Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Jeg sitter å lurer på å kjøpe enten Samsung galaxy A3 (2016) eller A5 (2016). Er det noen som har formening om hvordan prisene på disse vil gå når vi etterhvert skriver 2017?

 

Erfaringer fra januar i år, da fjorårets A3 og A5 ble erstattet av sine 2016-modeller, så gikk A5 temmelig kjapt ut av markedet, mens A3 ble værende et par måneder til en litt rimeligere penge. Første måned lå A3 og A3 (2016) til samme pris, 2995, etter en måned eller lignende sank A3 til rundt 2500 også ble den kjørt på tilbud et par ganger til 1995 før den ble tatt av markedet. 

 

Tipper noe av det samme skjer igjen. A3 er vesentlig mye mer populær enn A5 og vil nok derfor kjøres i begge utgavene til litt forskjellige priser, mens A5 gjerne vil bli erstattet ganske kjapt. Så de vil ikke nødvendigvis synke noe vesentlig i pris. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva slags abonnement du har, men Elkjøp pleier å kjøre Samsung A3 på ICE kampanje. 1 kr i butikken så er det 199 kr i mnd som også gir fri bruk av sms, mms og tale i Norge samt 2 GB med data. Totalt er det 2389,-

 

Det er ganske rimelig med tanke på at telefonen ligger på 2390 uten abonnement.

 

Takk for tipset. Skal følge med fremover :)

Lenke til kommentar

Hvilken telefon ville dere valgt mellom Motorola Moto G4 og Huawei Honor 5X?

Spesielt hvilken av disse to som tar best bilder, og videoopptak.

 Lurer på det samme, bortsett fra at kamera ikke betyr noe for meg. Men lurer på hvilken som er best av de to. jeg bruker mobilen til 3 ting: Epost, sms og ringe. Trenger at den syncer avtaler fra hotmail og jobbmail inn i kalenderen sin.

Lenke til kommentar

 

Hvilken telefon ville dere valgt mellom Motorola Moto G4 og Huawei Honor 5X?

Spesielt hvilken av disse to som tar best bilder, og videoopptak.

 Lurer på det samme, bortsett fra at kamera ikke betyr noe for meg. Men lurer på hvilken som er best av de to. jeg bruker mobilen til 3 ting: Epost, sms og ringe. Trenger at den syncer avtaler fra hotmail og jobbmail inn i kalenderen sin.

 

Hvis det er kun det du bruker mobilen til vil nok denne være tilstrekkelig: http://www.tek.no/artikler/test-lenovo-vibe-c2-power/366870

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvilken telefon ville dere valgt mellom Motorola Moto G4 og Huawei Honor 5X?

Spesielt hvilken av disse to som tar best bilder, og videoopptak.

 Lurer på det samme, bortsett fra at kamera ikke betyr noe for meg. Men lurer på hvilken som er best av de to. jeg bruker mobilen til 3 ting: Epost, sms og ringe. Trenger at den syncer avtaler fra hotmail og jobbmail inn i kalenderen sin.

 

Hvis det er kun det du bruker mobilen til vil nok denne være tilstrekkelig: http://www.tek.no/artikler/test-lenovo-vibe-c2-power/366870

 

 

Har allerede kjøpt meg moto g4 plus. men om jeg ikke liker den, så returnerer jeg den og kikker på denne fra lenovo, så spennende ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...