Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

ID2ME til 777 kr er faktisk et knallkjøp. Ren Android og bedre hardware enn det meste annet i den prisklassen.

 

Trenger en billig jobbtelefon... og har få/ingen krav utover android, og så egentlig for meg at det ville være nødvendig å legge i minst et par tusenlapper. Er denne et greit valg? Hva annet bør jeg se på?

 

Er fra før vant med en Xperia Z, og er ikke spesielt kravstor. Blir heller ikke snakk om all verden til bruk... (Så lite at det lønner seg med kontantkort fremfor et typisk 99-kroners-abbonement.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Huawei Mate 9 Pro til 5990;-  på CDON

Linkelink

 

Er det fremdeles et godt kjøp til denne prisen?

Kontra S7 edge til ca samme pris

Mate 9 pro er bedre en s7 edge. 2 gb mer ram og større batteri og leica optikk. Bruker den selv

 

 

Ikke enig med deg der, men det er ikke så farlig. Mer RAM og større batteri betyr dessverre ikke alltid bedre ytelse eller lengre batteritid.

Lenke til kommentar

 

 

Huawei Mate 9 Pro til 5990;-  på CDON

Linkelink

 

Er det fremdeles et godt kjøp til denne prisen?

Kontra S7 edge til ca samme pris

Mate 9 pro er bedre en s7 edge. 2 gb mer ram og større batteri og leica optikk. Bruker den selv

 

 

Ikke enig med deg der, men det er ikke så farlig. Mer RAM og større batteri betyr dessverre ikke alltid bedre ytelse eller lengre batteritid.

 

 

ytelsen har vært topp sålenge jeg har hatt min telefon.  selv om jeg må si s8 frister å bytte til

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Har ikke holdt meg oppdatert på mobiltelefoni-fronten på en stund, er det noen gode deals på mobiler til rundt 2000? Eller burde jeg vente til black friday/Cyber monday/jul/nyttår? 

 

Er ikke noe hast, og er på utkikk etter en telefon som rett og slett bare tåler litt da jeg mister den litt for ofte på gulvet, og ofte har mobilen liggende treningsbagen, og bor i Bergen...  

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Nå ser jeg det er annonsert Huawei P10 Lite til kr. 2000 hos Power. Ellers får man Nokia 3 på tilbud til kr. 1000 (tror det var hos Lefdal).

P9 Lite til kr. 1500 hos Power og P9 Lite Mini hos Elkjøp og Lefdal.

 

Synes LG K10 ser fantastisk ut til kr. 2200,- (den mangler fingeravtrykksleser)

 

Av de jeg har nevnt ville jeg gått for P10 Lite til kr. 2000,- men er redd den går i tusen knas om den slippes i bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...