Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox har nok designet kontrolleren sånn den er for å unngå patent-infingement, men fordelen er jo at man får mindre potensielle tommelkræsj-problemer. PS-kontrolleren er jo mer estetisk da. Synes de traff veldig godt med DS4. Eneste jeg ikke liker med den er den manglende muligheten til å slå av lightbar og at den har litt dårlig batterikapasitet i forhold til behov. Ender som regel opp med å bare bruke ladekabelen i alltid med en USB-forlenger. Null problem med å brukre forlenger, men DS4 er picky på kabelen som går inn i kontrolleren. Selv om du bruker en standard USB A til Micro B. Det er store muligheter for at den ikke vil lade før du får gravd fram en kompatibel kabel.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er ikke mye galt med DS4, eneste jeg har å utsette på den er layoutet, hvor jeg forsatt foretrekker Xbox sitt alternativ.

Men 200$, nei takk :-)

Lenke til kommentar

Kommer aldri igjen til å kjøpe en kontroller mye så mye dill-dall igjen. Muskelminnet mitt og hjernen min er så pass innsnevret i hvordan knapper og funksjoner skal være på en basic Xbox eller PS-kontroll, at jeg ikke har sjangs til å vende meg til det  :p Hadde en Nacon Pro kontroller til PS4..jeg har aldri spille dårligere og hatt mindre kontroll på noe som helst under BF1. For noe piss :p Å spille med en vanlig DS4 etter en 1.5 uke med den grusomme Nacon saken var helt utrolig, ubeskrivelig faktisk.

 

PS4OFPADREV_P3.png

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Slakt? Hvis du skal basere deg bare på én enkelt persons anmeldelse hos Dagbladet, ja.

Spillet har 80 på metacritic, fikk 8/10 av IGN og fra norske spillanmeldere har det blant annet fått 7/10 (LevelUp), 8/10 (Gamer.no), 6/10 (Gamereactor) og 8/10  (ITavisen).

 

Så jevnt over ligger det i øvre del av skalaen, men det er helt klart delte meninger om det. Har ikke prøvd noe av det selv ennå, men har inntrykk av at kvaliteten er noe ujevn, fra superbra til helt krise, så det kan jo være derfor folk er litt uenige. 

Lenke til kommentar

Var ikke klar over at det var kommet mange flere anmeldelser, og har aldri sett en anmeldelse fra dagbladet før heller så. Burde nok ha gjort mer research, men bra at det ikke blir slaktet over alt.

 

Men spill fra David Cage er vel smak og behag.

 

Du er nok inne på kjernen i siste setning der. Selv digget jeg både Heavy Rain og Beyond Two Souls så jeg tror nok jeg kommer til å kose meg med Detroit (som enda ikke har dukket opp i postkassen min :-P). Men det er nok ikke spill for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...