Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Åhhh så deilig å ha Ratchet tilbake på skjermen. Elsket Tools of Destruction, som var første spillet jeg kjøpte til PS3. Var helt hekta og samlet alt som fantes. Har samme følelsen nå, og håper de fortsetter denne serien.

Quest for Booty likte jeg også, men fikk ikke samme feelgood-følelse av Crack in Time.

Hoverboard-delen var definitivt lettere i denne versjonen enn Ratchet 1 Remastered på ps3. Klarte alle løpene på første forsøk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhhh så deilig å ha Ratchet tilbake på skjermen. Elsket Tools of Destruction, som var første spillet jeg kjøpte til PS3. Var helt hekta og samlet alt som fantes. Har samme følelsen nå, og håper de fortsetter denne serien.

Quest for Booty likte jeg også, men fikk ikke samme feelgood-følelse av Crack in Time.

100% enig med deg! :) tools of destruction var blant de beste opplevelser på ps3,fantastisk spill!crack in time ble ikke fullført,ble litt lei det underveis..gleder meg til å starte nytt eventyr med rachet og clank, håper det blir mange flere :)
Lenke til kommentar

Yupp. Pre-ordret digitalt på tirsdag til 309,- og tenkte wtf da prisen i går var 289,-

 

Men uansett, så tenker jeg at jeg fikk god valutta for pengene.

 

Absolutt! For min del hadde det vært valutta for pengene også til fullpris, men håper også at digitale spill legger seg rundt 300-400

 

Når vi alt er inne på digitale spill og pris, så har det ene salget erstattet det andre på PS Store i det siste, mange gode spill på tilbud i Spring Sale nå. :)

Lenke til kommentar

Ratchet & Clank er definitivt en av mine favoritter og blant de beste spillene som er ute på PS4 til nå. Jeg har ikke spilt så mye enda, da jeg lastet det ned igår kveld, men det var en ting som irriterte meg litt og det var den oppgraderingen av våpena som var lagt til. Kan ikke huske jeg har sett den i tidligere spill. Tenker da på der man må trykke inn og bruke de krystallbitene eller hva det var. Men det er ikke store plagen da hehe, og det er jo kult at remake av eneren nå gjør at en kan oppgradere våpen, noe jeg ikke tror var mulig i originalen. 

Skal laste ned hele triologien på ps3 nå og spille igjennom 2 og 3 igjen senere :)

Lenke til kommentar

 

http://www.giantbomb.com/articles/sources-the-upgraded-playstation-4-is-codenamed-ne/1100-5437/

 

Original PS4

 

CPU: 8 Jaguar Cores at 1.6 GHz

GPU: AMD GCN, 18 CUs at 800 MHz

Memory: 8 GB GDDR5, 176 GB/s

 

NEO

CPU: 8 Jaguar Cores at 2.1 GHz

GPU: Improved AMD GCN, 36 CUs at 911 MHz

Memory: 8 GB GDDR5, 218 GB/s

 

Tragisk hvis det stemmer. 

 

Hvorfor? Har du ikke satt deg inn i saken?

 

Ryktene sier jo at det vil bli KRAV om at ALLE spill skal utvikles til den originale PS4 og INGEN spill vil kunne gies ut kun til NEO. PS4 blir da benchmarken som det blir utviklet til og så blir det lagt på ekstra grafikk/høyere bilderate på NEO. Hva er problemet? Hvis du hadde levd i en boble og aldri fått med deg lanseringen av NEO, men fortsatt med original PS4 hadde du ikke merket noen forskjell i det hele tatt.

Lenke til kommentar

 

289 ja. Rasshøl av Sony å senke prisen første dag da..

Yupp. Pre-ordret digitalt på tirsdag til 309,- og tenkte wtf da prisen i går var 289,-

Men uansett, så tenker jeg at jeg fikk god valutta for pengene.

 

Her føler jeg meg litt lurt....

Pre-ordret til 309,-, pengene ble trukket.

Så jeg er en av dem som viser dedikasjon til spillet, legger penger på bordet, før jeg kan laste det ned.

Straffen er at det koster mer for meg, enn for "tvilerne" som kjøper etter release.

 

Jada, små-penger, men samtidig synes jeg prinsippet blir helt feil.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

 

 

http://www.giantbomb.com/articles/sources-the-upgraded-playstation-4-is-codenamed-ne/1100-5437/

 

Original PS4[/size]CPU: 8 Jaguar Cores at 1.6 GHz [/size]GPU: AMD GCN, 18 CUs at 800 MHz[/size]Memory: 8 GB GDDR5, 176 GB/s [/size]NEO[/size]CPU: 8 Jaguar Cores at 2.1 GHz[/size]GPU: Improved AMD GCN, 36 CUs at 911 MHz[/size]Memory: 8 GB GDDR5, 218 GB/s[/size]

 

 

Tragisk hvis det stemmer.

Hvorfor? Har du ikke satt deg inn i saken?

 

Ryktene sier jo at det vil bli KRAV om at ALLE spill skal utvikles til den originale PS4 og INGEN spill vil kunne gies ut kun til NEO. PS4 blir da benchmarken som det blir utviklet til og så blir det lagt på ekstra grafikk/høyere bilderate på NEO. Hva er problemet? Hvis du hadde levd i en boble og aldri fått med deg lanseringen av NEO, men fortsatt med original PS4 hadde du ikke merket noen forskjell i det hele tatt.

Du er vel litt naiv nå tror jeg. Ganske sikker på spill til gamle PS4 kommer til å bli en hakkete opplevelse ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...