Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir vel og litt bedre bilde psvr for de som spiller det.

 

Selv har jeg 1080p TV og ps4pro pga. Jeg fikk sistnevnte billig i innbytte med en gammel konsoll. Er glad jeg gjorde det mtp. Psvr og de spillene som gir økt FPS. Men setter og pris på å kunne koble psvr bak konsollen og ikke foran slik jeg måtte med den gamle ps4.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke vits å kjøpe en ps4 pro uten 4k tv. 

 

Ikke enig. Ytelses forskjellen i God of War, Horizon Zero Dawn, Monster Hunter og flere andre spill er rimelig stor. Med PS4 Pro og performance mode flyter spillet utrolig bra. 4K er ikke en stor forskjell å konsoll siden hvis man har den i en stue så sitter man vanligvis så langt unna at man ser ikke forskjellen. Går man helt inntil tven og studerer pixler så ser man forskjellen.

 

Ytelse og HDR er mye mer viktigere spør du meg. Har en rimelig rå 4K Oled TV men spiller aldri i 4K på PS4 Pro. Ytelse all the way.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Med sofa-avstand fra TV er Full HD helt greit med PS4 Pro. Største fordelen med 4K er HDR, for det legger du merke til. PS4 Pro med ytelsesforbedringer egner seg sånn sett bra til en 1080-skjerm når du får jevnere FPS og/eller supersampling hvor PS4 Pro generer et større skjermbilde enn skjermen din er designet for og nedskalerer det til 2K før den sender det ut, noe som bedrer grafikken.

Lenke til kommentar

Med sofa-avstand fra TV er Full HD helt greit med PS4 Pro. Største fordelen med 4K er HDR, for det legger du merke til. PS4 Pro med ytelsesforbedringer egner seg sånn sett bra til en 1080-skjerm når du får jevnere FPS og/eller supersampling hvor PS4 Pro generer et større skjermbilde enn skjermen din er designet for og nedskalerer det til 2K før den sender det ut, noe som bedrer grafikken.

Man får da HDR på vanlig Ps4 i 1080 også.
Lenke til kommentar

Ser etter en pent brukt ps4 pro. Hvor mye må jeg forvente å måtte ut med? Er det noen som nettopp har kjøpt brukt eller som har fulgt med på finn over en periode å vet ca pris på hva man kan forvente.

 

Jeg har kontroll på utvalget som er der per nå. Men mener å ha sett konsoller til 2500,- - 2800,- ligge ute. Setter pris på svar:)

Lenke til kommentar

Er slim versjonen kraftigere enn den vanlige?

 

Nei, den er lettere, og har mindre fysisk størrelse. Ellers er det bare AC Wifi, Blutooth 4.0, og HDMI 2.0a som er nytt på slim i forhold til den gamle. Skjønt slim bruker kanskje også litt mindre strøm. Men raskere skal den ikke være.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...