Gå til innhold

PST varsler Terrortrussel - Jihadister fra Syria står bak


Anbefalte innlegg

Da et fåtall på 10 stk terrorister klarte å stelle i stand så mye jævelskap i Mumbai, India i 2008 og sette skrekk i hele befolkningen i en storby på ca 13 mill innbyggere. Tenk dere hvor mye jævelskap et likt antall terrorister kan være i stand til å gjøre her i lille Norge? Tenk dere også hva èn terrorist tungt bevæpnet med AK47, bomber og håndgranater kan være i stand til å gjøre i "lille" Oslo? Han kan være i stand til å drepe hundrevis før politiets innsatsstyrke setter en stopper for ham. Hvis det blir tilfelle, vil terrorangrepene 22.07.11 bli omtalt som det lille terrorangrepet i Norge. Vi skal ikke være naive og se oss blinde på trusselen. Jeg blir provosert når mediene kaller terroristene for nordmenn eller norske. Slike ekstremister er landsforrædere med en voldelig ideologi på steinaldernivå som ikke tar fem øre for å ta livet av oss "vantro". Ta fra dem passet om de prøver å komme tilbake til Norge og send de tilbake der de kan menge seg med sine likesinnede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ser nå konsekvensen av masseinnvandringen til Norge gjennom de siste 25 år. Og svaret er terror som takk for hjelpen.

 

Sånt har det blitt etter at sosialistene har "importert" en masse muslimer og latt disse få bygge opp noen hatefulle og ekstreme miljøer.

 

Jeg er mer redd for disse typene som sitter alene å funderer og roter rundt med egne ideologier, det er jævla mye vanskeligere å oppdage en person som jobber og planlegger alene sammenlignet med en gruppering da grupperinger må kommunisere mellom individ for å arrangere et angrep.

 

Det er vel derfor det var null forvarsel for tre år siden og full alarm i dag.

 

 

Da et fåtall på 10 stk terrorister klarte å stelle i stand så mye jævelskap i Mumbai, India i 2008 og sette skrekk i hele befolkningen i en storby på ca 13 mill innbyggere. Tenk dere hvor mye jævelskap et likt antall terrorister kan være i stand til å gjøre her i lille Norge? Tenk dere også hva èn terrorist tungt bevæpnet med AK47, bomber og håndgranater kan være i stand til å gjøre i "lille" Oslo? Han kan være i stand til å drepe hundrevis før politiets innsatsstyrke setter en stopper for ham. Hvis det blir tilfelle, vil terrorangrepene 22.07.11 bli omtalt som det lille terrorangrepet i Norge. Vi skal ikke være naive og se oss blinde på trusselen. Jeg blir provosert når mediene kaller terroristene for nordmenn eller norske. Slike ekstremister er landsforrædere med en voldelig ideologi på steinaldernivå som ikke tar fem øre for å ta livet av oss "vantro". Ta fra dem passet om de prøver å komme tilbake til Norge og send de tilbake der de kan menge seg med sine likesinnede.

Disse radikale islamistene har allerede utført en terroraksjon i å spre usikkerhet blant befolkningen i Norge.
Endret av weebl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ser nå konsekvensen av masseinnvandringen til Norge gjennom de siste 25 år. Og svaret er terror som takk for hjelpen.

 

Sånt har det blitt etter at sosialistene har "importert" en masse muslimer og latt disse få bygge opp noen hatefulle og ekstreme miljøer.

Det er bare berikelsen som vil takke oss for hjelpen. Forstår ikke hva man frykter. Terroren vil komme, det sa man klart i fra om for 20-30 år siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gothminister - på tide å komme seg ut av grotta di og drepe muslimene som har forpestet landet ditt.

Ikke sitt bak PC'en og synes synd på deg selv. Må man får gjort noe, må man gjøre det selv, er det ikke det idolet ditt ABB sier?

Hva er dette for slags tullprat? Jeg hater da ingen, hvorfor skulle jeg det? ABB er en person jeg tar sterk avstand til. Jeg kjemper i mot rasisme først og fremst og islam er en rasistisk ideologi, sammen med nazisme. Det er islam jeg er i mot, ikke menneskene. Lær deg å les og forstå hva som diskuteres før du piper. Du derimot, der lyser hatet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg håper (fælt å si det) at etiske nordmenn står bak denne potensielle trusselen, slik som forrige gang. De følger jo med på nordmenn som har konvertert og dratt til syria. Dessverre bryr ikke nordmenn seg om religion, men utseende. Det så man timene etter 22 juli. Angrep og hat mot folk som "kanskje muligens" var muslimer, bare basert på utseende. Da var det virkelig hatmentalitet mot utlendinger, men med en gang de fant ut at en nordmann sto bak, da var det kjærlighet for alle penga. Er redd for at volden og hatet mot uskyldige utlendinger og norske borgere vil øke hvis det skjer terror der ansvaret ligger på folk med brune øyne og mørkt hår.

 

Norge er fylt med adopterte, og 2 generasjons innvandrere med bare norsk kultur, språk og identitet. I tillegg er de fleste innvandrere helt normale mennesker med gode verdier. Skam hvis disse ikke lenger kan få en trygg hverdag. Kan se for meg at flere Benjamin kan skapes hvis slike terrorangrep skjer. Godt vi har PST.

 

Det er ideologien, politikken og religionen som er vår fiende. ikke utseende på menneskene bak. Dessverre er det mange som glemmer dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da et fåtall på 10 stk terrorister klarte å stelle i stand så mye jævelskap i Mumbai, India i 2008 og sette skrekk i hele befolkningen i en storby på ca 13 mill innbyggere. Tenk dere hvor mye jævelskap et likt antall terrorister kan være i stand til å gjøre her i lille Norge? Tenk dere også hva èn terrorist tungt bevæpnet med AK47, bomber og håndgranater kan være i stand til å gjøre i "lille" Oslo? Han kan være i stand til å drepe hundrevis før politiets innsatsstyrke setter en stopper for ham. Hvis det blir tilfelle, vil terrorangrepene 22.07.11 bli omtalt som det lille terrorangrepet i Norge. Vi skal ikke være naive og se oss blinde på trusselen. Jeg blir provosert når mediene kaller terroristene for nordmenn eller norske. Slike ekstremister er landsforrædere med en voldelig ideologi på steinaldernivå som ikke tar fem øre for å ta livet av oss "vantro". Ta fra dem passet om de prøver å komme tilbake til Norge og send de tilbake der de kan menge seg med sine likesinnede.

 

Tja, hvis du ser på:

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=alFhcEKpcPoc

 

så er det relativt mange forskjeller mellom norsk politi og det i mumbai for å si det slik. Så vidt jeg kunne lese var de ikke trent særlig, våpnene var av typen du måtte lade etter hvert skudd, mens Norge har minst MP-5 hvor en del flere skudd går ut før du må lade, og en bedre beredskapstropp (antar man ikke får behov for båt denne gangen)

 

det du skriver gir meg følelsen av å sammenlikne veldig forskjellige ting uten å ta hensyn til forskjellene....kort sagt; skremselspropganda om hvor ille ting er...

Lenke til kommentar

 

Null forståelse igjen ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket?

 

 

Mer skuffet over at du enda ikke har klart å få effekt med hersketeknikkene dine? Jeg regner med at du selv er klar over hvor åpenbart det er?

 

Hersketeknikk. Du er klar over at det kun er et begrep skap av en AP kvinne. Et begrep jeg ikke forholder meg til. Ellers da, har du noe og tilføre i debatten? Eller er det kun personangrep. Send meg en PM om du vil ta et oppgjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser en god del av dere som kommenterer her gjør den største amatør feilen det går ann å gjøre, og det er rett og slett å undervurdere politiet.

<udugelig politi> <lett å gjøre noe i norge> er et par sitater fra kommentarer som sier det.

Tror dere politiet er dyr eller noe? De har da like stor iq og hjerne som resten av dere, de er utspekulerte og lure, vet hvordan man skal gjøre ting her i landet.

 

Dette med terror trusselen så skal jeg love dere at politiet har tålig god kontroll fordi all media nå er ikke bare en liten brikke i strategien men det er den aller største brikka som finnes i hele kabalen. Tror dere virkelig politiet ikke vet hva de gjør og hvilke ord som skal ut i media og alt sånn.

 

Vi i norge har ikke så god erfaring med slike hendelser, men vi hadde breivik. Hvor mye refs fikk ikke politiet og staten for det? En jævla god del.

Tror dere virkelig staten og politiet lar dette skje igjen, og spesielt i en 500x farlugere situasjon enn med breivik.

 

Dere som tror at politiet er udugelige og norge er lett mål har heldigvis feil.

Politiet ligger alltid 3 steg foran den eventualle kriminelle i tankegang og strategi og forskjellige situasjoner og løsninger.

 

Politiet går ut i media og økt allt sikkerhet pg er forberedt av en grunn. Den grunnen er at de vil ikke at disse folkene skaø få sjangs til å gjøre noe i første omgang, det er så de selv kan se at norge kødder faen ikke. Og at hvis de skulle kpmme så skal vi faen med sørge for åfå tatt de jævlane pronto.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hersketeknikk. Du er klar over at det kun er et begrep skap av en AP kvinne. Et begrep jeg ikke forholder meg til. Ellers da, har du noe og tilføre i debatten? Eller er det kun personangrep. Send meg en PM om du vil ta et oppgjør.

 

 

Takk for bekreftelsen :)

 

Nei, jeg föler ikke for en poenglös runddans med deg, så du får fortsette som vanlig uten videre innblanding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hersketeknikk. Du er klar over at det kun er et begrep skap av en AP kvinne. Et begrep jeg ikke forholder meg til. Ellers da, har du noe og tilføre i debatten? Eller er det kun personangrep. Send meg en PM om du vil ta et oppgjør.

 

 

Takk for bekreftelsen :)

 

Nei, jeg föler ikke for en poenglös runddans med deg, så du får fortsette som vanlig uten videre innblanding.

 

Feig altså. Men har du noe til debatten? Personangrep kan du jo om du har et slikt ønske rette til meg i PM vet du.

Lenke til kommentar

Eneste politet klarer er å ta førerkorte fra folk, samt sjekke trim på mopeder.

Så er litt bekymret

De lærer ikke hvordan man håndterer våpen en gang på politiskolen.

Så at bærer våpen i dag er rart

Har mer truen på militære i sånne saker som det her

 

Jaja, du må gjerne tro det, men du tror da feil. Jeg sier ikke at politiet er perfekt, men de er mer kapable enn hva du ser ut til å tro hvertfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Gothminister - på tide å komme seg ut av grotta di og drepe muslimene som har forpestet landet ditt.

Ikke sitt bak PC'en og synes synd på deg selv. Må man får gjort noe, må man gjøre det selv, er det ikke det idolet ditt ABB sier?

Hva er dette for slags tullprat? Jeg hater da ingen, hvorfor skulle jeg det? ABB er en person jeg tar sterk avstand til. Jeg kjemper i mot rasisme først og fremst og islam er en rasistisk ideologi, sammen med nazisme. Det er islam jeg er i mot, ikke menneskene. Lær deg å les og forstå hva som diskuteres før du piper. Du derimot, der lyser hatet.
På hvilken måte er Islam en rasistisk religion? Hvilken rase er det den diskriminerer? Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gothminister - på tide å komme seg ut av grotta di og drepe muslimene som har forpestet landet ditt.

Ikke sitt bak PC'en og synes synd på deg selv. Må man får gjort noe, må man gjøre det selv, er det ikke det idolet ditt ABB sier?

Hva er dette for slags tullprat? Jeg hater da ingen, hvorfor skulle jeg det? ABB er en person jeg tar sterk avstand til. Jeg kjemper i mot rasisme først og fremst og islam er en rasistisk ideologi, sammen med nazisme. Det er islam jeg er i mot, ikke menneskene. Lær deg å les og forstå hva som diskuteres før du piper. Du derimot, der lyser hatet.
På hvilken måte er Islam en rasistisk religion? Hvilken rase er det den diskriminerer?

 

Forsøk og få aksept for at ei muslimsk jente fra Pakistan gifter seg med en hedning fra Norge. Eller se hva som skjer rundt om i den islamistiske verden med unge jenter som finner kjærligheten, men hennes far og alle brødre er i mot. Da ser man rasisme i fri utfoldelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forsøk og få aksept for at ei muslimsk jente fra Pakistan gifter seg med en hedning fra Norge. Eller se hva som skjer rundt om i den islamistiske verden med unge jenter som finner kjærligheten, men hennes far og alle brødre er i mot. Da ser man rasisme i fri utfoldelse.

Tror vi roer oss med en liten sang. :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gothminister - på tide å komme seg ut av grotta di og drepe muslimene som har forpestet landet ditt.

Ikke sitt bak PC'en og synes synd på deg selv. Må man får gjort noe, må man gjøre det selv, er det ikke det idolet ditt ABB sier?

Hva er dette for slags tullprat? Jeg hater da ingen, hvorfor skulle jeg det? ABB er en person jeg tar sterk avstand til. Jeg kjemper i mot rasisme først og fremst og islam er en rasistisk ideologi, sammen med nazisme. Det er islam jeg er i mot, ikke menneskene. Lær deg å les og forstå hva som diskuteres før du piper. Du derimot, der lyser hatet.
På hvilken måte er Islam en rasistisk religion? Hvilken rase er det den diskriminerer?

Forsøk og få aksept for at ei muslimsk jente fra Pakistan gifter seg med en hedning fra Norge. Eller se hva som skjer rundt om i den islamistiske verden med unge jenter som finner kjærligheten, men hennes far og alle brødre er i mot. Da ser man rasisme i fri utfoldelse.
Så hvilken rase er det Islam diskriminerer?

Har du vært i Marokko f.eks? Kjenner mange muslimske kvinner som er gift med ateister. Ingen skade skjedd der.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...