Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nå gikk jeg selvsagt ut i fra at du snakket om når dette spillet kom på Gamecube, som jo dette er en remaster av.

 

Det er MYE som er forandret om du ikke har spillt RE siden PS1 for å se det sånn. Til det bedre etter min mening. Nye lokasjoner, mer story of alt det du lister opp over bla.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er utrolig vanskelig å gå tilbake og spille de gamle RE-spillene til PS1 nå, hovedsakelig pga. tank-kontrollene. I stedet for at man går i den retningen man trykker, beveger figuren seg alltid rett frem i den retningen han/hun ser imot, slik at man først må "stille inn" figuren og så trykke forover. Jeg prøvde RE2 på nytt her om dagen - forøvrig et mine favorittspill - og løpte rett inn i omtrent samtlige zombier.

Lenke til kommentar

Ja det er litt av en omvending. Spillte igjennom RE1 til PS1igjen tilbake i 2008 tror jeg det var, tok litt tid før en kom inn i låste kameravinkler og tank-kontroller :p Men de tilbyr vel gammel kontroll og en mer modernisert utgave i Remasteren, så det er bra bare det :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

RE:RM ser ok, men selv om grafikken har blitt dratt opp litt er det vanskelig å ville kjøpe et spill hvor karakterene ser ut som oppblåste fyrstikkmenn med platikkaktige klør og animasjoner som Pinochio.

 

Liker initiativet men det er litt for lite "remastered" i mine øyne. Hadde satt mer pris på en "remake/reboot" hvor man bygger det fra bunn av med samme innhold. Det var kanskje det på forrige gen. Remastered bør forbeholdes spill fra sen lastgen som dermed bedre tåler tidens tann.

 

TLOU:RM, GTAV og TR:DE er gode eksempler på vellykede remasters.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvordan lager man Usa playstation network account? og kan man spille dei spilla man laster ned der på min europeiske konto?

 

Bare opprett en ny konto på vanlig måte, men velg United States på "land eller region". Funker å oppgi norsk stedsnavn, norsk postnr osv.

 

Jeg har kjøpt og lastet ned FIFA med min amerikanske bruker. Kan fortsatt spille på norske brukere.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Jeg har kjøpt og lastet ned FIFA med min amerikanske bruker. Kan fortsatt spille på norske brukere.

 

 

Har du satt maskinen din som primary på den amerikanske kontoen?

Lenke til kommentar

 

Hvordan lager man Usa playstation network account? og kan man spille dei spilla man laster ned der på min europeiske konto?

Bare opprett en ny konto på vanlig måte, men velg United States på "land eller region". Funker å oppgi norsk stedsnavn, norsk postnr osv.

 

Jeg har kjøpt og lastet ned FIFA med min amerikanske bruker. Kan fortsatt spille på norske brukere.

 

Er det så enkelt å jukse seg rundt regionbeskyttelse og regionbaserte priser? Hva er haken?
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan lager man Usa playstation network account? og kan man spille dei spilla man laster ned der på min europeiske konto?

Bare opprett en ny konto på vanlig måte, men velg United States på "land eller region". Funker å oppgi norsk stedsnavn, norsk postnr osv.

 

Jeg har kjøpt og lastet ned FIFA med min amerikanske bruker. Kan fortsatt spille på norske brukere.

 

Er det så enkelt å jukse seg rundt regionbeskyttelse og regionbaserte priser? Hva er haken?

 

 

Er ikke noen hake så vidt jeg vet. Jeg har bare fått kjøpt FIFA litt billigere i den amerikanske butikken, og spiller helt som normalt på mine norske brukere. Husker ikke om den amerikanske er primær eller hvor jeg sjekker det.

 

Hørt at folk har opprettet kontoer med Hong Kong og India for å få enda lavere priser. Selv har jeg bare norske, en amerikansk og en japansk konto :p

 

Fikk lagt inn profilbilde ved å velge profilbildet mitt (ikke bilde av meg selv) på Facebook. Men mulig å velge et profilbilde som verken er fra Facebook eller blant de standardbildende som man får opp?

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...