Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Nei, vi skal ikke ha noen problemer med serveren. Jeg testet innloggingen nå og ble logget rett inn.

 

Prøv og slett cookies for auth.tek.no og den siden du prøver å logge inn på, og se om det løser seg. Hvis ikke vil jeg gjerne vite hvilken nettleser du bruker.

Lenke til kommentar

jeg blir litt betenkt , og føler frustrasjon når dere gjør det slik at enkelte artikler får man ikke lese ferdig uten å måtte betale åke sånn

 

Man har rett til lese en artikkel per måned , da er det uhørt når dere deler den opp en sak/ artikkel i flere artikler

 

Da er man tålmodig å venter til dere gir fri tilgang til alle artiklene.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å skjoenne at loesningen ikke er kjent i Norge. Jeg bor i Kina (Hong Kong) og er nesten daglig inne her aa leser, enten det er ekstra-artikler eller hva det enn maatte vaere. Og det uten aa ha vaert registrert foer i dag, det gjorde jeg kun for aa skrive dette. Har ved enkle grep tilgang til alt som er paa nettet uansett om det kreves betaling eller ei. Har ingenting aa si om siten er i Norge eller et sted i Asia. Det er saa enkelt aa komme rundt at det faktisk grenser opp til aa vaere banalt. Kanskje jeg skulle legge en link til loesningen, man da tror jeg den kanskje raskt blir fjernet.

Lenke til kommentar

Folk drev å la inn ymse workarounds før i tråden, og de fleste ble fortløpende fikset.

Jeg gikk tilbake til blokkering av alt etter automatisk starting av video med lyd i stort reklamebanner på toppen av siden.

Eneste jeg ikke får se uten å gjøre litt mer jobb av det, er ekstra artiklene, men disse kommer gjerne som vanlige artikler med tiden, uansett lite nyhetsverdi på disse av hva jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Folk drev å la inn ymse workarounds før i tråden, og de fleste ble fortløpende fikset.

Jeg gikk tilbake til blokkering av alt etter automatisk starting av video med lyd i stort reklamebanner på toppen av siden.

Eneste jeg ikke får se uten å gjøre litt mer jobb av det, er ekstra artiklene, men disse kommer gjerne som vanlige artikler med tiden, uansett lite nyhetsverdi på disse av hva jeg har sett.

 

Derfor sluttet jeg iallefall å legge inn workarounds. Har enda en som virker, men jeg kan love deg at du har ikke mistet så fryktelig mye godt stoff...

Lenke til kommentar

 

Folk drev å la inn ymse workarounds før i tråden, og de fleste ble fortløpende fikset.

Jeg gikk tilbake til blokkering av alt etter automatisk starting av video med lyd i stort reklamebanner på toppen av siden.

Eneste jeg ikke får se uten å gjøre litt mer jobb av det, er ekstra artiklene, men disse kommer gjerne som vanlige artikler med tiden, uansett lite nyhetsverdi på disse av hva jeg har sett.

 

Derfor sluttet jeg iallefall å legge inn workarounds. Har enda en som virker, men jeg kan love deg at du har ikke mistet så fryktelig mye godt stoff...

 

 

Nei det har jeg skjønt, du tjener like mye på å hoppe rett i kommentartråden og så skippe hele artikkelen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

Folk drev å la inn ymse workarounds før i tråden, og de fleste ble fortløpende fikset.

Jeg gikk tilbake til blokkering av alt etter automatisk starting av video med lyd i stort reklamebanner på toppen av siden.

Eneste jeg ikke får se uten å gjøre litt mer jobb av det, er ekstra artiklene, men disse kommer gjerne som vanlige artikler med tiden, uansett lite nyhetsverdi på disse av hva jeg har sett.

 

Derfor sluttet jeg iallefall å legge inn workarounds. Har enda en som virker, men jeg kan love deg at du har ikke mistet så fryktelig mye godt stoff...

 

 

Nei det har jeg skjønt, du tjener like mye på å hoppe rett i kommentartråden og så skippe hele artikkelen :p

 

 

Du må ikke avsløre deg sånn...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Lenge siden siste nyhet...
Vel regnskapet for 2013 ble godkjent den 29 april og Mediehuset TEK AS økte sine salgsinntekter med 816 000.- Gratulerer... Det bli en bra lønnsfest...

Lenke til kommentar

Firmaet går kanskje i overskudd på første gang på lenge altså :)

 

tviler på at det blir noe lønnsfest, men de holder kanskje hodet over vannet. Du sier også kun salgsinntektene, ikke om utgiftene har økt, Men er vel bare den ene siden du bryr deg om, ikke om de i det hele tatt går i overskudd...

 

 

Men du vil kanskje at det går konk, sånn at du slipper å ha ett forum der du kan klage på forumet...

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lenge siden siste nyhet...

Vel regnskapet for 2013 ble godkjent den 29 april og Mediehuset TEK AS økte sine salgsinntekter med 816 000.- Gratulerer... Det bli en bra lønnsfest...

 

Salgsinntektene økte med 816 000 ja, men andre driftsinntekter sank, og driftsresultatet sank med 2,6 millioner (før nedskrivning). Og egenkapitalen er negativ. Det varsler ikke noen lønnsfest.

 

I tillegg har eierne i Amedia varslet at de skal kutte en halv milliard kroner i 2014. Gjett om noen får lov å øke lønningene da.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Firmaet går kanskje i overskudd på første gang på lenge altså :)

 

tviler på at det blir noe lønnsfest, men de holder kanskje hodet over vannet. Du sier også kun salgsinntektene, ikke om utgiftene har økt, Men er vel bare den ene siden du bryr deg om, ikke om de i det hele tatt går i overskudd...

 

 

Men du vil kanskje at det går konk, sånn at du slipper å ha ett forum der du kan klage på forumet...

 

Ja gjerne at det går konk, så kan noen ildsjeler kjøpe opp forumet og websidene og drifte det på en fornuftig måte. På den måten før det ble innført tvang. Hardware.no og dets forum ble drevet i mange år på frivillighet, så det kom inn noen blåruss som skulle tjene seg fete på disse sidene.

Årsresultat ble 23 millioner i minus.

 

 

Lenge siden siste nyhet...

Vel regnskapet for 2013 ble godkjent den 29 april og Mediehuset TEK AS økte sine salgsinntekter med 816 000.- Gratulerer... Det bli en bra lønnsfest...

 

Salgsinntektene økte med 816 000 ja, men andre driftsinntekter sank, og driftsresultatet sank med 2,6 millioner (før nedskrivning). Og egenkapitalen er negativ. Det varsler ikke noen lønnsfest.

 

I tillegg har eierne i Amedia varslet at de skal kutte en halv milliard kroner i 2014. Gjett om noen får lov å øke lønningene da.

 

Geir :)

 

 

Det var da ironisk ment det med lønnsfest.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Ja gjerne at det går konk, så kan noen ildsjeler kjøpe opp forumet og websidene og drifte det på en fornuftig måte. På den måten før det ble innført tvang. Hardware.no og dets forum ble drevet i mange år på frivillighet, så det kom inn noen blåruss som skulle tjene seg fete på disse sidene.

Årsresultat ble 23 millioner i minus.

De 23 millionene gjelder vel hele Edda AS?

Har ingen tiltro til det du presenterer da det er enkelt-tall du plukker, uten å prøve å fremstille hvordan det faktisk går...

Lenke til kommentar

Nå kjenner ikke jeg til hvilke utgifter et forum av denne størrelse har, men tatt i betraktning av hvilke utgifter jeg har sett på mindre forum som jeg har vært med på å drifte samt arbeidet som faktisk har vært lagt bak vil jeg si man er regelrett dum om man kjøper dette forumet for å drive det fra egen lomme. Du må nok innse det du og at det fort ville blitt reklame på det forumet og.

Lenke til kommentar

Man kan jo lure hva pengene brukes på, med overskrifter som dette http://www.hardware.no/artikler/netflix-satt-opp-prisen-i-norge-i-danmark-gar-den-ned/159811

Og bruk av danske kroner i stedet for å regne om til norske, for å faktisk få en riktig sammenligning. Ned til 86nok i DK vs nye norske prisen på 89nok, wow, stor forskjell der ja!

Men da hadde man jo ikke kunne lagd en sensasjonell artikkel i beste VG stil.

 

Hva med en "I USA koster netflix bare 8 penger, i Norge kommer den til å koste 89 penger" artikkel, tipper den ville generert masse trafikk og forumposter også.

 

Eller den beste beskrivelsen av Star Citizen jeg har sett til dags dato. http://www.teknofil.no/artikler/nytt-spill-lar-deg-leve-som-astronaut-kriger/159086

 

Jeg tror at om dere sluttet å lage "klikk artikler" og fokuserte på kvalitet, så ville folk vært litt mer positive til både det å se reklame og eventuelt betale for å slippe å se reklamen.

Og ja, jeg vet at det også er bra artikler i tek.no nettverket, men copy past google translate (og dårlig tolkning av denne oversettelsen) artikler gir nettverket kun et dårlig rykte, selv om det sikkert gir dere noen ekstra klikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...