Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

For de som er gira på å løpe til nærmeste Power butikk, så får man Samsung Galaxy S8 til 2799kr med ICE 6gb. Antageligvis rimeligere med 12gb. Det var latterlig billig.

 

Handler ikke hos Power.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

iPhonen tok kvelden i dag og er på utkikk etter noen gode dealer på noen av de bedre modellene (ikke nødvendigvis iPhone). Eneste jeg finner er ok pris på Galaxy S8 og Huawei Mate 10 Pro på 5099,- med 12 mnd binding på 399,- for 6GB. Ikke noe sykt, men helt greit.

 

Er det noen bedre tilbud der ute? Eller bør jeg klare meg med en kjip billigmobil til romjulssalg og nyttårssalg?

Lenke til kommentar

5099,- for Mate er vel ikke så ille?

Vil du ha ICE? I så fall er det noen greie priser her: https://swsg.no/mobil/mobiltelefoner?___SID=U

Største ulempen er vel at jeg er blitt ganske "avhengig" av gratis musikkstreaming. Eventuelt kan stor lagringsplass + god pris få meg til å revurdere.

 

Prisen ser bra ut for Mate ja. S8 har vel vært nede på den prisen uten binding. Det store spørsmålet er vel om jeg kan forvente bedre priser i romjulen!? Synes LG V30 ser spennende ut, men 9k er uaktuelt når jeg får Mate og S8 ned mot 5k.

Lenke til kommentar

Du får mate 10 til 3899 med smart super på telia.no.

 

Man vil alltid få noe bedre eller billigere hvis man venter. Men hvor lenge skal man vente?

Så det. Dyrere abonnement enn jeg har bruk for, men blir jo samme pris over 12 mnd så like greit.

 

Sant nok. Poenget var vel at det ofte er dyrere rett før jul, mens det er salg om et par dager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det her er vel ganske så rimelig? https://nettbutikk.ice.no/huawei-mate-10-pro

 

Absolutt ikke verst! Bare så synd at jeg ikke har lyst på Huawei.

 

Bare sånn for nysgjerrighetens skyld: Er telefoner man kjøper fra ICE operatørlåst til ICE? Jeg er ivrig bruker av lokale simkort når jeg er i utlandet, så jeg må unngå operatørlås.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

Nå som det er black week, black frieday og snart jul kan man kanskje blåse liv i tråden igjen :)

Tilbudsavisen til Power kom akkurat ut uten at jeg finner de helt store godbitene, så får håpe fredagen blir bedre eller at andre butikker lanserer bedre tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...