Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Ryktes at Walmart også skal entre markedet med en spillstreaming-tjeneste nå  :blink:

 

Så neste generasjon vil Microsoft, Google, Sony, Amazon, (kanskje) Walmart, Nintendo, Valve og Epic sloss om pengene våre.

 

Om Madbox viser seg å ikke bare være oppspinn så kan de også legges inn i listen, å må selvsagt ikke glemme Atari sin kommende Ataribox/VCS konsoll, hva nå enn den faktisk blir til :p

 

Clusterfuck til de grader

Gratis. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Blaster Master Zero 2 ute på Switch. Virker som å være mye av det samme som det første, men det er jo bare positivt. Likte det første svært bra. Faktisk nok til å gå tilbake og hente alt av collectibles, så jeg fikk true ending. Jeg fullfører så godt som aldri noe som helst. :)

Lenke til kommentar

Takk, da bestilte jeg den.

Har cirka samme. SteelSeries Rival 300s. Usikker på forskjellen. Eneste jeg kan si er at jeg er svært fornøyd! Hadde en razer lancehead, men siden det er den tredje razermusa som starter med random disconnects (samme skjer både trådløst og kablet) så ville jeg prøve noe nytt. Prøvde først logitech g502. Denne ble for meg forferdelig i ergonomi og med en helt ubrukelig skrollehjul (denne har de visst gått tilbake på med den nye G-serien heldigvis) så endte jeg opp med å prøve 310 etter å ha fått den anbefalt.

 

Liker den svært godt, stabil mus og optisk. Noe som er en stor fordel over laser da den ikke hopper når man resentrerer musa på musematten.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Har nå spilt et par timer med Sekiro, liker det allerde bedre enn de tidligere from software spillene, men de liker jeg ikke i det hele tatt da.

Jeg har spilt de andre nok, til å se at konseptet er det samme, men syns historien er mer interesant, jeg liker at du kan graple her og der, og ikke minst, du dreper for det meste mennesker, monstere er og blir kjedelige. Men det betyr ikke at jeg noen gang kommer til å bli ferdig med spillet, fordi det har fremdeles har masse bosser og jeg hater bosser.

Lenke til kommentar

Lasted ned pirat i går bare for å demoe spillet, så prøvde det en times tid. Er ikke veldig fan av settingen så langt sammenlignet med medieval settingen til Dark Souls, men mulig den kan vokse på meg med tiden. Kun human enemies er dødskjedelig, så det bør virkelig endre seg etterhvert.

 

Jeg har fått med meg at våpen og armorvariasjon ikke er en greie i dette spillet, så alle shiny ting jeg kan loote fremover vil bli møtt med lite til null spenning.

 

Har lagt det i handlekurven, men er veldig skeptisk til kjøp - spesielt siden det ikke er noen god pris på det noen plass.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med den første ekte mini bossen, jeg er så dårlig på bossene, blir stressa og det blir button smash. 

Men jeg fikk meg en halvtimes spilletid in the zone, hvor jeg ikke døde og følte at jeg kom meg lengre enn det egentlig er, nå er det et område med en nasty boss og masse mobs. 

Lenke til kommentar

Tok min andre miniboss nå.

Men jeg får flash backs til dark souls når det kommer til kamera, jeg er ikke god i spillet. Men det er fremdeles ca. 30% av mine deaths som kommer fra at lockon eller kamerat gjør noe rart.

 

To ganger hadde jeg nesten drept "chained orgre" så dør jeg og tar en res men kamerat er helt tullete og før jeg får fiksa da tar ogret og fillerister meg til døde.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med den første ekte mini bossen, jeg er så dårlig på bossene, blir stressa og det blir button smash

 

Nå har jeg ikke spilt Sekiro, men button mashing er vel det verste man kan gjøre? Kjenner jeg From Software rett handler det vel mye mer om å lære mønstrene til fiendene, blokkere, dodge og vente på en åpning før man angriper?

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt Sekiro, men button mashing er vel det verste man kan gjøre? Kjenner jeg From Software rett handler det vel mye mer om å lære mønstrene til fiendene, blokkere, dodge og vente på en åpning før man angriper?

Ja, vet hva man skal i teorien. Men så blir jeg stressa og det blir button smash.

Lenke til kommentar

ENDELIG ( :w00t: ) feridg med Divinity Original Sin Enhanced Edition på PS4!

 

Fy svarte, det har tatt lang tid.. Kjempespill, men nå er jeg jammen glad jeg er ferdig også! :D

 

 

Antar at jeg nå må fullføre Assassin's Creed Odyssey.. :)

Bør du ikke begynne på Original Sin 2 enhanced edition?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...