Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Oppdaget det der. Men den var jo ikke tilgjengelig i nettbutikken, bare i fysiske butikker. Den nærmeste for meg lå ca en time unna (fergetur inkludert). Var ingen tilgjengelige i nettbutikken, eller var det bare at jeg var for treg?

 

 

Sjekket i dag tidlig, så ut som det var kun fysiske butikker. Var innom på Lefdal klokken 16:00, og han foran i køen fikk den aller siste. 

 

Jeg ser at Elkjøp har den til 2990,- på torsdag også. Avisen som ble levert i posten står 3999 kontra den som kan ses på nettet. Regner med at de har korrigert prisen for å slå Expert sin 3333,- på fredagen.

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

 

 

Oppdaget det der. Men den var jo ikke tilgjengelig i nettbutikken, bare i fysiske butikker. Den nærmeste for meg lå ca en time unna (fergetur inkludert). Var ingen tilgjengelige i nettbutikken, eller var det bare at jeg var for treg?

Sjekket i dag tidlig, så ut som det var kun fysiske butikker. Var innom på Lefdal klokken 16:00, og han foran i køen fikk den aller siste.

 

Jeg ser at Elkjøp har den til 2990,- på torsdag også. Avisen som ble levert i posten står 3999 kontra den som kan ses på nettet. Regner med at de har korrigert prisen for å slå Expert sin 3333,- på fredagen.

Så da må man møte fysisk i butikk altså... Sukk. Jeg hater slikt stress.

Lenke til kommentar

Tror dere det er fare for et bedre tilbud på noe annet på fredag, enn P9 til 3k?

Jeg lurer på det samme, men har konkludert med at det er lite sannsynlig. Om du skal ha noe med sammenlignbar "brahet" på telefonfronten må du vel opp på toppmodellene til samsung eller noe, og de kommer vel sannsynligvis ikke ned under 4000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...