Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må gjøre det selv, ligger i bunn på psn menyen. Hvis du ikke vil vente til kompisen din kommer hjem kan benytte deg av Sony sine sider, du skal ha et valg der for å deaktivere alle systemer du har vært pålogget. Denne ligger under dashbord/view all account options/media and devices

Nå var endelig PSN stabilt nok til at jeg fikk satt min egen PS4 som primær, og jeg fikk oppdatert lisensene. Som jeg nevnte tidligere, så ante jeg ikke at det fantes noe slikt som dette, så takk skal du ha for hjelpen!

Lenke til kommentar

Online-problemene irriterer meg ikke så voldsomt, men det som irriterer meg er at jeg som 25-åring fortsatt er underlagt pappa sin PSN-konto og må drive å kjøpe spill via han. Ei heller får jeg brukt særlig mange av de sosiale funksjonene på PS4 pga jeg har sub account. At Sony etter nå 8(?) år fortsatt ikke har fikset dette er så utrolig at jeg ikke har ord! Det er jo uaktuelt for meg å miste venner, nick name, trophies og alt det jeg nå har opparbeidet meg etter 7-8 år med PSN.

Lenke til kommentar

Online-problemene irriterer meg ikke så voldsomt, men det som irriterer meg er at jeg som 25-åring fortsatt er underlagt pappa sin PSN-konto og må drive å kjøpe spill via han. Ei heller får jeg brukt særlig mange av de sosiale funksjonene på PS4 pga jeg har sub account. At Sony etter nå 8(?) år fortsatt ikke har fikset dette er så utrolig at jeg ikke har ord! Det er jo uaktuelt for meg å miste venner, nick name, trophies og alt det jeg nå har opparbeidet meg etter 7-8 år med PSN.

Sende mail til Sony og be dem endre på kontoen sånn at du, som nå er myndig, kan stå som eier?

Lenke til kommentar

 

Online-problemene irriterer meg ikke så voldsomt, men det som irriterer meg er at jeg som 25-åring fortsatt er underlagt pappa sin PSN-konto og må drive å kjøpe spill via han. Ei heller får jeg brukt særlig mange av de sosiale funksjonene på PS4 pga jeg har sub account. At Sony etter nå 8(?) år fortsatt ikke har fikset dette er så utrolig at jeg ikke har ord! Det er jo uaktuelt for meg å miste venner, nick name, trophies og alt det jeg nå har opparbeidet meg etter 7-8 år med PSN.

Sende mail til Sony og be dem endre på kontoen sånn at du, som nå er myndig, kan stå som eier?

 

Hehe, takk for tips, men alt er nok allerede prøvd ut. Det er et velkjent problem dette:

http://share.blog.us.playstation.com/ideas/2014/05/20/convert-sub-account-to-master-account/

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe mer rundt dette å kunne selge digitale utgaver av spill? Husker det var en av de store temaenen rundt denne generasjonene men etter lansering bare døde temaet. Mener det ble snakket om at dette skulle bli mulig på denne generasjonen.

 

Har alltid savnet dette på steam og det irriterer meg at bare fordi du ikke har en fysisk kopi så hindres du i å selge spillet brukt. Dette kunne enkelt vært implementert hvis man bare ønsket ved at spillet ble solgt innenfor den gjeldende plattformen (steam, live, psn etc) til en annen konto og deaktivert for din konto. For å hindre spekulasjon kunne man fått steam, live eller psn credits fremfor ekte penger som kunne brukes til å kjøpe andre digitale spill eller innhold innenfor gjeldende plattform.

 

Jeg hadde definitivt kjøpt vesentlig fler titler på Steam, PSN og Live om jeg kunne solgt de om jeg 1. Ikke likte det (demo/trials er omtrent ikke-eksisterende i dag) 2. Var ferdig med å spille det 3. Ikke kom til å spille det men gjorde impulsskjøp på tilbud etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...