CaZpeR Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Det er en ting som er viktig å skjønne i den kapitalistiske verden. Det er at alle bedrifter er ute etter en ting. Penger. Og kundene er et nødvendig onde for å få tak i de pengene. En psykolog sa en gang at alle bedrifter er psykopater. Det er helt riktig. Ja. Det forklarer iallefall opprinnelsen til DLC :-P Mest ekstreme der var vel bioshock. Hvor man betalte for en "DLC" som allerede lå på discen xD Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Det forklarer micro transaksjoner også Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Blir spennende å se om de putter noen USB kontakter i bak-kant av NEO. En detalj mange har savnet forstår jeg. Jeg har savnet den veldig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Jeg sitter å venter på Capcom skal få ferdig Resident evil 2. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Det holder jeg med deg i, for det er nok mange av oss Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Det forklarer micro transaksjoner også Ja. Men det eskalerte betraktelig etter inntoget av "gratis" mobilspill :-p Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. april 2016 Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Æsj. Ark utsatt, har virkelig sett fram til det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Ryktes at Watch_Dogs er et av Plus-spillene for mai. Her får man AAA-spillet mange maser etter, bare synd det suger hesteballer. Gi meg heller et indiespill any day. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Watch Dogs er et helt ok spill i min bok. Nesten alt spillet gjorde er ca midt på treet, det eneste jeg synes spillet gjorde helt galt var lyd, spesifikt motorlyd. Tror ikke de har brukt noen opptak fra ekte kjøretøy i det hele tatt med det resultat at alle kjøretøy bortsett fra noen av muskelbilene høres ut som støvsugere.Men kanskje jeg bare føler slikt fordi jeg aldri hadde store forventninger til spillet uansett, og i tillegg bryr jeg meg ikke veldig om grafikk-farsen som oppstod. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Watch Dogs er et helt ok spill i min bok. Nesten alt spillet gjorde er ca midt på treet, det eneste jeg synes spillet gjorde helt galt var lyd, spesifikt motorlyd. Tror ikke de har brukt noen opptak fra ekte kjøretøy i det hele tatt med det resultat at alle kjøretøy bortsett fra noen av muskelbilene høres ut som støvsugere. Men kanskje jeg bare føler slikt fordi jeg aldri hadde store forventninger til spillet uansett, og i tillegg bryr jeg meg ikke veldig om grafikk-farsen som oppstod. Er et topp spill, det er jevla moro hacke trafikk lysene i Watch Dogs da, å se bilene krasjer i vær andre da 1 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Synes watch dogs var ett helt greit spill,men kunne bli litt repeterende til tider..god historie og bra karakterer men litt kjedelig hovedkarakter,liker atmosfære også i spillet..litt rar balanse med penger som man får mer en nok av ganske fort..men man er jo en hacker da Endret 25. april 2016 av olliver 1 Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Nettopp fullført både Heavy Rain og Beyond Two Souls på PS4, er det noen andre lignende spill som disse som er verdt å sjekke ut? Synes Beyond Two Souls var helt amazing. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Until Dawn og Life is Strange er i samme gate og er veldig bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Går glatt god for begge. Sistnevnte er veldig tregt i starten, men en helt utrolig fin opplevelse når det drar seg til Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Jeg sitter å venter på Capcom skal få ferdig Resident evil 2. Velkommen til fremtiden, å store tidsreiser https://no.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Jeg sitter å venter på Capcom skal få ferdig Resident evil 2. Velkommen til fremtiden, å store tidsreiser https://no.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_2 Ha ha jeg har resident evil 2 på ps2 på cd her hjemme, jeg rundet spillet på hard så mange ganger til grafikken var uleselig å resident evil ikke var spillbart mere jeg la fra meg spillet ufrivillig da. Wee Do it Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Watch Dogs er et helt ok spill i min bok. Hadde heller ikke fått med meg noe av hypen til spillet og koste meg godt med det som et wildcard. Synes det var et greit casual-spill med en grei story og nok å gjøre. Kommer nok til å vurdere nr. 2. når det får release. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 Er Uncharted 4 det siste i serien, fikk det bilde fra epost fra Gamezone Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2016 Rapporter Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Det er det siste i serien ja, i hvertfall med Nathan Drake. http://www.denofgeek.us/games/uncharted/251171/uncharted-4-this-is-the-end-for-nathan-drake Endret 25. april 2016 av Nevnarion Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Her skulle det vært med et sitat fra Mala angående Life is strange. Lover du at det bare er starten som er treg ? Jeg har holdt på med første episode litt og har nettopp kommet ut av skolen sammen med en jente og jeg sliter virkelig med å fortsette. Til nå har det jo vært totalt kjedelig, så kjedelig at jeg nesten går i kjelleren og leter etter Dølle Duck å lese i stedet. Det har jo fått mye skryt det spillet, jeg bare sliter med å gidde mer. Endret 26. april 2016 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå