Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Så spiller det noen stor rolle om jeg skipper mange av de vanlige monsterenr som er rundt spillet? Har trodd det er viktig for exp slik som andre rpg

Lenke til kommentar

Det er enda håp for Titan/780/780ti :)

 

  • Implements optimizations and bug fixes that provide increased performance for Kepler-based GPUs.

http://www.guru3d.com/files-details/geforce-353-06-driver-download.html

 

 

 

 

Exact same spot in the Witcher, right after the loading!

347.88/350.12/352.86: 58 fps

353.06: 67 fps

For me they really fixed the Kepler problem biggrin.gif

EDIT: I have a GTX 780
Lenke til kommentar

Når jeg saver på xbox står det "Saves created with this version of the game will be incompatible with previous game versions"

 

Noen som vet hva som menes med dette?

 

Betyr bare at saves som er lagd med versjon 1.03 ikke funker med 1.01, hvilket ville være vanskelig å få til å skje uansett ettersom 1.01 ikke vil være mulig å laste ned lenger :p

Lenke til kommentar

 

Det er enda håp for Titan/780/780ti :)

 

  • Implements optimizations and bug fixes that provide increased performance for Kepler-based GPUs.

http://www.guru3d.com/files-details/geforce-353-06-driver-download.html

 

 

 

 

Exact same spot in the Witcher, right after the loading!

 

347.88/350.12/352.86: 58 fps

 

353.06: 67 fps

 

For me they really fixed the Kepler problem biggrin.gif

 

EDIT: I have a GTX 780

 

Jeg testa bare kjapt. Ser ut som jeg har fått en økning på 5-10 fps med GTX780 SLI.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når jeg saver på xbox står det "Saves created with this version of the game will be incompatible with previous game versions"

 

Noen som vet hva som menes med dette?

 

Betyr bare at saves som er lagd med versjon 1.03 ikke funker med 1.01, hvilket ville være vanskelig å få til å skje uansett ettersom 1.01 ikke vil være mulig å laste ned lenger :p

 

Takk for hjelpen :)

 

Det hørtes "farlig ut" ser du så måtte finne ut av det :wee:

Lenke til kommentar

 

 

At der yter dårlig på konsollene forventet jeg (heyooo), men at det skulle se så dårlig ut  :eek:

 

Jeg er jaggu glad jeg spiller på PC, har bedre ytelse OG bedre grafikk, selv på en litt dårlig maskinvare. Jeg ligger ganske stabil på 30fps. Skulle gjerne ha spilt på 60fps, men da må jeg skru av ned alt på bånn, samt skru ned oppløsningen til 1280x720 fra 1920x1080. :p

 

Et par skjermbilder:

 

 

tFjJnY9l.jpg

l9iizqrl.jpg

R8gMve6l.jpg

AcCPnOcl.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Da har jeg sett lyset. The Witcher 3 har fått meg til å miste lysten på å spille sånne spill på konsoll, er jo bare rykk og napp det går i på PS4 jo. FPS og stuttering problem. Game Over for multiplattform på konsoll for meg.

Jeg bygger meg ny pc for fremtiden nå. Koste hva det koste vil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Skal sies at Swamps er spesielt hard på fps'en. Sitter med et skjermkort til 6000 kroner og har bare 40-50 fps. 1440p oppløsning og alt på ultra. Fornøyd? Ikke helt! Ingenting med spillet som tilsier at GTX980 skal slite noe så jævlig, selv folk med Titan X i SLI sliter. 

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Skal sies at Swamps er spesielt hard på fps'en. Sitter med et skjermkort til 6000 kroner og har bare 40-50 fps. 1440p oppløsning og alt på ultra. Fornøyd? Ikke helt! Ingenting med spillet som tilsier at GTX980 skal slite noe så jævlig, selv folk med Titan X i SLI sliter. 

 

Tja... Har ca 100 fps med ALT på i 1440p. 2x Titan X

Lenke til kommentar

Skal sies at Swamps er spesielt hard på fps'en. Sitter med et skjermkort til 6000 kroner og har bare 40-50 fps. 1440p oppløsning og alt på ultra. Fornøyd? Ikke helt! Ingenting med spillet som tilsier at GTX980 skal slite noe så jævlig, selv folk med Titan X i SLI sliter. 

 

Kjører selv Titan X SLi og har 70-90 FPS 1440P ute i den åpne verdenen og inni byer fra dag 1 (når jeg er i grotter eller andre områder "lukkede" vipper jeg og over 100 fps) . Om det er bshagen sine problemer du sikter til var dette skyldig en ustabil overklokk pga en custom GPU bios, så dette er ikke akkurat noe som kan skyldes på spillet.

 

Witcher 3 har enormt mange dynamiske og veldi imponerende effekter, en trenger ikke å se lenge på følgende guide for å forstå dette http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide. Så ut ifra dette vil jeg si at witcher 3 ikke er spesielt dårlig optimalisert for oss som kjører maxwell vertfall. Hairworks tar kanskje noe mer ressurser enn det burde, men det er likevel etter min mening en veldi imponerende effekt i spillet som jeg kan forstå er ganske taxing.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

DA har jeg endelig kjøpt spillet. Ferdig med eksamen og klar for sommerferie. Dette har jeg gledet meg til i 2 år!

Tror ikke du blir skuffet, har selv levd i Witcher verden i en uke nå og storkoser meg!

 

Har en ting å utsette på spillet og der er rotet av ett investors system, men det er nok noe en mod snart fikser. Så når det ikke er verre en det så blir det bare ett luksusproblem :)

Lenke til kommentar

Da har jeg sett lyset. The Witcher 3 har fått meg til å miste lysten på å spille sånne spill på konsoll, er jo bare rykk og napp det går i på PS4 jo. FPS og stuttering problem. Game Over for multiplattform på konsoll for meg.

Jeg bygger meg ny pc for fremtiden nå. Koste hva det koste vil.

Trodde PS4 skulle være en sterk nok maskin. Det bare viser at PS4 henger allerede etter.  :ohmy: Og det etter å bare være ute i 2(/3?) år.

 

Koste hva det koster vil sier du?  Satt opp en maskin fra Komplett til deg, burde holde en stund  :ninja:

 

1x Intel Core i7-5960X Extreme Edition

4x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB

64GB 2800MHz DDR4 RAM 

1x Corsair AX 1500i, 1500W PSU

6x 6TB HDD (36TB/36 000GB lagringsplass)

1x 12x BluRay leser

 

"Bare 96 000,-"  :ninja:

 

zAraRZT.jpg

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=share&ShoppingListId=1557790

Lenke til kommentar

 

 

Når jeg saver på xbox står det "Saves created with this version of the game will be incompatible with previous game versions"

 

Noen som vet hva som menes med dette?

 

Betyr bare at saves som er lagd med versjon 1.03 ikke funker med 1.01, hvilket ville være vanskelig å få til å skje uansett ettersom 1.01 ikke vil være mulig å laste ned lenger :p

 

Takk for hjelpen :)

 

Det hørtes "farlig ut" ser du så måtte finne ut av det :wee:

 

 

Skjønner hva du mener. Spiller Xbox versjonen selv og måtte lese gjennom et par ganger før jeg trykka bekreft bare for å være sikker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...