Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har 187ish timer i spillet nå før halvveis i min andre gjennomspilling. Om jeg skulle samlet/spilt Gwent i tillegg hadde jeg jo aldri kommet meg til Toussaint. Hoppet over det første gangen gjennom og egentlig. Har ingen meninger rundt det, er bare ikke interessert egentlig.

Litt det samme her, har enda ikke gjort alt annet som er å gjøre i spillet, og sålangt synes jeg det meste er mer interessant enn å spille kort. Da gidder jeg ikke bruke tid på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som mange er veldig inne i gwent-sfæren, mens andre absolutt ikke er. Fremstår som et veldig elsk- eller hat-forhold. Personlig hopper jeg over alle gwent-questene. Orker de ikke.

 

Hadde akkurat samme innstilling som deg på min første gjennomspilling  å rørte igrunnen ikke gwent. På min andre gjennomspilling på NG+ deathmarch bestemte jeg meg for å sette meg inn i det da jeg vet jeg gikk glipp av en ganske god quest line ved å skippe gwent turneringen, så jeg startet å ta en del gwent quests, og før jeg viste ordet av det hadde jeg spilt gwent i titals timer og vært innom alt og alle for å få tak i alle kortene jeg kunne... Holde nå på med 3. gjennomspillingen og kommer meg knapt noen vei pga all gwent spillingen... Avhengighets skapende jævelskap, så er nok best å holde seg unna om du har andre ting du skulle ha gjort  :ermm:

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som har kommet seg inn? Prøvde igår kveld, idag tidlig og nå men får bare beskjed om full server, try again... Tydelig nok testing til å stresse serverne her :)

 

 

Testen var fra 5 til 9 i gårkveld, serverenne er døde nå. De skal kjøre en ny runde fra 8 til 12 på kvelden på tirsdag, du for prøve å få det med deg da :)

 

Forøvri ingen deck building eller noe slikt i denne testen, men en fikk testet selve spillet, virket lovende, tror dog de har noe balansering igjen på monster decken som på meg virker noe OP. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen dato enda, dette er hva CD Projekt RED selv sier rundt lanseringsdato 

 

 

What’s the release date?

The Closed Beta will launch October 25th, 2016 for Xbox One & Windows 10 and will also be available on Windows 8.1/8/7, later to expand to PlayStation 4. We plan to go out of beta when the game is feature-rich, polished and tested sufficiently. Consequently, we’ll launch when we feel we’re ready to give you a game that rocks!

 

https://www.playgwent.com/en/faq

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har gjort oppdraget i Blood and wine hvor mang snakker med hesten Roach?

 

Absolut minimum med spoiler her, men det er ett lite sideoppdrag hvor man ender opp med å drikke en sterk soppe mikstur, som gjør at man kan snakke med Roach. Fantastisk morsomt oppdrag :D . Første gang jeg har sett bugs og dårlig design i ett spill blir diskutert inngame også. Følte jeg fikk ett helt nytt og bedre forhold til hesten min etterpå :)

Lenke til kommentar

Ferdig med Blood and Wine i dag. For et spill og for en innsats som er lagt ned i produksjonen. For min del er nok dette et av mine topp 3-spill gjennom tidene.

 

 

Enig. Personlig likte jeg nesten DLC-ene bedre enn hovedspillet. Hovedhistorien var ålreit nok, og jeg hadde mye moro med å balansere hovedoppdrag, sideoppdrag og Witcher-kontrakter og syntes at spillet var fantastisk, men det var ikke før jeg tok på meg oppdraget om å oppfylle Olgierd von Everecs tre ønsker at jeg falt helt pladask for spillet. Da jeg forrige uke fullførte Blood and Wine, hvis hovedoppdrag jeg også digget, var erkjennelsen om at dett var dett tung å bære. Et så fantastisk spill... og nå har jeg spilt gjennom alt sammen.

Lenke til kommentar

Jobber meg så langsomt jeg kan gjennom B&W - enig i alle superlativer som blir brukt. Jeg mener virkelig at jeg aldri noensinne har sett maken til gjennomført spill av helt ekstrem kvalitet på så godt som alle fronter. Bare en liten kuriositet: En venn la seg opp svært mye penger i spillet, over 100 000 bare på å selge unna masse utstyr, og plutselig sto skattefogden på døra i Toussaint og stilte kritiske spørsmål rundt tilegnelsen av så mye rikdom - in game! Det meste annet blir rimelig livløst etterpå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber meg så langsomt jeg kan gjennom B&W - enig i alle superlativer som blir brukt. Jeg mener virkelig at jeg aldri noensinne har sett maken til gjennomført spill av helt ekstrem kvalitet på så godt som alle fronter. Bare en liten kuriositet: En venn la seg opp svært mye penger i spillet, over 100 000 bare på å selge unna masse utstyr, og plutselig sto skattefogden på døra i Toussaint og stilte kritiske spørsmål rundt tilegnelsen av så mye rikdom - in game! Det meste annet blir rimelig livløst etterpå...

 

Dette er noe de la inn etter noen fant en måte å utnytte spillet på, hvor de kunne drepe uendelig med kuer å få uendelig med penger i start området. Så nå kommer skattefogden å sjekker at du ikke har juksa, har du juksa må du betale det meste av hva du eier i skatt. hehe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan en drowner sammenlignes med en nøkk fra norsk folkesagn?

 

En nøkk, oftest omtalt i bestemt form som nøkken, eller nykken og nykkjen i noen norske dialekter og på nynorsk, er en nifs, mannlig vette som holder til i elver, tjern, vann og sjøer i innlandet. Figuren er kjent fra nordisk folketro og diktning siden norrøn tid, spesielt i sagn, eventyr og folkeviser fra Norge og Sverige. Nøkken er en personifisering av det farlige ved vannet og kan vise seg i forskjellige skikkelser. Vanligvis prøver han å lokke folk til seg for å drukne dem. [1]

Lenke til kommentar

Når disse Witcher frimerkene ble en greie har jeg igrunnen maset litt på en polsk kollega av meg om han ikke kunne se etter de når han dro hjem da jeg godt kunne tenkt meg et par, fikk aldri noe skikkelig svar med han så antok igrunnen at han ikke gadd, men jommen meg kom han bærende med disse på jobb i dag :D

 

c039b7e9-9140-4d0e-93d8-b97fe9f290343734

 

Det er jo en kuriositet som de fleste nok ikke vil se noen verdi i, men jeg selv mener at det vertfall er ett stykke svært interessant gaming historie, er ikke hver dag ett spill får et fungerende frimerke produsert av seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ikke verst, skulle hatt en venn i Polen nå! Får gå igjennom noen gamle forum kontakter å se hva som kan ordnes til.

 

Har begynt å spille igjennom hele trilogien for første gang, nettopp begynt på TW3. Ikke kommet langt riktignok. Har ikke spilt spillet siden det kom ut nå, og aldri på Death March så det blir spennende. Hva enn de har gjort med inventory, og UI'en generelt var absolutt ett must, utrolig mye lettere og manøvrere. Spent på DLC også.

Lenke til kommentar

OCD? Jeg synes det blir for kjedelig å renske ut områdene helt. Jeg gjør storyoppdragene og secondary quests, men det meste annet har blitt liggende. Nå skal det sies at selv små sidequests er godt laget i dette spillet, så jeg kunne nok ha tatt mange flere quests enn jeg har gjort, men så var det andre spill også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...