Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

 

Oppdaget det der. Men den var jo ikke tilgjengelig i nettbutikken, bare i fysiske butikker. Den nærmeste for meg lå ca en time unna (fergetur inkludert). Var ingen tilgjengelige i nettbutikken, eller var det bare at jeg var for treg?
Kjøpte min på lefdal.no på morgenen til 2990:)

 

Både elkjøp og lefdal hadde 3990 originalt med oppdaterte nettsiden din med 2990 i etterkant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde titangrå P9 i handlekurven hos elkjøp, brukte 5 min på å lure på om jeg faktisk skulle kjøpe. "Ingen leveringsmetode tigjengelig". Blir ikke den reservert når den ligger i handlekurven?

Det skulle man tro. Jeg fikk bestilt, fordi jeg tilfeldigvis oppdaget at tilbudet var klart litt FØR ti.

Lenke til kommentar

 

Hadde titangrå P9 i handlekurven hos elkjøp, brukte 5 min på å lure på om jeg faktisk skulle kjøpe. "Ingen leveringsmetode tigjengelig". Blir ikke den reservert når den ligger i handlekurven?

Det skulle man tro. Jeg fikk bestilt, fordi jeg tilfeldigvis oppdaget at tilbudet var klart litt FØR ti.

Jeg også var inne før 10 å så det, men trodde den var reservert når den lå i handlekurven, så brukte litt tid på å bestemme meg fordi jeg ikke har solgt iP7'en jeg har enda.

Endret av tommmy
Lenke til kommentar

 

Den prisen er eks. moms, er den ikke? Står i alle fall "Eventuelle skatter og avgifter ikke inkludert".
Mulig du har rett. Det er i såfall latterlig. Og en utrolig klønete måte å skrive pris på når de har klart å oversette til norsk. Endret av kimare
Lenke til kommentar

Mulig du har rett. Det er i såfall latterlig. Og en utrolig klønete måte å skrive pris på når de har klart å oversette til norsk.

 

Tror ikke noen vil beskylde dem for klar og tydelig kommunikasjon : )

Tok kontakt på chat: "At the moment we don't have specified information concerning the VAT stake in different countries and for example in Norway. We are still waiting for information about whether the vat is included or not."

Lenke til kommentar

 

Mulig du har rett. Det er i såfall latterlig. Og en utrolig klønete måte å skrive pris på når de har klart å oversette til norsk.

Tror ikke noen vil beskylde dem for klar og tydelig kommunikasjon : )

Tok kontakt på chat: "At the moment we don't have specified information concerning the VAT stake in different countries and for example in Norway. We are still waiting for information about whether the vat is included or not."

Ha ha. Er prisen 4600,- så er den meget god. Er prisen pluss mva så er den knappe 200,- mindre enn nåværende billigst nettbutikk og definitivt ikke verdt å ofre så mange kalorier.

Lenke til kommentar

Kom helt fram til betaling, da kom beskjeden om at handlekurven var tom. Tivler på at de 100+ som lå på nettlageret faktisk rakk å tømmes før jeg nådde betalingen. Komplett hadde også P9 til 2990 i to min, før prisen var 3990. 

Lenke til kommentar

 

Kom helt fram til betaling, da kom beskjeden om at handlekurven var tom. Tivler på at de 100+ som lå på nettlageret faktisk rakk å tømmes før jeg nådde betalingen. Komplett hadde også P9 til 2990 i to min, før prisen var 3990. 

 

Hah. Beholdningen hos Expert gikk opp til "få på nettlager". Prøvde igjen, betaling med kort, vipps og mobilepay funka ikke. Forsøkte til slutt PayPal, og det fungerte dæven meg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sitter å lurer på å kjøpe enten Samsung galaxy A3 (2016) eller A5 (2016). Er det noen som har formening om hvordan prisene på disse vil gå når vi etterhvert skriver 2017?

 

Jeg vet ikke hva slags abonnement du har, men Elkjøp pleier å kjøre Samsung A3 på ICE kampanje. 1 kr i butikken så er det 199 kr i mnd som også gir fri bruk av sms, mms og tale i Norge samt 2 GB med data. Totalt er det 2389,-

 

Det er ganske rimelig med tanke på at telefonen ligger på 2390 uten abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...