvorfor havner jeg alltid på laget som ikke spiller som lag!

I Mordhau havner jeg nesten alltid på et lag hvor folk ikke prøver å ta capture points.

Etter harde kamper kom vi oss inn i landsbyen men folka mine bare sprer seg rundt og gjør nesten alt for å ikke ta capture pointet.

Gang på gang fant jeg meg alene i landsbyen prøvde å få tatt den pointen, men når jeg er alene går ikke det med 5-10 fiender.

Og det teite er at uten det capture pointed er man dømt til å tape.  Likevel skjønner aldri laget mitt dette. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...