Gå til innhold

Sniktitt: Rocksmith 2014 Edition (PS3, Windows, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammingen virket jo faktisk ganske lovende, får bare håpe repetisjon ikke blir et stort problem.

Er iallefall veldig glad for at menysystemet er fikset på. Følte jeg brukte unødvendig mye tid der.

Skrevet

Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre.

Skrevet

Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre.

Care2share config?

Skrevet
Care2share config?

Det begynner å bli en stund siden jeg gjorde det, men fulgte vel hovedsakelig denne guiden: http://forums.ubi.com/showthread.php/719817-A-guide-to-achieving-low-latency-in-Rocksmith-on-PC

Jeg har også testet med 2 forskjellige lydkort, og det var faktisk det integrerte lydkortet som ga minst delay. Med studio-lydkortet mitt fikk jeg rundt 100ms delay hvis jeg ikke husker feil.

• Liker 1
Skrevet

Det begynner å bli en stund siden jeg gjorde det, men fulgte vel hovedsakelig denne guiden: http://forums.ubi.co...Rocksmith-on-PC

Jeg har også testet med 2 forskjellige lydkort, og det var faktisk det integrerte lydkortet som ga minst delay. Med studio-lydkortet mitt fikk jeg rundt 100ms delay hvis jeg ikke husker feil.

Thx.

Skrevet

Ser for meg at det kan bli morsomt å spille kjente sanger eller sanger man har laga selv, og se hva jam-moden gjør ut av det :D Spille et Slayer-riff eller noe, så kanskje det ender opp som funk. Kanskje særlig hvis man spiller bass? Vet ikke.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Noen som har prøvd denne nå? Kom jo i butikken i går.. Har den første versjonen, som vet hva som er forskjellig, bortsett fra sangene? Altså, litt sånn i praksis.. :)

Skrevet

Ryktes om mindre inputlag, håper dette er rett. Ellers er det mange improvements og fixes som at man kan starte rett på hard mode i steden for å unlocke alt og andre lignende "sperringer" er fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...