Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Ja, det hadde jo vært noe. :hmm:

 

Vel, jeg trykker bare inn på en artikkel, får opp denne adblock-beskjeden, oppdaterer siden og trykker rett etterpå på x-en som ligger bak oppdateringsknappen (avbryt) og da laster all tekst inn, men adblock-sjekken rekker ikke å bli lastet inn. Som regel får jeg ikke bildene heller, men de trenger jeg som regel ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det koster bare 39 i måneden og da kan du lese artiklene uten noe reklame :)

 

Nå koster det 39,- ja. I fjor kostet det 29,- Nå skal de også skru opp prisen til 49,-
Virkelig? Det er jo latterlig sykt. Før du vet ordet av det vil det koste 100kr i måneden..

 

Hvor mye kosta det første gangen?

Lenke til kommentar

Må innrømme selv med full åpenhet på Ekstra artiklene så frister de lite, virker som om det gode fra før, de små perlene var de første som røk inn under betaling og etterpå har den gamle "møkka" vi alltid klaget på blitt innbakt.

Uansett, den beste biten er fortsatt åpen og gratis og det er artikkel diskusjonene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

jeg har nå kun besøkt anand gsmarena xda extremetech slashdot hothardware engadget som eneste techsider i en mnd. kan ikke si jeg savner tek veldig. og jeg er ganske sikker på at veldig mange andre også har sluttet å besøke tek bare for at det er mye copy paste fra nevnte sider. den gode gamle tiden der de testet om bananskall fungerte som kjølepasta trur jeg er over.

Lenke til kommentar

jeg tro at satsingen på ekstra har før dere inn i for mye press på ekstra artikler.

- at det må komme noen ekstra artikler med en viss mellomrom for å kunne forsvare grunnen til ekstra .

problemet blir da at for mange av artiklene blir ekstra artikler som vi som er her på forumet ikke lenger klarer å skille ut fra resten av artiklene hvis man da ser bort fra merkingen ( og begrensingen det medfører ) .

 

Det blir for mye kvantitet og for lite kvalitet på alle artiklene.

 

samtidig er det r press på å få til noen ekstra artikler.

Dere må ha det for travelt med å få til disse ekstra artiklene slik alt fremstår

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Huff. er så sjeldent innom HW nå for tiden, men i dag måtte jeg å sjekke at jeg enda kan lese artikler uten å betale for det eller måtte se på reklame....

Lenke til kommentar

@Vannflasken: Takk for en pen liste, tror Techi.com er verdt en titt, personlig er jeg mye innom xbitlabs og deres server "avdeling".

 

Laptopen min er ikke spesielt glad i hw.no sine sider, så artikkelesing kan man glemme.

Men, ofte får man det man trenger i forumet så det går greit :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...