Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Om man skal bagatellisere det så er det iallefall feil signaler vi sender ut. Vi som betaler for et produkt burde stille krav. Jeg er klar over at det er vanskelig å beskytte seg mot slike angrep, men tiltak om å få opp serverne raskt eller filtrere ut forespørslene burde være noe som fokuseres på. Om serverne er nede i 1 dag, OK, men når de blir nede i flere dager - da snakker vi problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

The Swapper er veldig bra. Solid hjernetrim. Spilte nylig gjennom det på PC.

 

Blir også bra med Infamous First Light. Må bare komme i gang med Second Son først.

 

Second Son er mektig kort, men veier opp med at du føler deg totalt badass med kreftene.

Lenke til kommentar

Hva vil mektig kort si da? Tror jeg fikk minst 20 timer ut av de to andre på PS3, og da kunne man spille som god og ond. Kan man det i Second Son også?

Brukte kanskje 7 timer på min første gjennomgang. Men som du nevner, man kan gå både ond og god, og skal man ha alle samleobjektene blir det en del lengre. Men fra historie perspektiv, veldig kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva vil mektig kort si da? Tror jeg fikk minst 20 timer ut av de to andre på PS3, og da kunne man spille som god og ond. Kan man det i Second Son også?

 

Alle spiller i forskjellig tempo, tok meg 20+ timer på å "fullføre" Infamous Second Son.

 

"Speed run" gjennomsnitt er 7t, så med mindre du er den typen så kan du regne med å bruke en god del tid lengre.

 

http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=16606

Endret av Happyherb_InnleggNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet om en bra måte å streame fra pc til PS4? Med PS3 brukte jeg vuze som var veldig enkelt å greit, men dette funker visst ikke på PS4.

Plex har jo akkurat kommet til PS4 nå.

 

Såvidt jeg husker kunne vel Plex brukes som mediasenter på det viset? Mulig jeg husker feil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

Har noen fått levert inn sin DS4 kontroller som har fått slitasje på thumbstikkene? Og fått ny?

Hvordan fungerer dette? Er de helt nazi på at vi MÅ ha med kvittering? For de fleste butikkene har jo deg i deres "database" vil jeg tro. Jeg kjøpte min PS4 fra Elkjøp forresten.

Ta direkte kontakt med Sony på telefon. Du trenger ikke kvittering. Har fått byttet 2 kontrollere. Tar omtrent 2-3 uker.

 

Fortell meir! Sender me dei inn då?

 

Hadde eigentleg tenkt å reklamere på Elkjøp, men det er kanskje lettare å gå direkte til Sony? Eller har noko fått ny av Elkjøp med ein gong?

 

Eg har sjølv 2 kontrollar, og begge to har overslitt gummi etter 3 månadars bruk. Ikkje greit.

 

 

 

Med tanke på at såpass mange kontrollar har denne feilen, så antar eg eigentleg at det skal gå an å få ein ny på staden. Litt det same som skjedde med gitarane på Guitar Hero, der annankvart eksemplar var defekt.

 

Det er klart! Men jeg manglet kvittering, så jeg henvendte meg til Sony. Man sender inn kontrollene selv, stykk-vis, Sony ordner porto.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om en bra måte å streame fra pc til PS4? Med PS3 brukte jeg vuze som var veldig enkelt å greit, men dette funker visst ikke på PS4.

Plex har jo akkurat kommet til PS4 nå.

 

Såvidt jeg husker kunne vel Plex brukes som mediasenter på det viset? Mulig jeg husker feil.

 

Bare hvis du betaler for det. Ganske mye, også.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever å få masse meldinger på ps4 fra folk du ikke har på vennelista? Får hele tid sånne pop-up notifications om meldinger, men når jeg sjekker innboksen så er det ingentig der...

 

Er det en sånn "kanskje du kjenner denne personen" melding?

 

Så får man opp 10-15 random folk fra andre sine vennelister. Er vel en måte og utvide den sosiale delen på PS4 vil jeg tro.

Lenke til kommentar

 

Noen andre som opplever å få masse meldinger på ps4 fra folk du ikke har på vennelista? Får hele tid sånne pop-up notifications om meldinger, men når jeg sjekker innboksen så er det ingentig der...

 

Er det en sånn "kanskje du kjenner denne personen" melding?

 

Så får man opp 10-15 random folk fra andre sine vennelister. Er vel en måte og utvide den sosiale delen på PS4 vil jeg tro.

 

Nei, får den pop up beskjeden om at jeg har fått melding fra xxx ukjent person mens jeg er inne i ett spill, men når jeg ut til innboksen så er det ingen melding der.

Lenke til kommentar

Noen som har en fin side hvor man får Dual Shock 4 kontrollere til en grei pris? Og som har det på lager, hehe

 

PS.no CDON og Komplett har jo ingen på lager. Står også ubekreftet på dato.

Jeg kjøpte min på Ludostore til jul (jeg er sta og skulle ha hvit. De var de eneste som hadde på lager da). Betalte 550 og fikk fri frakt da, vet ikke hva evt frakt ligger på nå, men der jeg kjøpte min ihvertfall.

Lenke til kommentar

Noen som bruker Netflix på PS4 mot receiver (forsterker)?

Får DTS til vanlig på receiver fra PS4 (fungerer veldig bra på blurayfilmer og spill). Jeg har satt Netflix app til Dolby Digital, dog senser ikke receiver det (receiver bytter om fra DTS til multi in når jeg starter Netflix app)

 

Noen som har noen tips?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...