Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

 

Vil bare nevne at denne CSS-koden fremdeles fungerer.

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document domain("akam.no"),domain("amobil.no"), domain("gamer.no"), domain("hardware.no"), domain("insidetelecom.no"), domain("mobilen.no"), domain("tek.no"), domain("teknofil.no") {

.ad-placeholder { left: -2000px !important; height: 11px; }
#wallpaper { display: none; }

}

Reklamen blir lastet på vanlig måte, men den blir ikke synlig.

 

 

aepdjb.jpg

xtyumd.jpg

 

 

Hvordan bruker man koden? Tenkte jeg kunne lese lett igjen for første gang på måneder.

 

Hvilken nettleser bruker du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå må dere sette av mere plass til artikkel listen ,den RSS federen som lar oss få direkte link til artiklene

Den linken som står øverst i listen " Derfor svermer det høyteknologiske klokker i verdens rommet ..." har ikke plass til hele tittelen som medfører at merke for at det er en ekstra artikkel kommer ikke tydelig frem

 

Så hardware teknikere , skjerpings

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så det er sånn man behandler kundene sine??? Infiserer hele jævla tek nettverket med ads som inneholder virus?? Har overhodet ingen problem med ads fra komplett, eller annet RELEVANT stoff, som faktisk LINKER TIL DET MAN KLIKKER PÅ og er interessante uten å bruke flere døgn på å rense maskina for en masse dritt!

 

Kan jeg få be om en jævla god forklaring? Og det tør jeg påstå er fra flere enn meg! :realmad:

post-110002-0-42562900-1396740192_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hø? De reklamene der er ikke fra HW.no, de ser ut til å komme grunnet adware på din egen PC..

 

(Jeg er ingen spesialist, eller uttaler meg på vegne av noen her, men det der er klassiske spywareannonser som kommer generert fra noe du har på egen maskin)

 

EDIT: Så vidt jeg klarer å se kommer de fra et program som heter ShowPassword - har du dette på maskina di?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Sjekk utvidelsene dine i firefox, ligger nok noe som heter "Show password" eller noe der. Eventuelt et program på dataen din. Du får slike ads om du laster ned f.eks portforward sitt port-checker program og trykker litt for fort.

 

Alle reklamene du har sirklet rundt er fra noe på din data, og ikke fra hardware.
F5 + escape fungerer forresten fortsatt.

Lenke til kommentar

Eneste utvidelsene jeg har på ff er https everywhere, og ad blocker+! Måtte jo det etter å ha besøkt forsia her! Og nei, maskina mi har ikke vært på nett siden november! Jeg har en fast liste over nettsider jeg er innom, og det fraviker jeg ikke, for det er ikke noe annet som interesserer meg! Det er heller ingen andre enn meg som bruker denne maskina, så hvor har jeg fått dette fra om ikke her??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

TMM, ikke kom her å grin angående programvare du selv har installert på din maskin for å så være cocky mot de som prøver å hjelpe deg med å fjerne den. Den kom ikke av Hardware.no eller fra tek nettverket. Du har samme ads på vg.no, bare for å nevne et eksempel.

Lenke til kommentar

Klage på HW.no, så er det egentlig pga egen udugelighet.

Det er vel ganske så udugelig å lage en side der man må la skript få kjøre også - det av en siden som skal 'liksom' være ganske så proff. (hvis jeg ikke husker feil, så har vel HW.no spredt ulumskheter før via både reklamer og voting. - arrester meg hvis jeg husker feil)

 

At en privatperson klager feil er nå en ting, men det blir litt feil fokus. At enkelte personer tar feil er mer naturlig iom liten kunnskap, men at en 'pro' side påtvinger alle å la skript kjøre hvis de skal lese artikler, er litt verre.

Så de som tar sikkerhet seriøst får altså ikke til å lese artiklene - morsomt egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke være den eneste som bare kuttet ut hele tek-nettverket etter reklametvangen. Finnes det noen tall på om de har klart å skremme vekk lesere med dette gestapo-pisset? Det tok tid, men hw er omsider ute av min faste surferunde.

 

Finnes det en måte jeg kan blokkere trådene til artiklene? Har ikke bruk for tråder til artikler jeg aldri leser lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse talene vil ikke HW ut med får da kommer de i et negativt lys

 

Før hadde men en RSS feder der man fik en oversikt over artiklene

Da var det visstnok 2 forskjellige der den en var for Ekstra artiklene

Nå er disse blandet sammen

 

Lage overskrifter får ikke plass

Da hender det at man overser at disse er merket som ekstra artikler

 

Det er også sagt at man kan lese en artikkel gratis i måneden

Hvorfor her da ikke få tilgang på flere måneder

 

Nei her det noen som lyver

 

Kort sagt så begynner det å bli mye rot for tiden

 

siden de begynte med en pris som har økt så ender det vel på samme måt som med fler aviser

At de må reduserer noen medarbeidere samtidig som de må få inne enda mere penger

 

kan noen som har peiling fortell meg hvorfor jeg enda ikke har fått tilgang til en enste gratis ekstra-artikkel etter omlegging til 1 gratis artikkel pr måned ?

Lenke til kommentar

Hei elgen.

 

Jeg kan ikke se at din konto har vært innlogget andre steder enn på Diskusjon.no mer enn tre ganger de siste månedene.

Siste innlogging var 20.03.2014, og før det var den logget inn 31.08.2013 og 01.09.2013. Logger du inn med en annen e-post enn du bruker i forumet? Hvis det er tilfelle kan du sende meg den på PM, så skal jeg se om jeg finner noe der.

 

Jeg testet for øvrig å lese en gratis sak med to forskjellige brukere nå, og det så ut til å fungere som tiltenkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...