Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor lenge man må belage seg på å vente på den nye iPhonen fra NetCom? Vil gjerne ha 6S/Plus til jeg drar til New York i slutten av oktober, så lurte på om noen har erfaring med ventetid på forhåndsbestilling fraNetCom. :)

 

Kommer helt an på når du forhåndsbestiller og hvor mange telefoner Netcom får inn. Hvis du er en av de første som får forhåndsbestilt når de åpner for det, så burde det gå ganske fort.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet hvor lenge man må belage seg på å vente på den nye iPhonen fra NetCom? Vil gjerne ha 6S/Plus til jeg drar til New York i slutten av oktober, så lurte på om noen har erfaring med ventetid på forhåndsbestilling fraNetCom. :)

 

Kommer helt an på når du forhåndsbestiller og hvor mange telefoner Netcom får inn. Hvis du er en av de første som får forhåndsbestilt når de åpner for det, så burde det gå ganske fort.

 

Ja, tenkte mer om noen hadde erfaring fra tidligere lanseringer! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Da har jeg oppdaget at øvre venstre side av telefonen lager klikke lyder på samme måte som korken på snapple flaska eller syltetøy korken.

Fant en tråd om det også.

https://discussions.apple.com/thread/6553994

 

Hva er enkleste måte å gå frem på? Telefonen er kjøpt via Netcom.

Ta en tur til eplehuset?

 

Dette er en særdeles godt kjent feil på iPhone6 at skjermen løsner. Så vanlig er feilen at Netcom har lagd en egen rubrikk i skjemaet for telefoner som skal tilbake til service. Min hadde samme feilen, løs skjerm nede til høyre. Leverte den inn på en Netcom butikk på en tirsdag, fikk en helt ny telefon fredagen etterpå utlevert i samme butikk.

 

Vet ikke om iPhone 6Plus har denne feilen, men kjerringa sin knepper også i skjermen av og til. Så det er mulighet for at disse modellene har den samme feilen..

Lenke til kommentar

Min enhet har faktisk så løs skjerm på venstre side at jeg kan se den bevege seg når jeg trykker på den :omg:

EDIT: Nå opplever jeg også susing fra høyttalerne gitt. Trenger ikke legge øret inntil en gang for å høre det.

 

Telefonen gikk uansett til service igjen via Eplehuset.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Telefonen er helt grusom å holde uten noe som helst, så det skjer ikke :p Den syltynne casen jeg har brukt tidligere holder rett og slett ikke mål da alurammen ikke tåler en dritt selv med denne på. Så noe må gjøres. Men samtidig er det forjævlig å gjøre den unødeig klumpete og stor også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...